Zeker wel, en nog een stuk zwaarder aangezien er echt gevaar is.quote:Op zondag 6 december 2020 14:02 schreef Beursaap het volgende:
Moeten die commando's in het echt nou echt dagen langs opblijven en zulk zwaar werk doen? Vind het maar wazig
Was het Justin? Die had ik voor gisteren ook nog niet gezien volgens mijquote:Op zondag 6 december 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind nog steeds dat er nu overdreven wordt met het slaapgebrek. Alles wat ze nu slecht gaan doen is alleen maar, of vooral, omdat ze nauwelijks slapen. Geen wonder dat dingen dan moeilijk worden.
Om de vergelijking met Kamp Waes maar weer even te maken; daar mochten ze op een gegeven moment een nacht van 7 uur maken en gingen ze daarna de meer tactische fase in. Toen speelde dat hele slapen minder een rol.
Maar ik vind überhaupt dat dit programma warriger en minder goed in elkaar zit, je hebt ook veel minder met de kandidaten (zag gisteren iemand voorbij komen die ik tot nu toe nog niet had gezien leek het wel).
Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Haha ja die!quote:Op zondag 6 december 2020 14:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het Justin? Die had ik voor gisteren ook nog niet gezien volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |