Hier hebben wij een PR-functionaris voor, ik roep haar even erbij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:31 schreef jameshond7 het volgende:
Kan iemand die TT uitleggen? Wat is pedojagen
Uit eten. Geen idee nog.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Lig je met je buik op de IC met cojona toevallig?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je nou wel zeggen maar ik moest zojuist 7x achter elkaar niezen.
Ik vlak niet uit dat dit mijn laatste post ooit zal zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lig je met je buik op de IC met cojona toevallig?
Je laatste post ooit gericht aan Wuppie. Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vlak niet uit dat dit mijn laatste post ooit zal zijn geweest.
Hoop het niet voor je..quote:Op zondag 29 november 2020 00:32 schreef fetX het volgende:
Hopelijk morgen slechts klein katertje
@:caland
@:lenny_leonard
@:erasmus
quote:Op zondag 29 november 2020 00:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de Telegraaf toch een kutkrant.
Gewoon kut
Regionale spreektaal?quote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde die Jan de Jonge ook alweer over die Beneliga, als ze dat er door drukken kijk ik nooit weer voetbal. Lazer op met die Belgjes.
@capuchon-jongenquote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde die Jan de Jonge ook alweer over die Beneliga, als ze dat er door drukken kijk ik nooit weer voetbal. Lazer op met die Belgjes.
Hoe is de kater vandaag bevallen?quote:Op zondag 29 november 2020 00:32 schreef fetX het volgende:
Hopelijk morgen slechts klein katertje
@:caland
@:erasmus
Allemaal dikmakers (lol)quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM
@:Caland
@:Wereldgozer
@:Iedereen
Wat een kerel.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Denk je dat hij minstens 2x jouw gewicht is?quote:
Maak daar maar 3x van.quote:Op zondag 29 november 2020 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij minstens 2x jouw gewicht is?
Prima. Had een verhuizing staan waar ik bij moest helpen dus kwam goed uit.quote:
Hagelslag in de koelkast.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Macaroni (geen plakken kaas).quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Wel indrukwekkend dat iemand eerst zijn auto in tweeën rijdt en dan hieruit stapt.quote:Op zondag 29 november 2020 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie net beelden van de F1-rijder. Nondeju doe mij ook maar zo'n pak waarmee je door vuur en explosies kunt lopen
Lichte brandwonden op enkels en handen.quote:Op zondag 29 november 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat iemand eerst zijn auto in tweeën rijdt en dan hieruit stapt.
[ twitter ]
Wel een straf voor het niet terugzetten van de stuur?quote:Op zondag 29 november 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat iemand eerst zijn auto in tweeën rijdt en dan hieruit stapt.
[ twitter ]
Volgt eindelijk eens iemand de tekst uit zijn profiel op, is het weer niet goed.quote:Op zondag 29 november 2020 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lichte brandwonden op enkels en handen.
Of zoals de gerespecteerde heer Matei zou zeggen.
[ twitter ]
Dat lijkt me wel, regels zijn regels.quote:Op zondag 29 november 2020 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel een straf voor het niet terugzetten van de stuur?
quote:Op zondag 29 november 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgt eindelijk eens iemand de tekst uit zijn profiel op, is het weer niet goed.
42 jaar. Pfff...quote:Op zondag 29 november 2020 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Afrikaantjes gaan het echt zo vaak zo enorm vroeg doodNu Papa Bouba Diop
Nederland eindigt op vierde plek tijdens Junior Songfestivalquote:
Muah zijn gewoon 20 jaar ouder dan op hun paspoort staat.quote:Op zondag 29 november 2020 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Afrikaantjes gaan echt zo vaak zo enorm vroeg doodNu Papa Bouba Diop
Beetje een uitgebreide review, leest niet zo lekker weg dit.quote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef Scrummie het volgende:
The Queens Gambit gezien.
9/10. Bethgodin. Mr Shaibelgod.
Sorry makker, zal het de volgende keer beter proberen te doen!quote:Op zondag 29 november 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een uitgebreide review, leest niet zo lekker weg dit.
Tevreden! Volgend jaar voor de podiumplek, maar dan zal er toch iets meer bloot in moeten.quote:Op zondag 29 november 2020 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland eindigt op vierde plek tijdens Junior Songfestival
Tevreden of had je op meer gehoopt?
Prima review, niks mis meequote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Goede reviewquote:Op zondag 29 november 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geef zelf The Queens Gambit een 8/10, een erg goede serie.
Leuke review, maar een beetje lang. Dat je het een erg goede serie vindt blijkt al uit je cijfer dus dit lijkt me wat overbodig.quote:Op zondag 29 november 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geef zelf The Queens Gambit een 8/10, een erg goede serie.
Wat een lap tekst.quote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Verveel je jezelf soms? Dit is geen review meer, het lijkt wel een boek.quote:
Boeken lezen is goed voor je.quote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verveel je jezelf soms? Dit is geen review meer, het lijkt wel een boek.
Ik vond het ook wat overdreven.quote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verveel je jezelf soms? Dit is geen review meer, het lijkt wel een boek.
Ik denk dat ik begin met Oeroeg, van Hella Haasse.quote:Op zondag 29 november 2020 22:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Boeken lezen is goed voor je.
Ik heb wel tips.
Of lees Leaving Las Vegas, van John 'O Brien, die zichzelf door z'n kop schoot toen 'ie hoorde dat zijn boek zou worden verfilmd.quote:Op zondag 29 november 2020 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin met Oeroeg, van Hella Haasse.
Klinkt goed maatquote:Op zondag 29 november 2020 23:28 schreef Charrell het volgende:
![]()
en eerste klantje dankzij Facebook!!!
you go girlquote:Op zondag 29 november 2020 23:28 schreef Charrell het volgende:
![]()
Dit weekend mijn aller eerste cursusdag gehad voor nagelstyliste, 8 uur les over gelpolish, opbouw en samenstelling van de nagels, en opbouw van producten.
Meteen een certificaat in de pocket en eerste klantje dankzij Facebook!!!
Ik verwijs dit bericht door naar het VIVA-forum.quote:Op zondag 29 november 2020 23:28 schreef Charrell het volgende:
![]()
Dit weekend mijn aller eerste cursusdag gehad voor nagelstyliste, 8 uur les over gelpolish, opbouw en samenstelling van de nagels, en opbouw van producten.
Meteen een certificaat in de pocket en eerste klantje dankzij Facebook!!!
Ik ga voor twee kopjes koffie in een keer. Ik ontvang alle hoon.quote:
Ik ook. 1x DHL en 1x GLS.quote:Op maandag 30 november 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
Ik ontvang twee (!) pakketjes vandaag
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 30 november
16.35 - 18.35 uur
Twee keer PostNL en zo te zien in hetzelfde busje. Ze worden nog eens efficiënt daarquote:
Prima review, prima film ook.quote:Op maandag 30 november 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb net voor het eerst Seven gezien (ja, echt)
Ik geef de film een 8.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Tijd voor Eight nu dus?quote:Op maandag 30 november 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
Prima review. Kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 30 november 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi, wilde donderdag eigenlijk Feyenoord gaan kijken.
quote:Dapena vindt dat Maradona tijdens zijn carrière te weinig respect heeft getoond voor de vrouwen in zijn leven en in het algemeen. “Ik vraag me dus af waarom ik dat nu zou moeten doen ter zogenaamde ere van een verkrachter en misbruiker.
Tweede van links is Jhonita van Burgerkingquote:Op maandag 30 november 2020 13:23 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/voetba(...)-zo-iemand~a0e73cc0/
[..]
[ afbeelding ]
Toch knap om in 2020 als randdebiel van het jaar te worden verkozen.
quote:Op maandag 30 november 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
Ik ontvang twee (!) pakketjes vandaag
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 30 november
16.35 - 18.35 uur
Blacked Friday shoppers gespotquote:
Wanneer komt @JanCees terug? @wateropmarsquote:Op maandag 30 november 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Jullie ook zo blij dat Braddie weer terug is op FOK?
@:thebradgetv
De nieuwe Ed Baars staat klaar in het FEE-topic.quote:Op maandag 30 november 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:knetterkrankjorum
Die schijven gingen echt maximaal door het dak. En dat op een maandag.
Ik ga METEEN kijken maat.quote:Op maandag 30 november 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe Ed Baars staat klaar in het FEE-topic.
Scrummie kreeg de mention niet, dus ik denk ik waarschuw je even voor de zekerheid
Met Linssen als spits, Diemers en die rooie van de Kerstfoto in de basis? Nee joh, lekker kijken naar de overname van Almelo ofzoquote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi, wilde donderdag eigenlijk Feyenoord gaan kijken.
Ik ben wel eens op dat station geweest maar het zou mij verbazen als daar 2 tanks naast elkaar kunnen parkeren.quote:Op maandag 30 november 2020 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Linssen als spits, Diemers en die rooie van de Kerstfoto in de basis? Nee joh, lekker kijken naar de overname van Almelo ofzo
Ga je nu twijfelen aan Bryan, zeker omdat hij Ajacied is.quote:Op maandag 30 november 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op dat station geweest maar het zou mij verbazen als daar 2 tanks naast elkaar kunnen parkeren.
Eerst vrouwen en de zwakkeren van de samenleving.quote:Op maandag 30 november 2020 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me wel af waarom @:Jojoortje en @:Drizzt_Dourden als eerste gered gaan worden.
Ik woon dichter bij Almelo dan die twee.quote:Op maandag 30 november 2020 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me wel af waarom @:Jojoortje en @:Drizzt_Dourden als eerste gered gaan worden.
Ben er maar trots op.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik woon dichter bij Almelo dan die twee.
Wel erg toevallig.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat soort paupermerken zat @:onlogisch toch altijd te promoten?
quote:Het Zweedse Ericsson neemt de plaats van Huawei in.
Gezien ik in hartje Rotterdam woon, kan je er dus vanuitgaan dat als ik donderdag na 40-45 uur niet meer heb gepost, zij op tijd waren.quote:Op maandag 30 november 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Feyenoord speelt donderdag om 19.00u, denken jullie dat ze dan al in Rotterdam zijn? Anders ga ik andere plannen maken voor die avond
Jullie zijn dus bijna buren.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet iets om heel trots op te zijn, Scrum.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was de grap Lenny...quote:Op maandag 30 november 2020 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zijn jullie daar toch allemaal van elkaar?
Oh deze deed het weer welquote:Op maandag 30 november 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Gewoon mentions gehad van @:caland en @:lenny_leonard
Beide weggeklikt overigens
Nee, ik zei toch net dat die mention het wel deedquote:Op maandag 30 november 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien doet hij het alleen bij je vrienden
Lekker maat.quote:Op maandag 30 november 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
Mijn beide pakketjes zijn er, 20 minuten te vroeg.
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch
Nu heb ik dus maar 1 geurtje in plaats van 2quote:Goedemiddag beste ICI PARIS XL klant,
Tijdens het inpakken van jouw bestelling zijn we er achter gekomen dat er onvoldoende voorraad is waardoor we niet alles van je bestelling kunnen leveren. Dit vinden wij erg vervelend en hiervoor bieden wij onze excuses aan
Op de pakbon zie je welke producten niet geleverd kunnen worden.
Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om producten na te leveren.
Daarom gaan wij het aankoopbedrag aan je terug betalen.
Het gehele bedrag zal binnen 14 dagen op jouw rekening staan.
Wij doen ons uiterste best om jouw favoriete producten weer zo snel mogelijk op voorraad te krijgen. Daarom adviseren wij om onze website goed in de gaten te houden.
Hij heeft in elk geval een liefje.quote:Op maandag 30 november 2020 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
De Kazachstaanse @:onlogisch
Geen interesse.quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een liefje.
Nu jij nog.
ICI PARIS XSquote:Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ik mis dus een product. Heb ik net een mail gehad
SORRY! ER IS IETS MIS GEGAAN ☹
[..]
Nu heb ik dus maar 1 geurtje in plaats van 2
Ik ben woedend
Het product is op de eigen site nog op voorraadquote:
Uw keuze:quote:Op maandag 30 november 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het product is op de eigen site nog op voorraad
Ik word gewoon beflikkerd
Ja maar dan snap ik niet dat ze niet alsnog naleveren.quote:Op maandag 30 november 2020 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uw keuze:
Fatima keek bij het verkeerde rek in het magazijn
Strontvoorraadsysteem
Ja, vind je dat geil? Ik vind piercings maar niks, moet je ook nog extra uitkijken als je die borst of poes betast. Afgezien van dat het voor tokkies is.quote:
Ik vind alles van Famke goed dan wel geil.quote:Op maandag 30 november 2020 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, vind je dat geil? Ik vind piercings maar niks, moet je ook nog extra uitkijken als je die borst of poes betast. Afgezien van dat het voor tokkies is.
Het maakt ons slechts menselijkquote:Op maandag 30 november 2020 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik krijg ook een behoorlijke harde van Famke.
Als ze net als Big Brother Kelly de prostitutie in gaat dan overweeg ik geheel clandestien een uurtje of twee.quote:Op maandag 30 november 2020 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
H
[..]
Het maakt ons slechts menselijk
Als je het zo bekijkt is het zonde dat transseksualiteit niet mijn fetisj is.quote:Op maandag 30 november 2020 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ze net als Big Brother Kelly de prostitutie in gaat dan overweeg ik geheel clandestien een uurtje of twee.
Asspussy is ook pussy.quote:Op maandag 30 november 2020 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het zonde dat transseksualiteit niet mijn fetisj is.
Ik kom er bijna van klaar.quote:Op maandag 30 november 2020 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou alweer in slappe toestand zijn zodra iemand die walgelijke term zou bezigen
Mijn These Football Times issue PSV is nog niet binnen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
Mijn beide pakketjes zijn er, 20 minuten te vroeg.
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch
Dan moet je maar hopen dat je morgen niet meer wakker wordt.quote:
Rare suggestie dit. Laat het stoken maar aan @onlogisch over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Erg vreemd dat user @:maxi-mus graag het ontslag van @:Caland wil zien.
Maar wat is er aan de hand dan? Problemen bij ING?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rare suggestie dit. Laat het stoken maar aan @:onlogisch over.
Hij werkt bij de ABN toch? Maar vrijwel alle grote banken gaan mensen eruit flikkeren / bezuinigen. Bij de ABN was het 15 procent dacht ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wat is er aan de hand dan? Problemen bij ING?
Oh ik dacht ING, maar kan ook ABN zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij werkt bij de ABN toch? Maar vrijwel alle grote banken gaan mensen eruit flikkeren / bezuinigen. Bij de ABN was het 15 procent dacht ik.
Zal op zijn afdeling ook nog wel redelijk druk zijn nu gok ik zo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht ING, maar kan ook ABN zijn.
Maar dat is niet best. Al kan ik me niet voorstellen dat ze een bancaire grootheid als Caland de deur uit doen. Dat zou een verlies voor alle partijen zijn.
Gaat voornamelijk over de medewerkers op de fysieke kantoren wat ik begrijp. En ik heb toch een vast contract dus MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonardquote:
Lekker maat. Goed geregeld.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk over de medewerkers op de fysieke kantoren wat ik begrijp. En ik heb toch een vast contract dus MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
En zo wel kan ik lekker een jaar of 2 in de ww. Helemaal niks mis mee
Niets mis mee, lekker in de WW gaan. Alleen beetje jammer dat alles nu dicht is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk over de medewerkers op de fysieke kantoren wat ik begrijp. En ik heb toch een vast contract dus MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
En zo wel kan ik lekker een jaar of 2 in de ww. Helemaal niks mis mee
quote:
mwa, vind het maar karig die ww, als dat echt 80% van je laatst verdiende loon is verdien je te weinigquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niets mis mee, lekker in de WW gaan. Alleen beetje jammer dat alles nu dicht is.
kantoor is toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
De bovenburen zijn de badkamer aan het verbouwen
Dus ik ben maar naar kantoor gefietst
Dit even ter info
Al een tijd niet meer, ook pre-corona. Alleen nog voor sommige overleggen of om nieuwe collega's in te werken die in Amsterdam beginnen.quote:
75-80% van mijn huidige loon is nog ruim voldoende voor mij hoor. Kan dan zelfs nog sparen. Het is maar net van welk totaalbedrag die percentage wordt afgenomenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, vind het maar karig die ww, als dat echt 80% van je laatst verdiende loon is verdien je te weinig
Ja nu is de WW of de bijstand geen ene kut aan. Niet dat thuiswerken voor je neoplasmageld veel beter is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niets mis mee, lekker in de WW gaan. Alleen beetje jammer dat alles nu dicht is.
Agreed.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja nu is de WW of de bijstand geen ene kut aan. Niet dat thuiswerken voor je neoplasmageld veel beter is.
Ik kon voorheen altijd nog wel een dag of 3 in de week zwart bij werken in de ww, veel vrienden die zzp'er zijn. Dan had ik een relatief topsalaris.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Agreed.
Je wil minstens naar de kroeg of sauna of iets dergelijks kunnen gaan wanneer je daar zin in hebt. Nu zit je alsnog betaald thuis, alleen voor wat minder en met niks doen (gamen en FOK!ken zou dat in mijn geval zijn).
er zit een maximum aan dus als 75% binnen dat maximum valt verdien je gewoon weinigquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
75-80% van mijn huidige loon is nog ruim voldoende voor mij hoor. Kan dan zelfs nog sparen. Het is maar net van welk totaalbedrag die percentage wordt afgenomen
Dergelijke praktijken kan ik alleen maar beamen toen ik vroeger ook WW trok. Alles wat op mijn bank kwam ging naar rekeningen, sparen en boodschappen, en mijn stapeltje cash was mijn fun money ( @FIOD jullie pakken mij nooit ).quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon voorheen altijd nog wel een dag of 3 in de week zwart bij werken in de ww, veel vrienden die zzp'er zijn. Dan had ik een relatief topsalaris.
Welk maximum is dat dan? Ik heb de rekenhulp gebruikt met ¤5000,- per maand bruto (fictief bedrag, maar voor de beeldvorming zit mijn salaris op dit niveau)quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit een maximum aan dus als 75% binnen dat maximum valt verdien je gewoon weinig
Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef Erasmus het volgende:
Dan hebben wij verschillende standaarden van wat weinig of veel verdienen is.
Klinkt goed. Ik werk pas een jaar of 4 op niveau en ben nog bezig met een master. Dus voor mijn doen is dit al erg veel geld als starter. Hiervoor geleefd als een student/pauper. Hopelijk hebben we in de toekomst dezelfde standaarden.quote:
Dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
¤3400 vind ik zelf ook niet zoveel, maar als je even buiten je bubbel kijkt is dat wel een behoorlijk bedrag hoor.
Nou, met eind 20 en 4-5 jaar ervaring op niveau in mijn vakgebied ben ik erg blij met mijn ~¤5000,- bruto per maand (fictief bedrag dat afgeleid is van het daadwerkelijke bedrag). Ik krijg ook nog eens een vergoeding daar bovenop van mijn werkgever voor mijn deeltijd master. Heb nog nooit van mijn leven zo veel geld verdiend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
¤3400 vind ik zelf ook niet zoveel, maar als je even buiten je bubbel kijkt is dat wel een behoorlijk bedrag hoor.
Ik zit onder de 3k bruto per maand en dat gaat prima ja. En dan ben ik best iemand die graag onzin koopt zoals een PS5.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou, met eind 20 en 4-5 jaar ervaring op niveau in mijn vakgebied ben ik erg blij met mijn ~¤5000,- bruto per maand. Ik krijg ook nog eens een vergoeding daar bovenop van mijn werkgever voor mijn deeltijd master. Heb nog nooit van mijn leven zo veel geld verdiend.
Ik zou zelfs nog met netto 1500 een probleemloos leuk leven kunnen hebben.
5000 bruto, eind 20 is wel een behoorlijke som geld ja. Ken weinig mensen die dat in die leeftijdscategorie verdienen en ik denk dat ik wel in een bubbel zit waar mensen behoorlijk verdienen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou, met eind 20 en 4-5 jaar ervaring op niveau in mijn vakgebied ben ik erg blij met mijn ~¤5000,- bruto per maand (fictief bedrag dat afgeleid is van het daadwerkelijke bedrag). Ik krijg ook nog eens een vergoeding daar bovenop van mijn werkgever voor mijn deeltijd master. Heb nog nooit van mijn leven zo veel geld verdiend.
Ik zou zelfs nog met netto 1500 een probleemloos leuk leven kunnen hebben. Toen ik in Japan woonde was ik zelfs nog next level pauper omdat alles daar nog duurder dan NL is.
Precies, niets mis mee gezien je ook luxe kan betalen. Dat is alleen maar top.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit onder de 3k bruto per maand en dat gaat prima ja. En dan ben ik best iemand die graag onzin koopt zoals een PS5.
Dat klopt, daarom ben ik ook enorm dankbaar voor mijn huidige financiele situatie omdat ik weet dat het niet standaard is (ook al verdien ik alsnog weinig voor sommigenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
5000 bruto, eind 20 is wel een behoorlijke som geld ja. Ken weinig mensen die dat in die leeftijdscategorie verdienen en ik denk dat ik wel in een bubbel zit waar mensen behoorlijk verdienen.
1500 netto gaat mij nevernooit lukken om rond te komen trouwens. Dan moet ik echt gaan verhuizen
ik werk voor mezelf dus sowieso anders maar ik heb een keer meegemaakt dat een bedrijf waar ik voor werkte in loondienst stopte en ik echt schrok van de WW, wat ik toen vreemd vond is dat je wel over je volledige salaris premies afdraagt maar de uitkering aan een maximum gebonden is, dan zou die premie ook aan maximum gebonden moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik werk pas een jaar of 4 op niveau en ben nog bezig met een master. Dus voor mijn doen is dit al erg veel geld als starter. Hiervoor geleefd als een student/pauper. Hopelijk hebben we in de toekomst dezelfde standaarden.
Nou ja, dat snap ik. Ik heb grotendeels als middenklasse en zelfs als pauper op het randje geleefd (ook toen ik in het buitenland studeerde, geteerd op o.a. eigen spaargeld en stufi) dus mijn referentiekader is dan logischerwijs lager dan die van jou. 3k bruto als salaris vind ik al heel wat, zeker ten tijde van Croma. Laat staan als je dat bedrag als WW krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik werk voor mezelf dus sowieso anders maar ik heb een keer meegemaakt dat een bedrijf waar ik voor werkte in loondienst stopte en ik echt schrok van de WW, wat ik toen vreemd vond is dat je wel over je volledige salaris premies afdraagt maar de uitkering aan een maximum gebonden is, dan zou die premie ook aan maximum gebonden moeten zijn.
PS5 of een lamp?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik krijg vandaag een pakketje
Boekquote:
De Silmarillion, in het Engels uiteraard.quote:
Genotquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Silmarillion, in het Engels uiteraard.
Prima boekje. Tolkiengod.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk beter dan lord of the rings..quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Content met jou.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt Nederlandse vertalingen van Engelstalige boeken lezen neem ik totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
Mensen die de boeken van Tolkien niet in het Engels lezen neem ik niet serieus.
Ik lees zoveel mogelijk in de originele taal.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt Nederlandse vertalingen van Engelstalige boeken lezen neem ik totaal niet serieus.
En hebben een kleine piemel.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees zoveel mogelijk in de originele taal.
Dune serie heb ik ook in het Engels. Die boeken spijkeren je Engels goed bij zeg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb hier flink wat fantasyboeken staan die van het Engels naar het Nederlands vertaald zijn, boeit me niet zo, maar de eckte eckte lees ik natuurlijk in het Engels. Sci-fi is 100% Engels hier.
Van Dune heb ik het originele boek, de prelude trilogy en de Butlerian Jihad gelezen, alles wat na het originele boek gebeurde boeide me niks omdat het zoveel later afspeelt. Boek twee was ook gruwelijk om doorheen te komen (lees: saai), dus ben ik daar maar mee gekaptquote:
8 van de 10 boeken in mijn boekenkast zijn Engels. 2 van de 10 zijn Nederlands omdat het dan ook Nederlandse boeken zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb hier flink wat fantasyboeken staan die van het Engels naar het Nederlands vertaald zijn, boeit me niet zo, maar de eckte eckte lees ik natuurlijk in het Engels. Sci-fi is 100% Engels hier.
Dan raad ik Oeroeg van Hella Haasse aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
8 van de 10 boeken in mijn boekenkast zijn Engels. 2 van de 10 zijn Nederlands omdat het dan ook Nederlandse boeken zijn.
Ik mijd vertaalde boeken zo veel mogelijk. Niet om hautain te doen of "kijk mij vloeiend Engels kunnen" te doen, maar veel Nederlandse vertalingen kloppen niet door het ontbreken van context die je in de originele taal wel hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Dune heb ik het originele boek, de prelude trilogy en de Butlerian Jihad gelezen, alles wat na het originele boek gebeurde boeide me niks omdat het zoveel later afspeelt. Boek twee was ook gruwelijk om doorheen te komen (lees: saai), dus ben ik daar maar mee gekapt
Ikweet. Vind het jammer dat Paul zo'n janksmoel heeft. Kyle MacLachlan kwam veel beter over in de film uit 1984. En ik hoop dat de Harkonnen allemaal rood, oranje en/of geel haar hebben, net zoals in het origineelquote:
https://www.bol.com/nl/f/oeroeg/37734441/quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan raad ik Oeroeg van Hella Haasse aan.
Moet je aan @Muskusboktor57 vragen, die is er expert in.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/oeroeg/37734441/
De kritieken zijn lovend als ik naar de reviews kijk. Klopt dat?
Fantasy in het Nederlands kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
Mensen die de boeken van Tolkien niet in het Engels lezen neem ik niet serieus.
ASOIAF en Wheel of Time in het Engels gelezen, was wel genot hoor. Soms weet je een woordje niet maar leest wel lekker weg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dune serie heb ik ook in het Engels. Die boeken spijkeren je Engels goed bij zeg.
Misschien kan @GGMM dan boeken in het Engels gaan lezenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dune serie heb ik ook in het Engels. Die boeken spijkeren je Engels goed bij zeg.
Ik heb een keer een echt WAARDELOOS Nederlandstalig fantasy/science fiction boek gelezen, was net zo belabberd slecht en snel geschreven als ik weleens deed als 11-jarig ventjequote:Op dinsdag 1 december 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantasy in het Nederlands kan ik niet serieus nemen.
Weet je de titel nog?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer een echt WAARDELOOS Nederlandstalig fantasy/science fiction boek gelezen, was net zo belabberd slecht en snel geschreven als ik weleens deed als 11-jarig ventjeTotaal ongeloofwaardig verhaal, dramatische dialogen, en elk hoofdpersoon was een Mary Sue. Dat iemand dat boek ooit wilde uitgeven is schandalig
Heb jij Harry Potter gelezen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je de titel nog?
Zal wel in een fase geweest zijn dat ze hoopten dat elk fantasyboek zou aanslaan ook al was het de eerste versie van iemand (lol)
Zie de editquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je de titel nog?
Zal wel in een fase geweest zijn dat ze hoopten dat elk fantasyboek zou aanslaan ook al was het de eerste versie van iemand (lol)
Dan doe je dat toch lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:27 schreef Coco het volgende:
Ik wil beginnen aan de boeken van Andrzej Sapkowski. (the witcher)
https://www.bol.com/nl/f/dragons-of-autumn-twilight/30173585/quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu we het er toch over hebben, jullie nog een aanrader voor fantasy?
Heb dus ASOIAF en Wheel of Time gelezen en vond dat wel tof.
Thanks, op het lijstje gezetquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:31 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/dragons-of-autumn-twilight/30173585/
Lees jij wel eens een boek?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen like gezet.
Check dit: @:coco
Ik doe altijd met knoflook en sambal. Gewoon.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:49 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga maar straks naar de Donner om al die suggesties kritisch te bekijken.
@:Caland @:Scrummie @:Wereldgozer @:Zipportal @:fetX @:Gurneyisbestoke
Like gegeven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe altijd met knoflook en sambal. Gewoon.
PANHUUSED.quote:Over de zaak Anne Faber, collectieve woede en de lessen voor de toekomst
Hopelijk komt daar nog eens een film van.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk beter dan lord of the rings..
Ohja, bijna kwart over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:08 schreef fetX het volgende:
In spanning voor de cijfers. Gaan we weer stijgen? #dtv
@:zipportal
Collega van mij heeft zwangerschapsdiabetes.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:17 schreef Charrell het volgende:
Hiep hoi, morgen Nipttest.
Zenuwachtig
Direct like gegeven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Like magneet uitgezet in COR.
@:Lenny_leonard
@:fetX
Post niet gezienquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Niet gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
HitlerGod.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk gifje had je gezet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk gifje had je gezet?
[ afbeelding ]
Ik ga NU naar feedback.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toevallig onder de ctrl+v?
@:zipportal
Wat kinderachtig om die te verwijderen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige echte: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1111 Op naar het vaccin
Post is weer terug.
Succes!quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:17 schreef Charrell het volgende:
Hiep hoi, morgen Nipttest.
Zenuwachtig
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes!
Geen idee wat dat is trouwens
Ter educatie.quote:De NIPT (Niet Invasieve Prenatale Test) is een nieuwe test waarbij het bloed van de moeder wordt gebruikt om in het laboratorium te testen of het ongeboren kind mogelijk down-, edwards- of patausyndroom heeft.
De NIPT wordt in Nederland alleen aangeboden in het kader van twee wetenschappelijke studies:
TRIDENT-1 (voor hoog-risico zwangeren)
TRIDENT-2 (voor alle zwangeren).
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes!
Geen idee wat dat is trouwens
Lekker maat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen eet ik frambozen op deze drukke dagEcht even een momentje voor mezelf.
Ze weten toch dat de ouders uit Brabant komenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |