Hier hebben wij een PR-functionaris voor, ik roep haar even erbij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:31 schreef jameshond7 het volgende:
Kan iemand die TT uitleggen? Wat is pedojagen
Uit eten. Geen idee nog.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Lig je met je buik op de IC met cojona toevallig?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je nou wel zeggen maar ik moest zojuist 7x achter elkaar niezen.
Ik vlak niet uit dat dit mijn laatste post ooit zal zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lig je met je buik op de IC met cojona toevallig?
Je laatste post ooit gericht aan Wuppie. Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vlak niet uit dat dit mijn laatste post ooit zal zijn geweest.
Hoop het niet voor je..quote:Op zondag 29 november 2020 00:32 schreef fetX het volgende:
Hopelijk morgen slechts klein katertje
@:caland
@:lenny_leonard
@:erasmus
quote:Op zondag 29 november 2020 00:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de Telegraaf toch een kutkrant.
Gewoon kut
Regionale spreektaal?quote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde die Jan de Jonge ook alweer over die Beneliga, als ze dat er door drukken kijk ik nooit weer voetbal. Lazer op met die Belgjes.
@capuchon-jongenquote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde die Jan de Jonge ook alweer over die Beneliga, als ze dat er door drukken kijk ik nooit weer voetbal. Lazer op met die Belgjes.
Hoe is de kater vandaag bevallen?quote:Op zondag 29 november 2020 00:32 schreef fetX het volgende:
Hopelijk morgen slechts klein katertje
@:caland
@:lenny_leonard
@:erasmus
Allemaal dikmakers (lol)quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM
@:Caland
@:Wereldgozer
@:Iedereen
Wat een kerel.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Denk je dat hij minstens 2x jouw gewicht is?quote:
Maak daar maar 3x van.quote:Op zondag 29 november 2020 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij minstens 2x jouw gewicht is?
Prima. Had een verhuizing staan waar ik bij moest helpen dus kwam goed uit.quote:
Hagelslag in de koelkast.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |