bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja gewone pindakaas ben ik behoorlijk op uitgekeken, maar dit blijf je gewoon eten, vooral op Waldkorn brood.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had altijd die van de lidl.
Maar zal het eens proberen![]()
Is nog goed ook voor je heb ik ooit gelezen.![]()
![]()
ToT!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewone pindakaas ben ik behoorlijk op uitgekeken, maar dit blijf je gewoon eten, vooral op Waldkorn brood.![]()
![]()
Flappiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb sowieso altijd goed brood. Hier vlakbij zit een bakkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewone pindakaas ben ik behoorlijk op uitgekeken, maar dit blijf je gewoon eten, vooral op Waldkorn brood.Veel duurder, maar ook veel lekkerder.
![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is dat niet mierzoet?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewone pindakaas ben ik behoorlijk op uitgekeken, maar dit blijf je gewoon eten, vooral op Waldkorn brood.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over de oorsprong van pindakaas valt trouwens veel te vertellen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewone pindakaas ben ik behoorlijk op uitgekeken, maar dit blijf je gewoon eten, vooral op Waldkorn brood.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kan je wel proevenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd goed brood. Hier vlakbij zit een bakkerVeel duurder, maar ook veel lekkerder.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja, dat proef je zeker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nog wel, maar soms ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut. Ik haal het nooit meer uit de supermarkt.
Zelf gebakken brood is nog lekkerder, als een beetje warm isquote:
O ja. En dan ruikt het huis ook zo lekker.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zelf gebakken brood is nog lekkerder, als een beetje warm isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Zo heerlijk die lucht.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zelf gebakken brood is nog lekkerder, als een beetje warm is
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb gewerkt bij een warme bakker mmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Zo heerlijk die lucht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah daar krijg je dan wel honger vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Zo heerlijk die lucht.
Lekker rond deze tijd. De nog lauwe borstplaat mmmmmmmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het een ranzig verhaal?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over de oorsprong van pindakaas valt trouwens veel te vertellen.![]()
![]()
Even een broodje halen en vervolgens te laat op school komen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah daar krijg je dan wel honger van
Moet je niet van dat massieve 90-granen diep donkerbruine volkorenbrood uit een broodbakmachine hebben!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zelf gebakken brood is nog lekkerder, als een beetje warm is![]()
![]()
Denk niet dat ik het ga proberen. Ben allergisch voor honing. Nunzal een cracker er mee niet doen. Maar zo hele potquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk!Het zijn de crunchies er in die wat zoet zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ga proberen. Ben allergisch voor honing. Nunzal een cracker er mee niet doen. Maar zo hele pot![]()
![]()
Oh en toen moest je na blijven ? Of was het toen nog niet zo strengquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een broodje halen en vervolgens te laat op school komen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je niet van dat massieve 90-granen diep donkerbruine volkorenbrood uit een broodbakmachine hebben!
Ik hou sowieso van teveel granen in brood eigenlijk
Ben sowieso niet zo liefhebber van zoet op de cracker/brood.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FlapoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja erg massief, en muf van smaak. Brood moet bij mij luchtig zijn en licht smaken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hou sowieso van teveel granen in brood eigenlijk![]()
Nope, het mag geen pindaboter worden genoemd omdat boter een beschermde naam hier is. Pindakaas komt oorspronkelijk uit Zuid Amerika met name Suriname waar het een mengsel was van gestampte pinda's. Dat werd afgeschaafd zoals een kas. Daarom wordt het hier pindakaas genoemd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ah zo..dat is wel het lekkerst jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja erg massief, en muf van smaak. Brood moet bij mij luchtig zijn en licht smaken.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, het mag geen pindaboter worden genoemd omdat boter een beschermde naam hier is. Pindakaas komt oorspronkelijk uit Zuid Amerika met name Suriname waar het een mengsel was van gestampte pinda's. Dat werd afgeschaafd zoals een kas. Daarom wordt het hier pindakaas genoemd.![]()
![]()
Ik heb een keer een speltbrood gekocht De markt. Dat was zo “ zwaar” dat als je een boterham op had je vol was voor een hele dag. En het was ook niet echt lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nablijven idd maar ik wist bijna altijd te ontsnappen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en toen moest je na blijven ? Of was het toen nog niet zo streng
Ow lekker dan!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een keer een speltbrood gekocht De markt. Dat was zo “ zwaar” dat als je een boterham op had je vol was voor een hele dag. En het was ook niet echt lekker
Sommige soorten speltbrood vind ik best wel te eten, maar feitelijk gezien schijnt het graan zelf amper te verschillen van wat er in gewoon volkorenbrood zit. Ik neem aan dat de bereidingswijze dan misschien anders is?![]()
Een boefje was je dus hahahaquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nablijven idd maar ik wist bijna altijd te ontsnappen.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow lekker dan!
Sommige soorten speltbrood vind ik best wel te eten, maar feitelijk gezien schijnt het graan zelf amper te verschillen van wat er in gewoon volkorenbrood zit. Ik neem aan dat de bereidingswijze dan misschien anders is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik vind het ook wel leuk om de oorsprong van tradities en spreekwoorden uit te zoeken. Ga met mij in discusie en je verliest.quote:
Dat doen we dan maar niet 🤪quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om de oorsprong van tradities en spreekwoorden uit te zoeken. Ga met mij in discusie en je verliest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige dingen hebben best wel een leuk verhaal.quote:
Oke. Dan kunt u gaan. ☹️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben best wel een leuk verhaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.![]()
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige dingen vind ik wel leuk om te weten. De donut heeft zijn oorsprong in Nederland net zoals de parkeerpaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hé r woudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.![]()
O op die manier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis FF eigenlijk.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmorgen wel idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend![]()
De lul.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend
Ja iedere morgen wel. Weet niet hoe laat in de avond ik ben dan vaak al wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik ook min of meer mee bezig atm. Om die honderd km te kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat een boefje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉
Ik ga zo maar naar bed. Voel me waardeloos door het besluit dat ik net genomen heb.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 kmquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik ook min of meer mee bezig atm. Om die honderd km te kunnen lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een besluit neem je toch wat goed voelt voor jezelf nou ga maar lekker slapen misschien is dat wel beterquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef DJMO het volgende:
Ik ga zo maar naar bed. Voel me waardeloos door het besluit dat ik net genomen heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 km![]()
Nee, moet 's nachts doorlopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 kmIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik die nog geen 100 m kan lopen gaat 100 km lopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk van haarzelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou wel een gigantische prestatie zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik die nog geen 100 m kan lopen gaat 100 km lopen![]()
![]()
30. neem de nodige rust onderweg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
20 uur. Is dat niet te veel van het goede?Ik heb er één en ik ben er trots op
Van mezelf.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja of niet danquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou wel een gigantische prestatie zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kerk is een besloten ruimteAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Dank je voor je mededeling.quote:
Ja geen openbare ruimte
Hey HidiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij die tachtig hield ik teveel vast aan de 20 uur voor een kennedymars. Dat heb ik dit keer niet. Zal dus relaxter lopen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En ik dacht altijd dat de deur voor iedereen open stondquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor je mededeling.
Ja geen openbare ruimte
Hey HidiAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zeggen ze wel he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat de deur voor iedewren open stondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat gaat niet goed komen denkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij die tachtig hield ik teveel vast aan de 20 uur voor een kennedymars. Dat heb ik dit keer niet. Zal dus relaxter lopen.![]()
Echt belachelijk al die uitzonderingen voor kerkenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja dat is het zeker. Zo gaan de besmetting wel,door.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt belachelijk al die uitzonderingen voor kerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik leer wel van m'n fouten hoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ondertussen sta ik buiten te wachten bij de chineesquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Zo gaan de besmetting wel,door.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ben moe :/Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er één en ik ben er trots op
Rare wereld of niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik buiten te wachten bij de chineesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook..stad en land vandaag afgeweest voor een bank en kastenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Me tooquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wat leuks gevonden?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook..stad en land vandaag afgeweest voor een bank en kastenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hadden beter black friday kunnen verbiedenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet gekliktquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ikmlas kets met paracetamol en moe zijn van corona. Kan het nergens meer terug vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of alleen online toestaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hadden beter black friday kunnen verbiedenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja grijze 3-zitsbank gekochtquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoe kom je er af 😃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikmlas kets met paracetamol en moe zijn van corona. Kan het nergens meer terug vinden![]()
Leuk. Geen lange levertijd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viel mee..1 week maarquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nu alleen nog kast(en) en lamellen/rolgordijnen voor de ramenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou..verhoren van belastingdienst toeslagen zitten er ook op
Ik ben benieuwd naar de conclusieAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lag er gisteren al om 21.15 in om 22 uur de luiken dicht gedaan en rond 4 uur weer op gestaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
O dat is netjes meestal zo 6 tot 8 weken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maradona begraven
Wel lekker snelAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoe hoog kom je te wonen ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nu alleen nog kast(en) en lamellen/rolgordijnen voor de ramenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begaande grondquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
HHeb het niet gevolgd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
Nou..verhoren van belastingdienst toeslagen zitten er ook op
Ik ben benieuwd naar de conclusieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik ga slapen liefjes. Heb het gehad.Ik heb er één en ik ben er trots op
OO ja. Dan moet je wel gelijk iets voor de ramen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mocht uit 14 appartementen kiezen en ik heb gekregen welke ik gekozen hadAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
O helemaal netjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik mocht uit 14 appartementen kiezen en ik heb gekregen welke ik gekozen hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn gewoon veel vouten gemaakt en niemand die ingreepquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eet smakelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ellende geweest voor veel mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel vouten gemaakt en niemand die ingreepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel prettig..zal ook wel een levertijd zijn..vorig jaar duurde het 2 weken voordat lamellen er warenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
O ja. Dan moet je wel gelijk iets voor de ramen hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja en gaat waarschijnlijk niet voor de kerst uitbetaald wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende geweest voor veel mensen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is wel prettig..zal ook wel een levertijd zijn..vorig jaar duurde het 2 weken voordat lamellen er warenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan of ze op maat gemaakt moeten wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kan je dat zelf nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze op maat gemaakt moeten wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Héé ik ook niet. Wel die horizontal dingen luxaflexquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vind het zo pokkuh werk om schoon te maken. Altijd van die stofnesten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik ook niet. Wel die horizontal dingen luxaflexWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet bij de wat luxerequote:
Ergens wil ik weer verticale van aluminium
Zoiets als darkraver heeft in zijn ravecaveAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Naiisquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet bij de wat luxere
Zoiets als darkraver heeft in zijn ravecave![]()
![]()
Sorry?????quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heb ze nooit gezien. Maar als je dat mooi vind doen. Ga dan op tijd bestellen. Dan zijn ze misschien op tijd klaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet bij de wat luxere
Zoiets als darkraver heeft in zijn ravecaveWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik het tenminste goed donker maken als ik overdag tv kijk
Op kantoor-kamer ook maar iets wat verduisterdAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Doen rolgordijnen ook donker makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Op kantoor-kamer ook maar iets wat verduisterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal me aan me reet roestenquote:Iedereen is een kutlultrut
Het wordt wel allemaal goed in de gaten gehouden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik gewoon een extra rolgordijn voor genomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Op kantoor-kamer ook maar iets wat verduisterd![]()
Ja zoiets wil ik..alleen dan geen licht doorlatendquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen rolgordijnen ook donker makenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb verduisterend. En dan in geleiders zitten. Je kan buiten niet zien of er licht brand.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets wil ik..alleen dan geen licht doorlatendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zien ze buiten ook niet als ik mijn verlichting weer eens op disco stand heb staan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ok ik beken ik ga voor de eerste plaatsquote:
Iedereen is een kutlultrut
Altijd handig 😀quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Zien ze buiten ook niet als ik mijn verlichting weer eens on disco stand heb staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog wat op tv vanavond?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dacht ik alquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik beken ik ga voor de eerste plaats![]()
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Zien ze buiten ook niet als ik mijn verlichting weer eens op disco stand heb staan![]()
![]()
Weinig. Ik Ga de voice maar kijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of vind je die serie undercover mooi. Die is er ook op hidiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dat moet maar dan..quote:
Wie zitten er dit jaar in de jury? Toch niet die vreselijke joling hé?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ali B, Jan smit , Anouk en Waylonquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Wie zitten er dit jaar in de jury? Toch niet die vreselijke joling hé?![]()
Jan Smit ali b , anouk en. Euhhhh weet het nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Wie zitten er dit jaar in de jury? Toch niet die vreselijke joling hé?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lulquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Wie zitten er dit jaar in de jury? Toch niet die vreselijke joling hé?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh Jan Smit weer beter?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ali B, Jan smit , Anouk en Waylon
Dezelfde als vorig jaar dusAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ben afgehaakt daarvan ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Of vind je die serie undercover mooi. Die is er ook op hidi![]()
4x niks. Next!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jan Smit ali b , anouk en. Euhhhh weet het niet![]()
Ja die ook...vinden zichzelf altijd erg grappigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lulAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vind er ook niet veel aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee vorig jaar was het anders geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh Jan Smit weer beter?
Dezelfde als vorig jaar dus![]()
hmm weleens gezien maar.....daarna is iedere aflevering hetzelfdequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Of vind je die serie undercover mooi. Die is er ook op hidiAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heel spontaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lul![]()
![]()
Hey Gizquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk die lulquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lul
Iedereen is een kutlultrut
Zo nu ff gewachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Avondquote:
Tis nog geen 21 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkie.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 jaar geleden was de voice leuk met mijn verlichting
nou ja leuk....ze knipperde in 2 kleuren tijdens nummers en effect als nummer begonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Netjes toch 😃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanavond schijnt er een fittie tussen Jantje en dat platte beeldbuis te zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
2 jaar geleden was de voice leuk met mijn verlichting
nou ja leuk....ze knipperde in 2 kleuren tijdens nummers en effect als nummer begon![]()
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black Friday
Uw ADH vitamine Worst
Echt. Wel verstandigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black FridayWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las net zoiets net.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black Friday![]()
![]()
En dan bolk je je zelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black FridayEcht he!
![]()
![]()
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanavond schijnt er een fittie tussen Jantje en dat platte beeldbuis te zijn.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Anouk is geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappig![]()
ja..dat zat erin..het zag letterlijk zwartquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black Friday
Ik had vroeger altijd een hekel aan hen allebei, maar zo in dit programma vind ik ze ook wel geinig, met name dankzij de interactie onderling!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappig![]()
![]()
Ah, dus idd Rotjeknor!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Aboutaleb neemt geen halve maatregelen![]()
![]()
Ik mag Aboutaleb welquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Aboutaleb neemt geen halve maatregelenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Door de oververtegenwoordiging van bevolkingsgroepen die minder snel verbranden in de zon?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja..dat zat erin..het zag letterlijk zwart
Uw ADH vitamine Worst
50 minuten voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Aboutaleb neemt geen halve maatregelen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik denk dat zwarte winterjassen in zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door de oververtegenwoordiging van bevolkingsgroepen die minder snel verbranden in de zon?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
en iedereen een mandje per persoon
..ook als je voor een bank gaat kijken
Heb er ook 1quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat zwarte winterjassen in zijn
Uw ADH vitamine Worst
Ging je voor een poppenhuis bankjequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
en iedereen een mandje per persoon
..ook als je voor een bank gaat kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet door mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werd ook over mij gezegd afgelopen nacht![]()
![]()
Ik denk dat er maar een bepaald aantal in de winkel magquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je voor een poppenhuis bankjeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een mandje en dan 1 sperzieboontje kopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je voor een poppenhuis bankje
Uw ADH vitamine Worst
JJa, daar doen ze het ook voor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een bepaald aantal in de winkel magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mooi he😀quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een mandje en dan 1 sperzieboontje kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben jij een lul dan 😄quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werd ook over mij gezegd afgelopen nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proost Woud..... euh mag ik wel Woud zeggen 😃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet nodig dit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost Woud..... euh mag ik wel Woud zeggen 😃![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost Woud..... euh mag ik wel Woud zeggen 😃![]()
En zeker mag dat!
~FEYENOORD~
Dank je 💋quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeah!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
zo 2 de 0 de 0 de 0 zitten in de klok
@:mario390 are you ready![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mario390 are you ready~FEYENOORD~
Tijd voor een blikje klokquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mario390 are you readyUw ADH vitamine Worst
HHet is echt wel,erg met jou he. 2100/2130 heb je af gesprokenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mario390 are you ready
Niet goed voor die jongen, nu is hij al niet te begrijpen, laat staan na een pilsquote:~FEYENOORD~
Je zei dat ze dat tegen / over jou zeiden vannacht 👀quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als die toch al niet te begrijpen isquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet goed voor die jongen, nu is hij al niet te begrijpen, laat staan na een pilsUw ADH vitamine Worst
Ik begrijp hem vaak wel. Maar ik lees hem al een paar jaartjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die toch al niet te begrijpen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over de mijne hè niet over mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zei dat ze dat tegen / over jou zeiden vannacht 👀
Uw ADH vitamine Worst
IIk zit er ook klaar vooorquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: