Lekker bakkie.quote:
Netjes toch 😃quote:
Vanavond schijnt er een fittie tussen Jantje en dat platte beeldbuis te zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
2 jaar geleden was de voice leuk met mijn verlichting
nou ja leuk....ze knipperde in 2 kleuren tijdens nummers en effect als nummer begon
Echt. Wel verstandigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alle winkels hier in centrum per direct gesloten door drukte van Black Friday
Ik las net zoiets net.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
En dan bolk je je zelfquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanavond schijnt er een fittie tussen Jantje en dat platte beeldbuis te zijn.
Anouk is geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappig
ja..dat zat erin..het zag letterlijk zwartquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vroeger altijd een hekel aan hen allebei, maar zo in dit programma vind ik ze ook wel geinig, met name dankzij de interactie onderling!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..vind Anouk en Ali ook altijd wel grappig
Ah, dus idd Rotjeknor!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Aboutaleb neemt geen halve maatregelen
Ik mag Aboutaleb welquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Door de oververtegenwoordiging van bevolkingsgroepen die minder snel verbranden in de zon?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja..dat zat erin..het zag letterlijk zwart
50 minuten voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat zwarte winterjassen in zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door de oververtegenwoordiging van bevolkingsgroepen die minder snel verbranden in de zon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |