Nou dat moet maar dan..quote:
Ali B, Jan smit , Anouk en Waylonquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Wie zitten er dit jaar in de jury? Toch niet die vreselijke joling hé?
Jan Smit ali b , anouk en. Euhhhh weet het nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lulquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dat moet maar dan..
Oh Jan Smit weer beter?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ali B, Jan smit , Anouk en Waylon
Ben afgehaakt daarvan ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Of vind je die serie undercover mooi. Die is er ook op hidi
4x niks. Next!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jan Smit ali b , anouk en. Euhhhh weet het niet
Ja die ook...vinden zichzelf altijd erg grappigquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Joling lijkt me wel een sympathieke kerel, beter dan Gordon, die is wel een lul
Vind er ook niet veel aan.quote:
Nee vorig jaar was het anders geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh Jan Smit weer beter?
Dezelfde als vorig jaar dus
hmm weleens gezien maar.....daarna is iedere aflevering hetzelfdequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Of vind je die serie undercover mooi. Die is er ook op hidi
Heel spontaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey Gizquote:
Heerlijk die lulquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo nu ff gewachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |