Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben best wel een leuk verhaal.
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.quote:
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij maken
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.quote:
Sommige dingen vind ik wel leuk om te weten. De donut heeft zijn oorsprong in Nederland net zoals de parkeerpaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.
O op die manier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtendquote:
Vanmorgen wel idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend
De lul.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend
Ja iedere morgen wel. Weet niet hoe laat in de avond ik ben dan vaak al wegquote:
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉quote:
Ben ik ook min of meer mee bezig atm. Om die honderd km te kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |