Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben best wel een leuk verhaal.
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.quote:
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je al eens gepost. Hij blijft mooi.
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal er vanacht even een paar nieuwe bij maken
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.quote:
Sommige dingen vind ik wel leuk om te weten. De donut heeft zijn oorsprong in Nederland net zoals de parkeerpaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van het uit zoeken.
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt zal er vannacht nog wat maken.
O op die manier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik maak hooguit wat schermafdrukken van filmpjes.
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtendquote:
Vanmorgen wel idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend
De lul.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er wel hoor laat in de avond/ nacht en ochtend
Ja iedere morgen wel. Weet niet hoe laat in de avond ik ben dan vaak al wegquote:
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉quote:
Ben ik ook min of meer mee bezig atm. Om die honderd km te kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉
Wat een boefje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt de dag en nacht omgedraaid 😉
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 kmquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik ook min of meer mee bezig atm. Om die honderd km te kunnen lopen
een besluit neem je toch wat goed voelt voor jezelf nou ga maar lekker slapen misschien is dat wel beterquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef DJMO het volgende:
Ik ga zo maar naar bed. Voel me waardeloos door het besluit dat ik net genomen heb.
Jij?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 km
Nee, moet 's nachts doorlopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik kan je toch ook gewoon overdag lopen die 100 km
Ja ik die nog geen 100 m kan lopen gaat 100 km lopenquote:
Ik denk van haarzelfquote:
Dat zou wel een gigantische prestatie zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik die nog geen 100 m kan lopen gaat 100 km lopen
30. neem de nodige rust onderweg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
20 uur. Is dat niet te veel van het goede?
Van mezelf.quote:
Ja of niet danquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou wel een gigantische prestatie zijn
Dank je voor je mededeling.quote:
Bij die tachtig hield ik teveel vast aan de 20 uur voor een kennedymars. Dat heb ik dit keer niet. Zal dus relaxter lopen.quote:
En ik dacht altijd dat de deur voor iedereen open stondquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor je mededeling.
Ja geen openbare ruimte
Hey Hidi
Zeggen ze wel he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat de deur voor iedewren open stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |