Lag er gisteren al om 21.15 in om 22 uur de luiken dicht gedaan en rond 4 uur weer op gestaan.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dat is netjes meestal zo 6 tot 8 weken.quote:
Hoe hoog kom je te wonen ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nu alleen nog kast(en) en lamellen/rolgordijnen voor de ramen
Begaande grondquote:
Heb het niet gevolgd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
Nou..verhoren van belastingdienst toeslagen zitten er ook op
Ik ben benieuwd naar de conclusie
O ja. Dan moet je wel gelijk iets voor de ramen hebbenquote:
O helemaal netjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik mocht uit 14 appartementen kiezen en ik heb gekregen welke ik gekozen had
Zijn gewoon veel vouten gemaakt en niemand die ingreepquote:
Eet smakelijk.quote:
Ellende geweest voor veel mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel vouten gemaakt en niemand die ingreep
Ja dat is wel prettig..zal ook wel een levertijd zijn..vorig jaar duurde het 2 weken voordat lamellen er warenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
O ja. Dan moet je wel gelijk iets voor de ramen hebben
Ja en gaat waarschijnlijk niet voor de kerst uitbetaald wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende geweest voor veel mensen.
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is wel prettig..zal ook wel een levertijd zijn..vorig jaar duurde het 2 weken voordat lamellen er waren
Ligt eraan of ze op maat gemaakt moeten wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellen
Kan je dat zelf nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze op maat gemaakt moeten worden
Héé ik ook niet. Wel die horizontal dingen luxaflexquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon bij ikea, leenbakker, bouwmarkten, jysk kopen? Ben zelf niet zo liefhebben van lamellen
Vind het zo pokkuh werk om schoon te maken. Altijd van die stofnesten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik ook niet. Wel die horizontal dingen luxaflex
Niet bij de wat luxerequote:
Naiisquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet bij de wat luxere
Ergens wil ik weer verticale van aluminium
Zoiets als darkraver heeft in zijn ravecave
Sorry?????quote:
Heb ze nooit gezien. Maar als je dat mooi vind doen. Ga dan op tijd bestellen. Dan zijn ze misschien op tijd klaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet bij de wat luxere
Ergens wil ik weer verticale van aluminium
Zoiets als darkraver heeft in zijn ravecave
Doen rolgordijnen ook donker makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ik het tenminste goed donker maken als ik overdag tv kijk
Op kantoor-kamer ook maar iets wat verduisterd
Het zal me aan me reet roestenquote:
Het wordt wel allemaal goed in de gaten gehouden.quote:
Dat heb ik gewoon een extra rolgordijn voor genomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ik het tenminste goed donker maken als ik overdag tv kijk
Op kantoor-kamer ook maar iets wat verduisterd
Ja zoiets wil ik..alleen dan geen licht doorlatendquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen rolgordijnen ook donker maken
Ik heb verduisterend. En dan in geleiders zitten. Je kan buiten niet zien of er licht brand.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets wil ik..alleen dan geen licht doorlatend
Ok ik beken ik ga voor de eerste plaatsquote:
Altijd handig 😀quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Zien ze buiten ook niet als ik mijn verlichting weer eens on disco stand heb staan
Dacht ik alquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik beken ik ga voor de eerste plaats
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Zien ze buiten ook niet als ik mijn verlichting weer eens op disco stand heb staan
Weinig. Ik Ga de voice maar kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |