Denk niet dat ik het ga proberen. Ben allergisch voor honing. Nunzal een cracker er mee niet doen. Maar zo hele potquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk!Het zijn de crunchies er in die wat zoet zijn.
Oeps!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ga proberen. Ben allergisch voor honing. Nunzal een cracker er mee niet doen. Maar zo hele pot
Oh en toen moest je na blijven ? Of was het toen nog niet zo strengquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een broodje halen en vervolgens te laat op school komen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je niet van dat massieve 90-granen diep donkerbruine volkorenbrood uit een broodbakmachine hebben!
Ben sowieso niet zo liefhebber van zoet op de cracker/brood.quote:
Ja erg massief, en muf van smaak. Brood moet bij mij luchtig zijn en licht smaken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hou sowieso van teveel granen in brood eigenlijk
Nope, het mag geen pindaboter worden genoemd omdat boter een beschermde naam hier is. Pindakaas komt oorspronkelijk uit Zuid Amerika met name Suriname waar het een mengsel was van gestampte pinda's. Dat werd afgeschaafd zoals een kas. Daarom wordt het hier pindakaas genoemd.quote:
Ah zo..dat is wel het lekkerst jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja erg massief, en muf van smaak. Brood moet bij mij luchtig zijn en licht smaken.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, het mag geen pindaboter worden genoemd omdat boter een beschermde naam hier is. Pindakaas komt oorspronkelijk uit Zuid Amerika met name Suriname waar het een mengsel was van gestampte pinda's. Dat werd afgeschaafd zoals een kas. Daarom wordt het hier pindakaas genoemd.
Nablijven idd maar ik wist bijna altijd te ontsnappen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en toen moest je na blijven ? Of was het toen nog niet zo streng
Ow lekker dan!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een keer een speltbrood gekocht De markt. Dat was zo “ zwaar” dat als je een boterham op had je vol was voor een hele dag. En het was ook niet echt lekker
Een boefje was je dus hahahaquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nablijven idd maar ik wist bijna altijd te ontsnappen.
Ja heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow lekker dan!
Sommige soorten speltbrood vind ik best wel te eten, maar feitelijk gezien schijnt het graan zelf amper te verschillen van wat er in gewoon volkorenbrood zit. Ik neem aan dat de bereidingswijze dan misschien anders is?
quote:
Ik vind het ook wel leuk om de oorsprong van tradities en spreekwoorden uit te zoeken. Ga met mij in discusie en je verliest.quote:
Dat doen we dan maar niet 🤪quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om de oorsprong van tradities en spreekwoorden uit te zoeken. Ga met mij in discusie en je verliest.
Sommige dingen hebben best wel een leuk verhaal.quote:
Oke. Dan kunt u gaan. ☹️quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |