Ah, dan is het dus even wachten op royeren tot hij daar in de studio zit, kunnen we live zijn reactie meemakenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vanavond bij Beau in de studio, al weet het social media team het daar ook niet meer
Tja, definieer sleutelpositie. De positie van onbetwist leider die alles naar eigen goeddunken kon besluiten heeft hij zeker verloren.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef Puddington het volgende:
Is het al te vroeg om te zeggen dat Baudet zijn sleutelpositie verloren heeft?
-sleutel-positie.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, definieer sleutelpositie. De positie van onbetwist leider die alles naar eigen goeddunken kon besluiten heeft hij zeker verloren.
Het bestuur kan niet een bestuurslid als bestuurder royeren, lees ik netquote:Op woensdag 25 november 2020 15:21 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die werd gewoon geroyeerd. Veel makkelijker.
En de sleutel van het partijkantoor ook...quote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, definieer sleutelpositie. De positie van onbetwist leider die alles naar eigen goeddunken kon besluiten heeft hij zeker verloren.
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef Puddington het volgende:
Is het al te vroeg om te zeggen dat Baudet zijn sleutelpositie verloren heeft?
Er zitten straks 12 mensen namens een partij in de Eerste kamer die niet meer onderdeel zijn van dezelfde partij waar ze voor op de lijst stonden.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
En de sleutel van het partijkantoor ook...
En hij is sowieso zijn partij kwijt. Als hij blijft, zijn praktisch alle andere mensen die ergens namens FvD een functie hebben weg.
Als Baudet wint wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zitten straks 12 mensen namens een partij in de Eerste kamer die niet meer onderdeel zijn van dezelfde partij waar ze voor op de lijst stonden.
en met het rondbellen voor het vullen van de zetels in de Kamersquote:Op woensdag 25 november 2020 15:31 schreef freako het volgende:
De Kiesraad gaat het nog druk krijgen de komende paar weken. 21 december sluit de registratietermijn voor nieuwe partijnamen.
Zijn vast om te kopen ofzo, geen probleem, voor de principes hoeven ze het niet te doen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zitten straks 12 mensen namens een partij in de Eerste kamer die niet meer onderdeel zijn van dezelfde partij waar ze voor op de lijst stonden.
En volgende verkiezingen gewoon weer dezelfde fouten maken met de BBB, of de Nederlandse Leeuw, of weet ik welk populistisch gedrocht er dan weer een paar zetels weet te scoren.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Baudet wint wel.
En dan is het her en der ook in de provinciale staten. Ze zijn al verkozen zonder programma, straks misschien ook zonder dat hun partij op de lijst stond. Wat een puinhoop.
Code Oranje, met hun ook al zo integere lijsttrekker.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
En volgende verkiezingen gewoon weer dezelfde fouten maken met de BBB, of de Nederlandse Leeuw, of weet ik welk populistisch gedrocht er dan weer een paar zetels weet te scoren.
Die revolver schijnt een indianenverhalen te zijn in de wereld geholpen door Elsevier.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
2002 LPF... mei .. uit het niets 26 zetels , ze kwamen in de regering
gedurende dat jaar grote shit intern, veel werd openlijk in de media uitgevochten, veel ook niet
De regering bood ontslag aan Beatrix, omdat LPF instabiele coalitiegenoot was ( iets met een revolver)
2003 jan nieuwe verkiezingen.... nog maar 8 zetels over.
2021 FvD. Er zal een hardcore-aanhang blijven en genoeg voor een paar zetels, mits in januari het weer rustig wordt Mischien 2 -5 zetels in maart
Dit is niet waar. Otten stapte uiteindelijk zelf opquote:Op woensdag 25 november 2020 15:21 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die werd gewoon geroyeerd. Veel makkelijker.
Ja precies, de meeste mensen realiseren zich in zo'n situatie dat het een zinloze strijd is en treden gewoon terug. Zelfs als je wint, dan ben je leider van een rokende puinhoop. Zo'n hele coup als nu tegen Baudet veronderstelt dat hij handelt zoals de meeste mensen zouden doen, wat toch wel gek is. Baudet kun je van veel beschuldigen maar niet van conventioneel zijn en de bekende weg volgen.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Otten stapte uiteindelijk zelf op
https://www.google.nl/amp(...)voor-democratie.html
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die revolver schijnt een indianenverhalen te zijn in de wereld geholpen door Elsevier.
Een LPF'er had verklaard dat hij het voelde alsof er een pistool op z'n voorhoofd stond. En de Elsevier schreef dat letterlijk op.
Volgens mij
https://www.nd.nl/nieuws/(...)-einde-balkenende-1-quote:'Pistool LPF was einde Balkenende-1'DEN HAAG - CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen heeft woensdag in het weekblad Elsevier onthuld wat de echte reden was voor de val van het eerste kabinet-Balkenende op 16 oktober 2002: de bewering door toenmalig fractievoorzitter Wijnschenk van de LPF dat hij door een collega-LPF-Kamerlid bedreigd was met een pistool
Frentrop, de man die pensioenkassen leegroofde.quote:
Als Eva Vlaar zich uitspreekt kunnen we ook nog even naar die Walkre luisteren, maar zij houdt zich al een tijdje stil. Denk dat zij ook wel Freek Jansen weg zou willen en een sanering van JFVD, maar niet Thierry weg.quote:
Theo Hiddema haalde 44.926 stemmen in 2017. Dat is behoorlijk veel voor een nummer twee van zo'n kleine partij.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef Vasilevski het volgende:
Wel opvallend dat Frentrop en Haga zich nu uitspreken voor Baudet. Is nog niet heel veel soeps maar het leek toch wel even einde oefening te zijn toen Hiddema en Cliteur zich gefrustreerd terugtrokken. Als zij vol achter Baudet waren gaan staan had hij veel sterker gestaan.
Ik zou ook stil zijn. Maar het is wel opvallend. Thierry heeft de steun nu hard nodig, al is het maar een twitterberichtje.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:02 schreef Hanca het volgende:
Ja, Nanninga, Roos, Rooken, Eerdmans... ze houden zich allemaal verbazingwekkend stil vandaag. Wel verstandig, laat Baudet zichzelf maar onmogelijk maken en verzin intussen de juridisch het meest dichtgetimmerde manier om van hem af te komen.
Die 4 steunen Baudet echt niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou ook stil zijn. Maar het is wel opvallend. Thierry heeft de steun nu hard nodig, al is het maar een twitterberichtje.
Nanninga is uitgesproken tegen Baudet. Van Rooken en Roos weet ik het niet.quote:
Nouja Eerdmans heeft al gezegd leider te willen worden dus die staat nu ook op Baudet zijn zwarte lijstjequote:Op woensdag 25 november 2020 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nanninga is uitgesproken tegen Baudet. Van Rooken en Roos weet ik het niet.
Eerdmans is er nieuw bijgehaald. Ik denk dat het voor hem weinig uitmaakt. Die wil vooral de Tweede Kamer in.
Rooken heeft zich in het bestuur tegen Baudet gekeerd, Roos was de eerste die riep dat Jansen weg moest volgens mij. En Eerdmans wil zelf dat lijsttrekkersbaantje.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerdmans is er nieuw bijgehaald. Ik denk dat het voor hem weinig uitmaakt. Die wil vooral de Tweede Kamer in.
Rooken zit in het partijbestuur. Hij is 1 van de 3 die Baudet uit het partijbestuur wilde gooien vandaag.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet ook zo denkt. Maar Baudet deed zelf een stapje terug, en Eerdmans zei alleen maar beschikbaar te zijn...quote:Op woensdag 25 november 2020 16:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Eerdmans heeft al gezegd leider te willen worden dus die staat nu ook op Baudet zijn zwarte lijstje
Zou mooi zijn als de fractie daar splitst, inderdaad. Kan er een groenere coalitie komen.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop dat deze brand ook overslaat naar de FvD fractie in Brabant
Lijs? Mist er niet ergens een t?quote:
Eigenlijk krijgt hij verrassend weinig steun voor een bij de kiezer potentieel zeer populaire leider. Bij de Republikeinen durfde praktisch niemand tegen Trump in te gaan, en die deed nog wel extremere dingen imo.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Als Eva Vlaar zich uitspreekt kunnen we ook nog even naar die Walkre luisteren, maar zij houdt zich al een tijdje stil. Denk dat zij ook wel Freek Jansen weg zou willen en een sanering van JFVD, maar niet Thierry weg.
Wel opvallend dat Frentrop en Haga zich nu uitspreken voor Baudet. Is nog niet heel veel soeps maar het leek toch wel even einde oefening te zijn toen Hiddema en Cliteur zich gefrustreerd terugtrokken. Als zij vol achter Baudet waren gaan staan had hij veel sterker gestaan.
ik ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop dat deze brand ook overslaat naar de FvD fractie in Brabant
De republikeinen moeten allemaal zelf herkozen worden, alle FvD leden die niet in de top 8 staan maakten toch al geen kans op een zetel.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk krijgt hij verrassend weinig steun voor een bij de kiezer potentieel zeer populaire leider. Bij de Republikeinen durfde praktisch niemand tegen Trump in te gaan, en die deed nog wel extremere dingen imo.
Toch is mijn inschatting dat Thierry steunen je baankansen binnen de politiek vergroot (maar buiten de politiek wellicht nietquote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
De republikeinen moeten allemaal zelf herkozen worden, alle FvD leden die niet in de top 8 staan maakten toch al geen kans op een zetel.
Zegt niet zoveel natuurlijk, dat hadden jij en ik ook kunnen doen. Registratie heeft gisteren plaatsgevonden btw:quote:
Lijst Minerva of forum Minerva?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Lijst Baudet is ook geen naam voor hem. Die komt eerder met een of andere protserige Latijnse naam
Blijft opvallend dat de 'boreale speech' op de verkiezingsavond niet direct tot een grote instorting heeft geleid, terwijl Otten dat wel benoemde. Juist met het uitkomen van het conflict met Otten zelf ging het mis. Kiezers kunnen blijkbaar veel tolereren, alleen niet dat de partij een wespennest is en een verspilde stem. Wat het nu natuurlijk sowieso wel wordt, ongeacht wie deze strijd wint.quote:
Album Baudet? Vast niet protserig genoeg.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Lijst Baudet is ook geen naam voor hem. Die komt eerder met een of andere protserige Latijnse naam
Staatkundige Partij voor Querulanten en Relschoppersquote:Op woensdag 25 november 2020 16:33 schreef Hexagon het volgende:
ONZ / Bedenk een naam voor een nieuwe partij van Thierry Baudetquote:Op woensdag 25 november 2020 16:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Staatkundige Partij voor Querulanten en Relschoppers
Maar het bestuur moet een ALV uitschrijven (en dat minstens 4 weken van te voren), dat gaan ze niet doen zolang Baudet zo doet.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Als het daadwerkelijk tot een ALV en een verkiezing zou komen dan zit hij zo weer op zijn troon natuurijk.
Als ze hem echt royeren dan keert die hele bestuursmacht die Baudet geregeld had zich ineens tegen hemquote:Op woensdag 25 november 2020 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Als het daadwerkelijk tot een ALV en een verkiezing zou komen dan zit hij zo weer op zijn troon natuurijk.
maar dan wel van de rechtse gekkies partijquote:Op woensdag 25 november 2020 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Misschien boycot iedereen die verkiezing dan wel en is hij berhaupt de enige kandidaatquote:Op woensdag 25 november 2020 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie niet hoe Baudet nog iets kan veranderen aan die situatie, want het is verworden naar of hij eruit of zij eruit. Dus royement is het enige pad wat het bestuur hier kan nemen als ze zelf nog op hun plek willen blijven zitten lijkt me?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar het bestuur moet een ALV uitschrijven (en dat minstens 4 weken van te voren), dat gaan ze niet doen zolang Baudet zo doet.
Je verkiesbaar stellen tegen Baudet bij dat wat nog niet weg gerend is de afgelopen maanden lijkt sowieso een kansloze missie.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien boycot iedereen die verkiezing dan wel en is hij berhaupt de enige kandidaat
Tja, een politicus in het nieuws uitnodigen is dan weer niet zo gek...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Gewoon nog meer Thierry op de mainstream media
In plaats dat ze nu op deze verkiezingen in gaan! Willen ze mij royeren??!quote:
Vrij verwarrend inderdaad dat hij de trial by media van Nanninga gaat rechtbreien in de MSM.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gewoon nog meer Thierry op de mainstream media
Henk & Henk erbij (Krol en Otten), gezelligquote:Op woensdag 25 november 2020 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel leuk zijn als dan ineens Nanninga ook in de studio komt aanschuiven
Als ik haar was zou ik het even aan Van der Linden, Rooken en De Groot over laten, die zijn het bestuur.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel leuk zijn als dan ineens Nanninga ook in de studio komt aanschuiven
Een LPF'er had verklaard dat hij het voelde alsof er een pistool op z'n voorhoofd stond.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
https://www.nd.nl/nieuws/(...)-einde-balkenende-1-
Was er echt een bedreiging met pistool?
Heeft Verhagen een verhaal verkeerd begrepen ?
Gaat ie straks op #anoniem.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:12 schreef Scheepskok het volgende:
Wat een gast joh. Zou een FOK!ker kunnen zijn. Ik ben het zat jongens, ik ga weg.
Tot morgen Thierry 😀
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef nostra het volgende:
Zit hij vanavond nog ergens in een talkshow? Ik heb net als Paul bier en nootjes in huis.
Hieronder vind je een overzicht van alle media waar Baudet niet zijn optreden zal maken:quote:Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef nostra het volgende:
Zit hij vanavond nog ergens in een talkshow? Ik heb net als Paul bier en nootjes in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah genot.quote:
Dat bedacht ik me ook alquote:Op woensdag 25 november 2020 17:19 schreef Perrin het volgende:
Wel heerlijk hoe deze soap naadloos het stokje overpakt van de verkiezingen in de VS.
Lijkt wederom alsof hij bijna moet huilen, dat kan toch niet. Wat moet een bestuur anders doen als je een verkiezing uitroept die je helemaal niet bevoegd bent om uit te roepen, geen overleg pleegt (volgens de rest van het bestuur althans), je alle digitale communicatiemiddelen toe-eigent die van het hele bestuur zijn, enz.?quote:
Maar de laatsten hebben wel behoorlijke schade opgelopen. Veel stemmers gaan niet op een partij stemmen waar het een rotzooitje is. Misschien kunnen ze e.e.a. repareren, maar maart 2021 komt best vroeg.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja, uiteindelijk maakt het allemaal niet zo veel meer uit. Je hebt bij Forum twee kampen, pro- en anti-Baudet. Het anti-Baudet kamp wordt politiek marginaal - dit soort bewegingen draaien om een charismatische leider en die is niet te vinden in dat kamp. Het pro-Baudet kamp blijft politiek relevant. Of dat onder de naam FvD of de naam Lijst Baudet is doet niet echt ter zake.
Bovendien was Baudet nou net de reden dat veel kiezers zijn weggerend de laatste tijdquote:Op woensdag 25 november 2020 17:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar de laatsten hebben wel behoorlijke schade opgelopen. Veel stemmers gaan niet op een partij stemmen waar het een rotzooitje is. Misschien kunnen ze e.e.a. repareren, maar maart 2021 komt best vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |