Men dreigt, bedreigt, gooit met eieren en stenen en agenten worden aangevallen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, als KOZP komt demonstreren dan gaan anderen met 100 mensen even lief aan ze vragen of ze weg willen gaan. Geregeld!
Stenen? Bron?quote:Op zondag 22 november 2020 19:40 schreef Oceanier het volgende:
Men dreigt, bedreigt, gooit met eieren en stenen en agenten worden aangevallen.
Naast bochten wringen vragen we nu ook al naar de bekende weg. Hier heb je het antwoord, er leiden meerdere wegen naar Rome...quote:
Misschien kan Jan de Groot Bossche bollen gaan uitdelen om de gemoederen te sussen op Black Friday.quote:
Ja nee, dat gaan we nu echt niet meer doen, we (ik niet trouwens) komen alleen praten, echt waar! Geloof je me niet, waarom niet?quote:Op zondag 22 november 2020 19:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
KOZP neemt mensen en vooral kinderen iets essentieels af en dan knapt er iets. Zuigen en schelden kan escalatie in de hand werken, dus moet je dat niet doen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:37 schreef Oceanier het volgende:
Nee KOZP demonstraties zijn vreedzaam.
A: Voor of tegen?quote:Op zondag 22 november 2020 19:43 schreef Oceanier het volgende:
Naast bochten wringen vragen we nu ook al naar de bekende weg. Hier heb je het antwoord, er leiden meerdere wegen naar Rome...
Tuurlijk, iedereen verdient een kans. Maar ik snap je sarcasme t.o.v. de zp aanhangers. Volkomen logisch, die hebben in tegenstelling tot de KOZP aanhangers al flink huisgehoudenquote:Op zondag 22 november 2020 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaan we nu echt niet meer doen, we (ik niet trouwens) komen alleen praten, echt waar! Geloof je me niet, waarom niet?
KOZP: Zwarte pieten moeten weg. Daarna Grijze pieten, daarna roetveeg pieten, daarna Sinterklaas, daarna ?quote:Op zondag 22 november 2020 19:39 schreef Oceanier het volgende:
Zp aanhangers zijn aan het zoeken...daarbij schromen ze niet om zich in allerlei bochten te wringen en te formuleren
Dat anti-kamp does uiteraard NOOIT iets.quote:Op zondag 22 november 2020 19:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
dat gezegde ken je toch wel?quote:Op zondag 22 november 2020 19:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wat heeft dit met ZP te maken, alleen omdat je zwart ziet?
Joh, het is niet voor niets dat er blokkeerfriezen zijn uitgevonden.quote:Op zondag 22 november 2020 19:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee KOZP demonstraties zijn vreedzaam.
Hoe je het ook wendt of keert, dat doet niets af aan het feit dat KOZP demonstraties vreedzaam zijn. Dus geweld met geweld bestrijden gaat niet op.quote:Op zondag 22 november 2020 19:43 schreef Gia het volgende:
[..]
KOZP neemt mensen en vooral kinderen iets essentieels af en dan knapt er iets. Zuigen en schelden kan escalatie in de hand werken, dus moet je dat niet doen.
Als KOZP stopt met mensen uitmaken voor racist, dan kunnen we elkaar allemaal in de waarde laten.
De randstad met roetveegpiet en de rest van Nederland met zwarte Piet.
En daar moeten de partijen wellicht even over babbelen.
' Wij zijn voor vrijheid van demonstratie, maar alleen voor ons.'quote:Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Of moet ik nog even verder zoeken naar debiele (racistische) uitspraken en geweld?
Dat zijn ze niet.quote:Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, dat doet niets af aan het feit dat KOZP demonstraties vreedzaam zijn. Dus geweld met geweld bestrijden gaat niet op.
Waarom zijn die bussen dan tegengehouden?quote:Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Joh, het is niet voor niets dat er blokkeerfriezen zijn uitgevonden.
die bussen zijn niet zonder reden tegengehouden.
Zou even 4 posts boven je kijken.quote:Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, dat doet niets af aan het feit dat KOZP demonstraties vreedzaam zijn. Dus geweld met geweld bestrijden gaat niet op.
Wedden dat er straks een opmerking komt dat geenstijl/powned het geknipt of uitgelokt hebben.quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zou even 4 posts boven je kijken.
Ze hoeven niet te rellen om niet vreedzaam te zijn.quote:
Dan komt die 'in bochten wringen' uitspraak wel heel hard terugquote:Op zondag 22 november 2020 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wedden dat er straks een opmerking komt dat geenstijl/powned het geknipt of uitgelokt hebben.
Ik zie geen rellen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zou even 4 posts boven je kijken.
quote:
quote:Op zondag 22 november 2020 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te rellen om niet vreedzaam te zijn.
Allemaal vreedzaamquote:Op zondag 22 november 2020 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te rellen om niet vreedzaam te zijn.
Als iemand morgen op de dam gaat staan met een bord "alle buitenlanders moeten dood" is het ook geweldloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |