SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Maar is het niet het origineel van Rob de Nijs' Het Werd Zomer?quote:
De laatste nachtbraker van R49 geeft er de brui aanquote:Op zondag 22 november 2020 00:25 schreef DJ11 het volgende:
De vermoeidheid slaat toe hier. Sinds vorige week ben ik ineens op tijd wakker 's ochtends en rond middernacht moe. Nog even en ik word een gewoon mens.
Qua tekst wel, maar qua muziek niet.quote:Op zondag 22 november 2020 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Maar is het niet het origineel van Rob de Nijs' Het Werd Zomer?
Hmmm, ik ga het eens beluisteren dan...quote:Op zondag 22 november 2020 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Qua tekst wel, maar qua muziek niet.
quote:Op zondag 22 november 2020 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
De laatste nachtbraker van R49 geeft er de brui aan![]()
Corona maakt meer kapot dan je lief is.
Ik leg al bijna een uur.quote:Op zondag 22 november 2020 00:28 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat, en dan ga ik stoppen.
Kunnen jullie je ook allemaal te rusten leggen.
Nieuwe talkshow; a talk with the dead?quote:Op zondag 22 november 2020 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leg al bijna een uur.
Amy Whinehouse en Jimi Hendrix bij de VPRO, best fijn...
quote:Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet verder niet wie of wat.
De club van 27, hè...quote:Op zondag 22 november 2020 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nieuwe talkshow; a talk with the dead?
I come from the land of the ice and snow.quote:Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet verder niet wie of wat.
Jaquote:Op zondag 22 november 2020 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I come from the land of the ice and snow.
Begin het zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
☕ Goedemorgen ☕quote:Op zondag 22 november 2020 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Alsof er sinds vannacht niets veranderd is.
Iedereen is er al weer...
Hallo!
quote:Op zondag 22 november 2020 04:52 schreef Rafeiro het volgende:
Merels/mezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Juin uit Eigen Tuin!
beetje laat maar fijn dat je test negatief wasquote:
alvast graag gedaan dat we punten van Vitesse hebben afgesnoeptquote:
Dankquote:Op zondag 22 november 2020 12:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alvast graag gedaan dat we punten van Vitesse hebben afgesnoept
De stream server staat ook uit.quote:Op zondag 22 november 2020 18:20 schreef Rafeiro het volgende:
Dacht ik subtiel door te pielen waar ik gestopt was. Krijg ik broadcast error.
quote:Op zondag 22 november 2020 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stream server staat ook uit.
Zal 'm aanzetten voor je...
--> Stream Status: ON
quote:
Dat krijg je ervan als je 's nachts slaapwandeltquote:
Server hoort ook uit te staan als er niemand draait, conform afspraak...quote:Op zondag 22 november 2020 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijg je ervan als je 's nachts slaapwandelt
Vast wel, jullie race etenquote:Op zondag 22 november 2020 18:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu al eten, Rafeiro. Misschien tot straks.
Ja, wij blijven inderdaad niet natafelen.quote:
Niks mis mee, maar zo herken ik mensen wel.quote:Op zondag 22 november 2020 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wij blijven inderdaad niet natafelen.
Nee, ik kan me voorstellen dat je zus zich daar zorgen over maakt.quote:Op zondag 22 november 2020 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zus was ook niet heel content met app om 05:14. Was al wat te lang wakker en dacht er niet bij na
Eigenwijs als haar broer. Wil dus iij niet naar Corona test, haha,quote:Op zondag 22 november 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kan me voorstellen dat je zus zich daar zorgen over maakt.
Niet het leukste nummer van Elton John dit. Komt zeker uit the Lion King?
Hoesten en verkouden. Meer mag ik niet horen joh,quote:Op zondag 22 november 2020 19:15 schreef livelink het volgende:
Wat voor een klachten heeft je zus dan?
Zou kunnen, maar niet bewust.quote:Op zondag 22 november 2020 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
De stream hakkelt een beetje?
Ik hoor het niet.quote:Op zondag 22 november 2020 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
De stream hakkelt een beetje?
Geeft niks, bedankt voor het draaien in ieder gevalquote:Op zondag 22 november 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik zo stop, hoorde nu ook uitval. En ben nu ook wel moe.
Maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
PC sloeg even een beetje op hol.
Overgang was niet zo netjes.
Zelfs als amateur prutser wil ik het wel een beetje leuk laten kinken, haha.quote:
Prettige avond nog aRdquote:Op zondag 22 november 2020 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de show tot nu toe maar ik haak af voor vandaag.
Oke, hopelijk niks heel ernstigquote:Op zondag 22 november 2020 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Oké er gaat hier even wat erg mis. Show stopt nu dus.
Vond ik verder ook wel. Maar PC begon stout te doen. Dus pleur hem nu maar uit.quote:
Goedemorgen.quote:
Nee, helemaal niet zelfs. Wel leuk als het echt goed gaat sneeuwen trouwens. Zolang ik thuis werk heb ik er toch alleen maar de lusten van en niet de lasten.quote:Op maandag 23 november 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Gisterenmiddag sneeuwde het hier een heel klein beetje. Paar vlokjes, maar toch....
Bij jullie ook?
Dan is thuis werken inderdaad weer een voordeel ten opzichte van het maar kantoor moeten.quote:Op maandag 23 november 2020 06:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs. Wel leuk als het echt goed gaat sneeuwen trouwens. Zolang ik thuis werk heb ik er toch alleen maar de lusten van en niet de lasten.
Ik geniet me suf vandaag (en nog geen een keer The Cats gehoord, hoera)quote:Op maandag 23 november 2020 15:33 schreef DJ11 het volgende:
Leuke lijst wel, die Evergreen Top 1000. Veel kwaliteitsmuziek die door Radio 2 is afgevoerd.
Net even naar de lijst gekeken, ben vergeten te luisteren vandaag.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geniet me suf vandaag (en nog geen een keer The Cats gehoord, hoera)
Eigenlijk nog beter dan dat. Zo staan de Everly Brothers er 11 keer in.quote:Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even naar de lijst gekeken, ben vergeten te luisteren vandaag.
Morgen maar eens doen, een soort mini Top 2000 zonder de hedendaagse meuk...
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet per se...quote:Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog beter dan dat. Zo staan de Everly Brothers er 11 keer in.
Misschien wel een tikje gortig ja. Maar het is toch wel triest dat ze 0 keer in de Top 2000 staan.quote:Op maandag 23 november 2020 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet per se...
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?quote:Op maandag 23 november 2020 18:29 schreef DJ11 het volgende:
Anders stapt Baudet even op als lijsttrekker van Forum...
Onder meer hier: https://www.geenstijl.nl/(...)n-plek-op-kieslijst/quote:Op maandag 23 november 2020 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?
Ik las het net op teletekst.quote:Op maandag 23 november 2020 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?
Amenquote:Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik zal Baudet niet gaan missen. Eng, naar mannetje.
Ik heb even gehoopt dat hij het in slaap gesukkelde politieke landschap wakker kon schudden, maar dat is al snel ijdele hoop gebleken. Hij ging zich steeds idioter gedragen en loog de hele boel bij elkaar.quote:Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik zal Baudet niet gaan missen. Eng, naar mannetje.
Hier net zo.quote:Op maandag 23 november 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gehoopt dat hij het in slaap gesukkelde politieke landschap wakker kon schudden, maar dat is al snel ijdele hoop gebleken. Hij ging zich steeds idioter gedragen en loog de hele boel bij elkaar.
Eens kijken wat we hu weer krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 2 van de lijst begint nu. Ik was gebleven bij de nummer 214....
Wie was Penny?quote:Op maandag 23 november 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Veel nieuwe binnenkomers in de zone tot en met 200... Ook deze staat er voor het eerst in
212 (NEW)The Beatles - Penny Lane [1967]
Het schijnt te maken te hebben met een bepaalde weg waar tol werd geheven. Penny slaat op geld dat moest worden betaaldquote:
Zolang het niet meer dan een penny was, is het niet duur.quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt te maken te hebben met een bepaalde weg waar tol werd geheven. Penny slaat op geld dat moest worden betaald
Dat is te hopen. De Amerikaanse post is de laatste tijd nogal negatief in het nieuws.quote:Op maandag 23 november 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Positief nieuws!
Gisteren iets online gekocht, wat uiteindelijk leidde tot wel betaling en geen bestelling.
Berichtje naar de helpdesk gestuurd en vandaag al geld teruggestort gekregen...![]()
Nu kijken of de gisteren in de USA bestelde tabletten dit keer wel op tijd aankomen...
Bestel je medicijnen in Amerika?quote:Op maandag 23 november 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Positief nieuws!
Gisteren iets online gekocht, wat uiteindelijk leidde tot wel betaling en geen bestelling.
Berichtje naar de helpdesk gestuurd en vandaag al geld teruggestort gekregen...![]()
Nu kijken of de gisteren in de USA bestelde tabletten dit keer wel op tijd aankomen...
De laatste bestelling was begin maart gedaan en die kwam pas na 2,5 maanden aan.quote:Op maandag 23 november 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is te hopen. De Amerikaanse post is de laatste tijd nogal negatief in het nieuws.
Geen punt hoor (vanaf deze zijde dan). Neem je tijd.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel, maar heb ook wat problemen met mijn zoon. Dus ik ben er niet helemaal bij.
Tabletten, geen medicijnen.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestel je medicijnen in Amerika?
Zijn die hier niet te krijgen? Of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook nog op single verschenen, maar ik vind de albumversie beter.quote:Op maandag 23 november 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
Het doet me wel heel erg aan de PSB denken, inderdaad.
Verder kende ik het niet.
quote:Op maandag 23 november 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tabletten, geen medicijnen.
Hier inderdaad niet verkrijgbaar.
Meestal nemen we ze mee uit de USA, Aruba of Curacao, maar dat gaat nu even niet lukken...Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een soort van Rennies dus, maar dan met een lekker fruitsmaakje en wel werkend...quote:
En waar helpen ze tegen? Maagzuur (zoals Rennies) of zijn het eigenlijk pijnstillers?quote:Op maandag 23 november 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van Rennies dus, maar dan met een lekker fruitsmaakje en wel werkend...![]()
Je betaalt nu alleen 4 x zoveel voor die potten...
Tegen maagzuur, that's it.quote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar helpen ze tegen? Maagzuur (zoals Rennies) of zijn het eigenlijk pijnstillers?
quote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, that's it.
Rennies werken niet afdoende en zo kwamen we jaren geleden in de supermarkt in de USA dit tegen na een tip van Jolanda d'r tante, die daar woont in South Carolina.
Geprobeerd en sindsdien zijn er al duizenden doorheen gegaan...
Kwam er onlangs pas achter dat het melodietje eeuwenoud en van Dave Brubeck is...quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
207 (165)The Stranglers - Golden Brown [1981]
Hierna maar liefst vijf nieuwe binnenkomers op rij; iets dat we daarna niet meer tegenkomen
Ook nooit geweten.quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam er onlangs pas achter dat het melodietje eeuwenoud en van Dave Brubeck is...
quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
206 (NEW)Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally) [1972]
Maar er zit alleen calciumcarbonaat in, toch?dan kun je ook gewoon maagtabletten van Kruidvat eigen merk nemenquote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, that's it.
Rennies werken niet afdoende en zo kwamen we jaren geleden in de supermarkt in de USA dit tegen na een tip van Jolanda d'r tante, die daar woont in South Carolina.
Geprobeerd en sindsdien zijn er al duizenden doorheen gegaan...
Nope, die werken niet...quote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar er zit alleen calciumcarbonaat in, toch?dan kun je ook gewoon maagtabletten van Kruidvat eigen merk nemen
Zolang het die ene zangeres maar niet is.quote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt zo nog wat anders leuks voor jou aan...
quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit is het origineel van 'Toen was geluk heel gewoon' van die rotterdamse Gary Cocks...
quote:Op maandag 23 november 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het die ene zangeres maar niet is.
Ik snap inderdaad ook niet dat een B-kant is geworden. Het had hooguit een C-kant of D-kant moeten zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Keane is een band die uitblinkt in sterke albumtracks en B-kanten; nummers die dus niet op single verschijnen. Ze staan dan ook met meer niet- dan wel-singles in mijn lijst... Deze B-kant wordt door fans gezien als een onbegrijpelijke keuze (voor B-kant dan...)
205 (NEW)Keane - Fly To Me [2004]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad ook niet dat een B-kant is geworden. Het had hooguit een C-kant of D-kant moeten zijn.
Noem dat maar goed. We horen nu een B-kant, dat eigenlijk een C-kant had moeten zijn, en zo meteen krijgen we nog één of andere matige zangeres.quote:
Er komt straks ook nog een nummer dat jij zaterdag draaidequote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Noem dat maar goed. We horen nu een B-kant, dat eigenlijk een C-kant had moeten zijn, en zo meteen krijgen we nog één of andere matige zangeres.
Tja..... dat kunnen er best veel zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks ook nog een nummer dat jij zaterdag draaide
Ik gebruik ze zelf zelden, ze zijn voor mijn eega.quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s best raar, er zit exact hetzelfde in. Bij rennie zit er nog iets extra in, een magnesiumiers
quote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hallo en welkomBen weer met mijn Top 250 bezig. We zijn nu bij #205.
Daar denken veel fans (gemiddeld genomen) anders over. Maar dat is het mooie van muziek: iedereen heeft z'n eigen smaak en voorkeuren.quote:Op maandag 23 november 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
N
[..]
Nou nee, ik vind dit absoluut niet in hun Top 30 of zoiets werk passen...
Zowaar een nummer van Dido dat ik wel mooi vind.quote:Op maandag 23 november 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Deze track van haar debuutalbum behoort nu eenmaal tot mijn favorieten. En komt daarom dus binnen. Of @:Melting het nou leuk vindt of niet.![]()
204 (NEW)Dido - Don't Think Of Me [1999]
Ik ben dan ook niet gemiddeld...quote:Op maandag 23 november 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar denken veel fans (gemiddeld genomen) anders over. Maar dat is het mooie van muziek: iedereen heeft z'n eigen smaak en voorkeuren.
Ik al helemaal niet.quote:Op maandag 23 november 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet gemiddeld...
Kijk, zo horen we het graag.quote:Op maandag 23 november 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zowaar een nummer van Dido dat ik wel mooi vind.
Wel één van mijn favoriete PSB-nummers.quote:Op maandag 23 november 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
De eerste - en gelukkig niet laatste - keer dat de Pet Shop Boys samenwerkten met producer Trevor Horn. Twee vinkjes op uw bingokaarten...
203 (NEW)Pet Shop Boys - Left To My Own Devices [1988]
Van mij ook, al komen er nog de nodige die hoger staan. Altijd lastig om die nummers een plek te geven ten opzichte van de rest.quote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel één van mijn favoriet PSB-nummers.
quote:
ik ben weer helemaal bijquote:Op maandag 23 november 2020 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat was dit weekend he? We lopen echt enorm achter met de journaals kijken
Ow, is Tuned er mee gestopt?quote:Op maandag 23 november 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Op 201 staat een nummer dat behoort tot de favorieten van Tuned22, helaas niet meer op FOK! actief
201 (166)Oasis - Don't Look Back In Anger [1995]
Tuned niet meer op Fok!? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 november 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Op 201 staat een nummer dat behoort tot de favorieten van Tuned22, helaas niet meer op FOK! actief
201 (166)Oasis - Don't Look Back In Anger [1995]
Een tijdje geleden al. Ik heb haar nog weleens op WhatsApp gesproken, maar ze wil er niet zo veel over kwijt. Ik heb de voorzichtige indruk dat het iets met financiën versus FOK! heeft te maken. Maar goed, het is niet anders.quote:
Jammer wel.quote:Op maandag 23 november 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden al. Ik heb haar nog weleens op WhatsApp gesproken, maar ze wil er niet zo veel over kwijt. Ik heb de voorzichtige indruk dat het iets met financiën versus FOK! heeft te maken. Maar goed, het is niet anders.
Hmmm, jammer...quote:Op maandag 23 november 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden al. Ik heb haar nog weleens op WhatsApp gesproken, maar ze wil er niet zo veel over kwijt. Ik heb de voorzichtige indruk dat het iets met financiën versus FOK! heeft te maken. Maar goed, het is niet anders.
ik snap het alleen niet, maar het is niet andersquote:Op maandag 23 november 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Fijne avond.quote:Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 dank voor het delen van je top 250 tot nu toe.
Maar ik haak nu af voor vanavond, voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Maar ik haak nu af voor vanavond, voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
quote:Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja, ik zal haar binnenkort eens appen en dan ook de groeten overbrengenquote:Op maandag 23 november 2020 20:04 schreef just me het volgende:
Wil je Tuned wel de hartelijke groeten van ons doen als je haar weer eens een appje stuurt DJ11
quote:Op maandag 23 november 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zal haar binnenkort eens appen en dan ook de groeten overbrengen
[..]
[..]
En zeggen dat ze terug moet komen...quote:Op maandag 23 november 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan...quote:Op maandag 23 november 2020 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Door de bestelling van MM werd ik eraan herinnerd dat ik ook nog tabletten in het buitenland moet bestellen
quote:Op maandag 23 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zeggen dat ze terug moet komen...
Nope.quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit was heel lang mijn favoriete nummer van deze baas...
198 (138)Lenny Kravitz - Does Anybody Out There Even Care [1989]
quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga als lijstduwer voor deze opteren.
Ik zou niet weten door welk nummer van hem dit vervangen kan worden als mooiste nummer.quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit was heel lang mijn favoriete nummer van deze baas...
198 (138)Lenny Kravitz - Does Anybody Out There Even Care [1989]
quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga als lijstduwer voor deze opteren.
I rest my casequote:
Jij en ik zijn het meestal toch eensquote:
Mijn antwoord hoor je binnenkortquote:Op maandag 23 november 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou niet weten door welk nummer van hem dit vervangen kan worden als mooiste nummer.
scheuring in de kerkquote:Op maandag 23 november 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en ik zijn het meestal toch eens
Vaak wel.quote:Op maandag 23 november 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en ik zijn het meestal toch eens
Is dat dit nummer?quote:Op maandag 23 november 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een aanmoediging voor Melting én een nummer dat de campagnesong was de Britse Labour-partij in de 90s....
Hmmm, dat hoor ik er niet in.quote:Op maandag 23 november 2020 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan living on my own denken
Komt redelijk uit dezelfde tijd, inderdaadquote:Op maandag 23 november 2020 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan living on my own denken
quote:Op maandag 23 november 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Vaak wel.
Maar bij deze duidelijk niet. Je mag nog van mening veranderen.
Ik wel als ik sla.quote:Op maandag 23 november 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
196 (129)R.E.M. - Everybody Hurts [1992]
Graag gedaan; tot de volgende keer. Ik laat de playlist straks in het topic achterquote:Op maandag 23 november 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, maar ik ga weer even hunten op de TV...
quote:Op maandag 23 november 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Everybody Huntsquote:Op maandag 23 november 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Mag jij Lili zeggenquote:
Ze vond het wel grappig geloof ik, en anders dikke vette pechquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze vond het wel grappig geloof ik, en anders dikke vette pech
Op een gegeven moment heb je een bijnaam waar je gewoon naar luistert; of je het nu leuk vindt of niet. Ik heb er zelf ook eentje, onder bepaalde vrienden.quote:Op maandag 23 november 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze vond het wel grappig geloof ik, en anders dikke vette pech
Ze noemen je toch geen 12 hè?quote:Op maandag 23 november 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je een bijnaam waar je gewoon naar luistert; of je het nu leuk vindt of niet. Ik heb er zelf ook eentje, onder bepaalde vrienden.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
195 (195)ABBA - SOS [1975]
De hulp is niet gekomen, dus bivakkeert ABBA nog steeds op dezelfde plek.
Zwollieboyquote:Op maandag 23 november 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik luister naar een bepaalde plaatsnaam.
quote:
194 (NEW)quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit zou heel binnenkort wel eens in mijn show voorbij kunnen komen...
Dan had je toch wel een beter nummer kunnen kiezen van zaterdag, denk ik.quote:Op maandag 23 november 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
194 (NEW)Labi Siffre - It Must Be Love [1972]
oh en welke is dat danquote:Op maandag 23 november 2020 20:26 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oudste bijnaam blijft ook altijd de echte, maar die heb ik op Fok! ook niet. Was al bezet em heb er een verbastering van gehad, maar die weet ik niet meer. En nu ben ik dus maar "Raffie"
Deze lijst stond al vastquote:Op maandag 23 november 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had je toch wel een beter nummer kunnen kiezen van zaterdag, denk ik.
Ik hoor liever die andere van hem.quote:Op maandag 23 november 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
194 (NEW)Labi Siffre - It Must Be Love [1972]
Wel in de buurt vind ik wel een heel aparte bijnaam.quote:
Op FOK! luister ik al heel lang naar de naam Elf.quote:Op maandag 23 november 2020 20:26 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oudste bijnaam blijft ook altijd de echte, maar die heb ik op Fok! ook niet. Was al bezet em heb er een verbastering van gehad, maar die weet ik niet meer. En nu ben ik dus maar "Raffie"
New York is niet echt in de buurt volgens mij.quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze is juist erg uit de buurt:
193 (191)Sting - Englishman In New York [1988]
Hoewel, niet qua positie ten opzichte van de vorige lijst.
Zo zo... dat is voor de komende 20 jaar?quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1400 hooikoortspillen besteld
Hooikoorts slaat een jaartje over hoorde ik. Al genoeg gedoe met COVID-19.quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1400 hooikoortspillen besteld
quote:Op maandag 23 november 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hooikoorts slaat een jaartje over hoorde ik. Al genoeg gedoe met COVID-19.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hooikoorts slaat een jaartje over hoorde ik. Al genoeg gedoe met COVID-19.
Waarom gaat er geen PSB nummer uit de top 250 dan?quote:Op maandag 23 november 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb me erg ingehouden, maar het aantal Pet Shop Boys-nummers in de Top 200 is met één toegenomen.En wel met dit nummer. Dat deze plaat binnenkomt, komt vooral dankzij de geweldige live-versie die ze tijdens hun vorige tour deden. Origineel een hit voor Eighth Wonder, maar gelukkig namen de schrijvers ervan zelf hun eigen versie op...
192 (NEW)Pet Shop Boys - I'm Not Scared [1988]
Omdat deze lijst eerst een Top 200 was. En ik zag geen reden om er een nummer uit te gooien. Maar ik vond 16 op de 250 wel genoeg, dus ik heb me een beetje ingehouden.quote:Op maandag 23 november 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom gaat er geen PSB nummer uit de top 250 dan?
Zokunen kan ookquote:Op maandag 23 november 2020 20:38 schreef Zokunen het volgende:
U riep?!
Oh wacht "zou kunnen", dat kan ook nog.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat deze lijst eerst een Top 200 was. En ik zag geen reden om er een nummer uit te gooien. Maar ik vond 16 op de 250 wel genoeg, dus ik heb me een beetje ingehouden.
Dat snap ik volledig, maar zoals bekend is het gewoon mijn persoonlijke voorkeur. En die ligt nu eenmaal zoquote:
Ik gebruik er zo’n 500 per jaarquote:Op maandag 23 november 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo zo... dat is voor de komende 20 jaar?
quote:Op maandag 23 november 2020 20:38 schreef Zokunen het volgende:
U riep?!
Oh wacht "zou kunnen", dat kan ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |