SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Maar is het niet het origineel van Rob de Nijs' Het Werd Zomer?quote:
De laatste nachtbraker van R49 geeft er de brui aanquote:Op zondag 22 november 2020 00:25 schreef DJ11 het volgende:
De vermoeidheid slaat toe hier. Sinds vorige week ben ik ineens op tijd wakker 's ochtends en rond middernacht moe. Nog even en ik word een gewoon mens.
Qua tekst wel, maar qua muziek niet.quote:Op zondag 22 november 2020 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Maar is het niet het origineel van Rob de Nijs' Het Werd Zomer?
Hmmm, ik ga het eens beluisteren dan...quote:Op zondag 22 november 2020 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Qua tekst wel, maar qua muziek niet.
quote:Op zondag 22 november 2020 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
De laatste nachtbraker van R49 geeft er de brui aan![]()
Corona maakt meer kapot dan je lief is.
Ik leg al bijna een uur.quote:Op zondag 22 november 2020 00:28 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat, en dan ga ik stoppen.
Kunnen jullie je ook allemaal te rusten leggen.
Nieuwe talkshow; a talk with the dead?quote:Op zondag 22 november 2020 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leg al bijna een uur.
Amy Whinehouse en Jimi Hendrix bij de VPRO, best fijn...
quote:Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet verder niet wie of wat.
De club van 27, hè...quote:Op zondag 22 november 2020 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nieuwe talkshow; a talk with the dead?
I come from the land of the ice and snow.quote:Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet verder niet wie of wat.
Jaquote:Op zondag 22 november 2020 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I come from the land of the ice and snow.
Begin het zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
☕ Goedemorgen ☕quote:Op zondag 22 november 2020 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Alsof er sinds vannacht niets veranderd is.
Iedereen is er al weer...
Hallo!
quote:Op zondag 22 november 2020 04:52 schreef Rafeiro het volgende:
Merels/mezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Juin uit Eigen Tuin!
beetje laat maar fijn dat je test negatief wasquote:
alvast graag gedaan dat we punten van Vitesse hebben afgesnoeptquote:
Dankquote:Op zondag 22 november 2020 12:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alvast graag gedaan dat we punten van Vitesse hebben afgesnoept
De stream server staat ook uit.quote:Op zondag 22 november 2020 18:20 schreef Rafeiro het volgende:
Dacht ik subtiel door te pielen waar ik gestopt was. Krijg ik broadcast error.
quote:Op zondag 22 november 2020 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stream server staat ook uit.
Zal 'm aanzetten voor je...
--> Stream Status: ON
quote:
Dat krijg je ervan als je 's nachts slaapwandeltquote:
Server hoort ook uit te staan als er niemand draait, conform afspraak...quote:Op zondag 22 november 2020 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijg je ervan als je 's nachts slaapwandelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |