The Beatles - Penny Lane [1967]
Wie was Penny?quote:Op maandag 23 november 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Veel nieuwe binnenkomers in de zone tot en met 200... Ook deze staat er voor het eerst in
212 (NEW)The Beatles - Penny Lane [1967]
Het schijnt te maken te hebben met een bepaalde weg waar tol werd geheven. Penny slaat op geld dat moest worden betaaldquote:
Zolang het niet meer dan een penny was, is het niet duur.quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt te maken te hebben met een bepaalde weg waar tol werd geheven. Penny slaat op geld dat moest worden betaald
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes [1978]
Dat is te hopen. De Amerikaanse post is de laatste tijd nogal negatief in het nieuws.quote:Op maandag 23 november 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Positief nieuws!
Gisteren iets online gekocht, wat uiteindelijk leidde tot wel betaling en geen bestelling.
Berichtje naar de helpdesk gestuurd en vandaag al geld teruggestort gekregen...![]()
Nu kijken of de gisteren in de USA bestelde tabletten dit keer wel op tijd aankomen...
Bestel je medicijnen in Amerika?quote:Op maandag 23 november 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Positief nieuws!
Gisteren iets online gekocht, wat uiteindelijk leidde tot wel betaling en geen bestelling.
Berichtje naar de helpdesk gestuurd en vandaag al geld teruggestort gekregen...![]()
Nu kijken of de gisteren in de USA bestelde tabletten dit keer wel op tijd aankomen...
De laatste bestelling was begin maart gedaan en die kwam pas na 2,5 maanden aan.quote:Op maandag 23 november 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is te hopen. De Amerikaanse post is de laatste tijd nogal negatief in het nieuws.
Geen punt hoor (vanaf deze zijde dan). Neem je tijd.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel, maar heb ook wat problemen met mijn zoon. Dus ik ben er niet helemaal bij.
Les Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw - Sometimes [1999]
Tabletten, geen medicijnen.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestel je medicijnen in Amerika?
Zijn die hier niet te krijgen? Of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook nog op single verschenen, maar ik vind de albumversie beter.quote:Op maandag 23 november 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
Het doet me wel heel erg aan de PSB denken, inderdaad.
Verder kende ik het niet.
Björk - Isobel [1995]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tabletten, geen medicijnen.
Hier inderdaad niet verkrijgbaar.
Meestal nemen we ze mee uit de USA, Aruba of Curacao, maar dat gaat nu even niet lukken...Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een soort van Rennies dus, maar dan met een lekker fruitsmaakje en wel werkend...quote:
En waar helpen ze tegen? Maagzuur (zoals Rennies) of zijn het eigenlijk pijnstillers?quote:Op maandag 23 november 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van Rennies dus, maar dan met een lekker fruitsmaakje en wel werkend...![]()
Je betaalt nu alleen 4 x zoveel voor die potten...
Tunng - Flatland [2018]
Tegen maagzuur, that's it.quote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar helpen ze tegen? Maagzuur (zoals Rennies) of zijn het eigenlijk pijnstillers?
quote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, that's it.
Rennies werken niet afdoende en zo kwamen we jaren geleden in de supermarkt in de USA dit tegen na een tip van Jolanda d'r tante, die daar woont in South Carolina.
Geprobeerd en sindsdien zijn er al duizenden doorheen gegaan...
The Stranglers - Golden Brown [1981]| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |