Geeft niks, bedankt voor het draaien in ieder gevalquote:Op zondag 22 november 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik zo stop, hoorde nu ook uitval. En ben nu ook wel moe.
Maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 november 2020 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
PC sloeg even een beetje op hol.
Overgang was niet zo netjes.
Zelfs als amateur prutser wil ik het wel een beetje leuk laten kinken, haha.quote:
Prettige avond nog aRdquote:Op zondag 22 november 2020 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de show tot nu toe maar ik haak af voor vandaag.
Oke, hopelijk niks heel ernstigquote:Op zondag 22 november 2020 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Oké er gaat hier even wat erg mis. Show stopt nu dus.
Vond ik verder ook wel. Maar PC begon stout te doen. Dus pleur hem nu maar uit.quote:
Goedemorgen.quote:
Nee, helemaal niet zelfs. Wel leuk als het echt goed gaat sneeuwen trouwens. Zolang ik thuis werk heb ik er toch alleen maar de lusten van en niet de lasten.quote:Op maandag 23 november 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Gisterenmiddag sneeuwde het hier een heel klein beetje. Paar vlokjes, maar toch....
Bij jullie ook?
Dan is thuis werken inderdaad weer een voordeel ten opzichte van het maar kantoor moeten.quote:Op maandag 23 november 2020 06:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs. Wel leuk als het echt goed gaat sneeuwen trouwens. Zolang ik thuis werk heb ik er toch alleen maar de lusten van en niet de lasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |