Kwam er onlangs pas achter dat het melodietje eeuwenoud en van Dave Brubeck is...quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
207 (165)The Stranglers - Golden Brown [1981]
Hierna maar liefst vijf nieuwe binnenkomers op rij; iets dat we daarna niet meer tegenkomen
Ook nooit geweten.quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam er onlangs pas achter dat het melodietje eeuwenoud en van Dave Brubeck is...
quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
206 (NEW)Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally) [1972]
Maar er zit alleen calciumcarbonaat in, toch?dan kun je ook gewoon maagtabletten van Kruidvat eigen merk nemenquote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, that's it.
Rennies werken niet afdoende en zo kwamen we jaren geleden in de supermarkt in de USA dit tegen na een tip van Jolanda d'r tante, die daar woont in South Carolina.
Geprobeerd en sindsdien zijn er al duizenden doorheen gegaan...
Nope, die werken niet...quote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar er zit alleen calciumcarbonaat in, toch?dan kun je ook gewoon maagtabletten van Kruidvat eigen merk nemen
Zolang het die ene zangeres maar niet is.quote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt zo nog wat anders leuks voor jou aan...
Keane - Fly To Me [2004]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit is het origineel van 'Toen was geluk heel gewoon' van die rotterdamse Gary Cocks...
quote:Op maandag 23 november 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het die ene zangeres maar niet is.
Ik snap inderdaad ook niet dat een B-kant is geworden. Het had hooguit een C-kant of D-kant moeten zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Keane is een band die uitblinkt in sterke albumtracks en B-kanten; nummers die dus niet op single verschijnen. Ze staan dan ook met meer niet- dan wel-singles in mijn lijst... Deze B-kant wordt door fans gezien als een onbegrijpelijke keuze (voor B-kant dan...)
205 (NEW)Keane - Fly To Me [2004]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad ook niet dat een B-kant is geworden. Het had hooguit een C-kant of D-kant moeten zijn.
Noem dat maar goed. We horen nu een B-kant, dat eigenlijk een C-kant had moeten zijn, en zo meteen krijgen we nog één of andere matige zangeres.quote:
Er komt straks ook nog een nummer dat jij zaterdag draaidequote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Noem dat maar goed. We horen nu een B-kant, dat eigenlijk een C-kant had moeten zijn, en zo meteen krijgen we nog één of andere matige zangeres.
Tja..... dat kunnen er best veel zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks ook nog een nummer dat jij zaterdag draaide
Ik gebruik ze zelf zelden, ze zijn voor mijn eega.quote:Op maandag 23 november 2020 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s best raar, er zit exact hetzelfde in. Bij rennie zit er nog iets extra in, een magnesiumiers
quote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hallo en welkomBen weer met mijn Top 250 bezig. We zijn nu bij #205.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |