Ik geniet me suf vandaag (en nog geen een keer The Cats gehoord, hoera)quote:Op maandag 23 november 2020 15:33 schreef DJ11 het volgende:
Leuke lijst wel, die Evergreen Top 1000. Veel kwaliteitsmuziek die door Radio 2 is afgevoerd.
Net even naar de lijst gekeken, ben vergeten te luisteren vandaag.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geniet me suf vandaag (en nog geen een keer The Cats gehoord, hoera)
Eigenlijk nog beter dan dat. Zo staan de Everly Brothers er 11 keer in.quote:Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even naar de lijst gekeken, ben vergeten te luisteren vandaag.
Morgen maar eens doen, een soort mini Top 2000 zonder de hedendaagse meuk...
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet per se...quote:Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog beter dan dat. Zo staan de Everly Brothers er 11 keer in.
Misschien wel een tikje gortig ja. Maar het is toch wel triest dat ze 0 keer in de Top 2000 staan.quote:Op maandag 23 november 2020 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet per se...
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?quote:Op maandag 23 november 2020 18:29 schreef DJ11 het volgende:
Anders stapt Baudet even op als lijsttrekker van Forum...
Onder meer hier: https://www.geenstijl.nl/(...)n-plek-op-kieslijst/quote:Op maandag 23 november 2020 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?
Ik las het net op teletekst.quote:Op maandag 23 november 2020 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Forum verdwijnen, maar waar zie jij dat?
Amenquote:Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik zal Baudet niet gaan missen. Eng, naar mannetje.
Ik heb even gehoopt dat hij het in slaap gesukkelde politieke landschap wakker kon schudden, maar dat is al snel ijdele hoop gebleken. Hij ging zich steeds idioter gedragen en loog de hele boel bij elkaar.quote:Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik zal Baudet niet gaan missen. Eng, naar mannetje.
Hier net zo.quote:Op maandag 23 november 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gehoopt dat hij het in slaap gesukkelde politieke landschap wakker kon schudden, maar dat is al snel ijdele hoop gebleken. Hij ging zich steeds idioter gedragen en loog de hele boel bij elkaar.
Eens kijken wat we hu weer krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 2 van de lijst begint nu. Ik was gebleven bij de nummer 214....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |