Ik heb geduld. Ik zal het jou eens even haarfijn uitleggen AchJa, aangezien jij wat “speciale aandacht” nodig hebt.quote:
Veel praatjes weinig uitleg...quote:Op zondag 22 november 2020 19:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik heb geduld. Ik zal het jou eens even haarfijn uitleggen AchJa, aangezien jij wat “speciale aandacht” nodig hebt.
In dit geval ben ik de leraar. Een leerling vraagt tijdens de les aardrijkskundeles of ik hem even kan helpen met het invullen van een sponsorloop formulier. Aangezien ik tijdens de les bezig ben met het behandelen van aardrijkskunde, kan ik hem nu niet helpen. Na de les heb ik wel tijd om hem met het formuliertje te helpen. Hierop antwoord ik:
“Japie, na de les kom ik bij je”.
Ga eens kijken in de jordaan.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdam
Want een leraar/leerling verhouding is precies hetzelfde als een zooi onbekenden die iets gedaan willen hebben van je en als je het niet doet komen ze nog even "praten" waarom je het niet gedaan hebt?quote:Op zondag 22 november 2020 19:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik heb geduld. Ik zal het jou eens even haarfijn uitleggen AchJa, aangezien jij wat “speciale aandacht” nodig hebt.
In dit geval ben ik de leraar. Een leerling vraagt tijdens de les aardrijkskundeles of ik hem even kan helpen met het invullen van een sponsorloop formulier. Aangezien ik tijdens de les bezig ben met het behandelen van aardrijkskunde, kan ik hem nu niet helpen. Na de les heb ik wel tijd om hem met het formuliertje te helpen. Hierop antwoord ik:
“Japie, na de les kom ik bij je”.
Dat je het als dreigement wilt zien betekent nog steeds niet dat het een dreigement is. Zoals ik al zei, KOZP kan net zo goed met speciale aandacht bedoelen dat ze langs willen komen voor een gesprek.quote:
7 dagen lang 30x dezelfde foto plaatsen betekent niet dat er op 30 verschillende plekken in Amsterdam 30 pieten of meer zijn hoor.quote:Op zondag 22 november 2020 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ga eens kijken in de jordaan.
[ afbeelding ]
En chocolaterie/ijssalon Jordino op de Haarlemmerstraat
Die verkoopt leuke Zwarte pietjes die je kunt opeten
[ afbeelding ]
Dat iets racistisch voelt, wil niet zeggen dat het racistisch is.quote:Op zondag 22 november 2020 19:10 schreef Oceanier het volgende:
Dat je het als dreigement wilt zien betekent nog steeds niet dat het een dreigement is. Zoals ik al zei, KOZP kan net zo goed met speciale aandacht bedoelen dat ze langs willen komen voor een gesprek.
Maar jullie ZP aanhangers zijn zo verblind door woede dat jullie naast dat zielige argumentje van de dam, die zogenaamde “dreigspeech” wanhopig op zoek zijn naar andere argumenten om je aan vast te klampen alleen maar zodat jullie vingertje kunnen wij en kunnen zegge “zie je wel”
Het is niet leuk om deze trieste waarheid te horen, dat kan ik dan nog wel begrijpen...
is er iets mis dan met Zwarte piet?quote:Op zondag 22 november 2020 19:10 schreef Oceanier het volgende:
Maar jullie ZP aanhangers zijn zo verblind door woede dat jullie naast dat zielige argumentje van de dam, die zogenaamde “dreigspeech” wanhopig op zoek zijn naar andere argumenten om je aan vast te klampen alleen maar zodat jullie vingertje kunnen wij en kunnen zegge “zie je wel”
Het is niet leuk om deze trieste waarheid te horen, dat kan ik dan nog wel begrijpen...
nee jij hebt een eigenaardige definitie van de term, dat heeft niets met gevoel te makenquote:Op zondag 22 november 2020 19:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat je het als dreigement wilt zien betekent nog steeds niet dat het een dreigement is. Zoals ik al zei, KOZP kan net zo goed met speciale aandacht bedoelen dat ze langs willen komen voor een gesprek.
Dan nog, je hebt als KOZP geen recht om gesprekken aan te gaan met mensen als die het niet willen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
En als het zo is, wat heb je dan? Een lullige speech op de dam en een brief met “speciale aandacht”.quote:Op zondag 22 november 2020 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want een leraar/leerling verhouding is precies hetzelfde als een zooi onbekenden die iets gedaan willen hebben van je en als je het niet doet komen ze nog even "praten" waarom je het niet gedaan hebt?
Komop man, geef dit argument nou op, staat toch los van je ZP standpunt. Tegen mensen zeggen dat je ze wel even komt opzoeken als je niet doet wat ze willen is altijd dreigend taalgebruik.
Dus je geeft toe dat je gewoon uit je nek aan het zwammen was? Sp3c had ook al wat foto's gepost he?quote:Op zondag 22 november 2020 19:11 schreef Oceanier het volgende:
7 dagen lang 30x dezelfde foto plaatsen betekent niet dat er op 30 verschillende plekken in Amsterdam 30 pieten of meer zijn hoor.
Maar ben jij nou voor of tegen zwarte Piet? Je bent alleen maar een beetje aan het trollen maar je hebt nog geen enkele keer een duidelijk standpunt ingenomen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:10 schreef Oceanier het volgende:
Als die mensen geen gesprek willen kunnen ze dat zeggen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt als KOZP geen recht om gesprekken aan te gaan met mensen als die het niet willen.
"we zouden graag zien dat u ZP uit uw winkel haalt"
Daar zijn 2 antwoorden op imho:
"Ik snap uw punt en ik ga erin mee"
"Ik snap uw punt maar ik deel uw mening niet en doe niet mee"
En daar is dan de discussie af, de persoon toch "overtuigen" is dwang en een dreigement en gaat tegen de wil van die persoon in. Hoe gelijk je ook denkt te hebben.
Stenen gooien??? Bron?quote:Op zondag 22 november 2020 19:13 schreef Oceanier het volgende:
En als het zo is, wat heb je dan? Een lullige speech op de dam en een brief met “speciale aandacht”.
Nou nu heb ik begrip voor de gezichtspugende stenengooiende relschoppers in Maastricht.
Ohja speciale aandacht, ik heb al 2x uitgelegd dat ZP verdwenen is in Amsterdam.quote:Op zondag 22 november 2020 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je gewoon uit je nek aan het zwammen was? Sp3c had ook al wat foto's gepost he?
Als mensen geen ZP willen kunnen ze die gewoon niet kopen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als die mensen geen gesprek willen kunnen ze dat zeggen.
Dat gaat weer voorbij aan het punt van KOZP. Die willen niet dat mensen het wel of niet gaan kopen, die willen dat hele ding niet in de etalage, want....racismequote:Op zondag 22 november 2020 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als mensen geen ZP willen kunnen ze die gewoon niet kopen.
De "uitleg" van jou berust over het algemeen niet echt op feiten...quote:Op zondag 22 november 2020 19:17 schreef Oceanier het volgende:
Ohja speciale aandacht, ik heb al 2x uitgelegd dat ZP verdwenen is in Amsterdam.
Je beseft dat je die enge radicalen nu een doelwit geeft?quote:Op zondag 22 november 2020 19:03 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.beekwilder.co(...)sinterklaasdecoratie
[ afbeelding ]
Zaak zit in hartje Amsterdam.
want..... ze vinden het racisme.quote:Op zondag 22 november 2020 19:18 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat gaat weer voorbij aan het punt van KOZP. Die willen niet dat mensen het wel of niet gaan kopen, die willen dat hele ding niet in de etalage, want....racisme
nee je beweerd het vaker meerdere mensen weerleggen het met foto'squote:Op zondag 22 november 2020 19:17 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ohja speciale aandacht, ik heb al 2x uitgelegd dat ZP verdwenen is in Amsterdam.
Fout, ZP is weg uit Amsterdam.quote:Op zondag 22 november 2020 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je beweerd het vaker meerdere mensen weerleggen het met foto's
Prima toch. Als Amsterdam van mening is dat ZP niet meer van deze tijd is dan heb ik er geen moeite mee. Voor mijn part word Piet blauw in Amsterdam. Maar verwacht niet dat elk dorp etc. in Nederland dezelfde mening heeft.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdam
Hoezo? Ze doen toch niks! Niet eens dreigen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:19 schreef thedeedster het volgende:
Je beseft dat je die enge radicalen nu een doelwit geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |