nee gewoon het eerste voorbeeld dat in me opkwamquote:Op zondag 22 november 2020 18:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je komt precies met het artikel waar ik op doel. Dit is dus een bewijs van lik me vessie. Bedreigd voelen is wat anders dan bedreigd worden. Ga ermee naar de rechtbank en je krijgt nul op je rekest.
Is dit alles waarmee je kan komen tegenover de rellen, gezichtspugende, stenen en eierengooiende zp aanhangers?
Niemand is bedreigd. Dat is een fabeltje. Het enige wat ik steeds hoor terugkomen is die emotionele uitspraak van meneer-die-we-inmiddels-allemaal-kennen-op-de-dam waar krampachtig aan wordt vastgehouden en steeds gebruikt wordt als bedreigingquote:Op zondag 22 november 2020 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er dan nog etalages met ZP? Of ben jij oprecht van mening dat alle winkeliers opeens tegen de algemene stemming (78%) in, allemaal 100% anti-ZP zijn?
Nee, dreigen werkt, helaas.
"Mooie winkel heeft u meneer, wij van de mafia zouden het echt HEEL ERG vinden als er iets met uw winkel zou gebeuren.quote:Op zondag 22 november 2020 18:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je komt precies met het artikel waar ik op doel. Dit is dus een bewijs van lik me vessie. Bedreigd voelen is wat anders dan bedreigd worden. Ga ermee naar de rechtbank en je krijgt nul op je rekest.
Is dit alles waarmee je kan komen tegenover de rellen, gezichtspugende, stenen en eierengooiende zp aanhangers?
Nee is het niet, sorry.quote:Op zondag 22 november 2020 18:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gewoon het eerste voorbeeld dat in me opkwam
dit is gewoon bedreiging
Geen baksteen, maar wel een mooi voorbeeld hoe verknipt die lui zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 18:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Is de eerste baksteen al door een ruit gevlogen?
Oh nu gaan we KOZP en haar uitspraken ook nog vergelijken met de maffia. De creativiteit druipt ervanaf.quote:Op zondag 22 november 2020 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Mooie winkel heeft u meneer, wij van de mafia zouden het echt HEEL ERG vinden als er iets met uw winkel zou gebeuren.
Is opzich ook geen dreigement. Slaap jij nog lekker na zo'n tekst?
Nog meer bedreigingquote:Op zondag 22 november 2020 18:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geen baksteen, maar wel een mooi voorbeeld hoe verknipt die lui zijn.
De rest van de wereld vindt van wel. Maar goed, we zijn niet anders van je gewend he ouwe treinkaper.quote:
Als ik jou een keer tegenkom he, dan zullen we eens een heel diepgaand gesprek hebben samen!quote:
Afpersing is afpersing. Niet alleen als het standpunt toevallig overeenkomt met de jouwequote:Op zondag 22 november 2020 18:34 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh nu gaan we KOZP en haar uitspraken ook nog vergelijken met de maffia. De creativiteit druipt ervanaf.
net als dat er geen Zwarte Pieten meer waren in Amsterdam zekerquote:Op zondag 22 november 2020 18:33 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Niemand is bedreigd. Dat is een fabeltje.
Je geeft me veel plezier. Je maakt jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk.quote:Op zondag 22 november 2020 18:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ga zo door.quote:Bedreigd gediscrimineerd voelen is wat anders dan bedreigd gediscrimineerd worden.
Aan de andere kant; wie voelt zich bedreigd door zo’n held op sokken als Akwasi?quote:Op zondag 22 november 2020 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Mooie winkel heeft u meneer, wij van de mafia zouden het echt HEEL ERG vinden als er iets met uw winkel zou gebeuren.
Is opzich ook geen dreigement. Slaap jij nog lekker na zo'n tekst?
Zijn er niet, ik zie ze nooit. Geen enkele AH of winkel heeft ZP. Behalve die geheime supriseparty waar jij meekwamquote:Op zondag 22 november 2020 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als dat er geen Zwarte Pieten meer waren in Amsterdam zeker
je roept dingen vrij stellig maar je zit er vaak naast
Nee, KOZP komt je hun MENING opdringen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:41 schreef Oceanier het volgende:
Maffia is handel, KOZP is geschiedenis.
Maffia komt je bedreigen, KOZP komt je geschiedenislesje leren.
Maar natuurlijk moet de ZP aanhang met wat beters aankomen, anders hadden ze alleen Akwasi’s speech op de dam die ze als argument voor geweld en bedreiging kunnen gebruiken.
Dus we gaan briefjes van KOZP als maffia bedreigende taal gebruiken
ja precies ... je zit er wel vaak naast hootquote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zijn er niet, ik zie ze nooit. Geen enkele AH of winkel heeft ZP. Behalve die geheime supriseparty waar jij meekwam
Welke zaak, die zaak waarin je KOZP vergelijkt met de maffia. Die zaak lekt zeker aan alle kanten...quote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, KOZP komt je hun MENING opdringen.
Je kan wel heel verheven doen alsof je waterdicht bewijs hebt voor je zaak ofzo, maar het is slechts een mening, niets meer, niets minder. En al helemaal geen "geschiedenislesje".
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdamquote:Op zondag 22 november 2020 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja precies ... je zit er wel vaak naast hoot
Nope. Speciale aandacht is een uitleg die ze willen geven waarom ze het racisme vinden. Nu jij?quote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef sp3c het volgende:
dit is niet bedreigd voelen dit is gewoon een letterlijke bedreiging
kun je twisten over de definitie van 'speciale aandacht' maar dat is echt alled
Neuh, de werkwijze is vrijwel identiek.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Welke zaak, die zaak waarin je KOZP vergelijkt met de maffia. Die zaak lekt zeker aan alle kanten...
Omdat etalageruiten nogal prijzig zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |