Zijn er niet, ik zie ze nooit. Geen enkele AH of winkel heeft ZP. Behalve die geheime supriseparty waar jij meekwamquote:Op zondag 22 november 2020 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als dat er geen Zwarte Pieten meer waren in Amsterdam zeker
je roept dingen vrij stellig maar je zit er vaak naast
Nee, KOZP komt je hun MENING opdringen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:41 schreef Oceanier het volgende:
Maffia is handel, KOZP is geschiedenis.
Maffia komt je bedreigen, KOZP komt je geschiedenislesje leren.
Maar natuurlijk moet de ZP aanhang met wat beters aankomen, anders hadden ze alleen Akwasi’s speech op de dam die ze als argument voor geweld en bedreiging kunnen gebruiken.
Dus we gaan briefjes van KOZP als maffia bedreigende taal gebruiken
ja precies ... je zit er wel vaak naast hootquote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zijn er niet, ik zie ze nooit. Geen enkele AH of winkel heeft ZP. Behalve die geheime supriseparty waar jij meekwam
Welke zaak, die zaak waarin je KOZP vergelijkt met de maffia. Die zaak lekt zeker aan alle kanten...quote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, KOZP komt je hun MENING opdringen.
Je kan wel heel verheven doen alsof je waterdicht bewijs hebt voor je zaak ofzo, maar het is slechts een mening, niets meer, niets minder. En al helemaal geen "geschiedenislesje".
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdamquote:Op zondag 22 november 2020 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja precies ... je zit er wel vaak naast hoot
Nope. Speciale aandacht is een uitleg die ze willen geven waarom ze het racisme vinden. Nu jij?quote:Op zondag 22 november 2020 18:43 schreef sp3c het volgende:
dit is niet bedreigd voelen dit is gewoon een letterlijke bedreiging
kun je twisten over de definitie van 'speciale aandacht' maar dat is echt alled
Neuh, de werkwijze is vrijwel identiek.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Welke zaak, die zaak waarin je KOZP vergelijkt met de maffia. Die zaak lekt zeker aan alle kanten...
Omdat etalageruiten nogal prijzig zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nooit, ik heb nog steeds gelijk. ZP is er niet in Amsterdam
deze heb ik al ontkracht met link en foto'squote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het heeft niks met opdringen te maken. Zijn zien het als racisme. Racisme willen uitbannen heeft niks met opdringen te maken. Je kan blijven roepen dat ze hun mening opdringen, dat gaan zij natuurlijk nooit zo zien.quote:Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de werkwijze is vrijwel identiek.
Jij en KOZP vinden ZP racisme, dat mag, ik heb zelfs nergens gezegd dat ik het ONEENS met je ben.
Alleen de manier waarop je je mening als vaststaand feit neerzet en met alle middelen aan anderen (de meerderheid) wil opdringen is naar mijn mening niet de juiste.
That's all.
dat is nog steeds een dreigement he slimmequote:Op zondag 22 november 2020 18:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nope. Speciale aandacht is een uitleg die ze willen geven waarom ze het racisme vinden. Nu jij?
Nu ook nog de obsessie met ruiten die nog nooit ingegooid zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat etalageruiten nogal prijzig zijn.
Ik zal je straks even heerlijk verwennen in bed. Ook een dreigement?quote:Op zondag 22 november 2020 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is nog steeds een dreigement he slimme
Want maakt dat je punt sterker? Dat ze nooit hun ongelijk willen inzien (zeg dat niet dat ze hier ongelijk hebben, let op) is alleen een teken van koppigheid en onwelwillendheid om de zaak van de andere kant te zien.quote:Op zondag 22 november 2020 18:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het heeft niks met opdringen te maken. Zijn zien het als racisme. Racisme willen uitbannen heeft niks met opdringen te maken. Je kan blijven roepen dat ze hun mening opdringen, dat gaan zij natuurlijk nooit zo zien.
zegt het maar eens tegen je moederquote:Op zondag 22 november 2020 18:52 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zal je straks even heerlijk verwennen in bed. Ook een dreigement?
Ja. Want hoe ga je binnen komen?quote:Op zondag 22 november 2020 18:52 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zal je straks even heerlijk verwennen in bed. Ook een dreigement?
Dat is onderhand wel bekend. Daarom ben ik ook al lang klaar met de inhoudelijke discussie.quote:Op zondag 22 november 2020 18:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het heeft niks met opdringen te maken. Zijn zien het als racisme. Racisme willen uitbannen heeft niks met opdringen te maken. Je kan blijven roepen dat ze hun mening opdringen, dat gaan zij natuurlijk nooit zo zien.
En jij hebt een obsessie met racisme dat er op dit onderwerp nooit is geweest volgens 78% van de mensen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:51 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nu ook nog de obsessie met ruiten die nog nooit ingegooid zijn.
Knap, een nog slechter voorbeeld verzinnenquote:Op zondag 22 november 2020 18:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Gsus slecht voorbeeld. Na de les kom ik even bij je. Ook een dreigement?
Ik heb geen obsessie met racisme. Ik probeer altijd vrede te stichten.quote:Op zondag 22 november 2020 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie met racisme dat er op dit onderwerp nooit is geweest volgens 78% van de mensen.
Oh dus zwarte piet mag blijvenquote:Op zondag 22 november 2020 18:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie met racisme. Ik probeer altijd vrede te stichten.
Ik heb geduld, ook al lijkt het net of ik voor een kleuterklas staquote:Op zondag 22 november 2020 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap, een nog slechter voorbeeld verzinnen.
Zeg dat maar eens tegen je leraar.quote:Op zondag 22 november 2020 18:56 schreef Oceanier het volgende:
https://www.beekwilder.co(...)sinterklaasdecoratiequote:Op zondag 22 november 2020 18:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 22 november 2020 18:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |