abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 november 2020 @ 22:06:13 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196278259



Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 13 Nederlanders vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.


De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven


De Hunters

Seizoen 4 is met de volgende voortvluchtigen:

• Bart en Tim
• Tizita en Betty
• Anne en Juanito
• Koen en Juul
• Geertjan en Lars
• Leo en Robin
• Vera

Iedere maandagavond om 20.30!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 16 november 2020 @ 22:09:50 #2
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196278312
De afleveringen in het 'hoofdkwartier' worden in 1 dag opgenomen, vandaar dat ze steeds hetzelfde aan hebben. Valt minder op bij het knip en plak werk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196278542
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 20:43 schreef Tegan het volgende: Wat zou de cameraman doen als ze gaan fietsen? Heeft hij ook een fiets bij zich?
Ik denk dat de cameraman met de auto is. De kandidaten worden door hem GPS getracked, hij blijft in de buurt rijden en neemt af en toe een paar minuutjes film op als er wat interessants gebeurt. Desnoods spelen ze het opnieuw na als de cameraman het gemist heeft.
  maandag 16 november 2020 @ 22:30:31 #4
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_196278596
Namen in de openingspost kloppen niet.
Voortvluchtigen van Seizoen 5 (2020) zijn:
Joshua en Annet
Boyd en Roel
Kim en Joyce
Miljo en Sophia
Guy en Jasper
Ralph
Armani en Maarten
  maandag 16 november 2020 @ 22:34:05 #5
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_196278660
Ralph heeft het goed voor elkaar :)
Eerst die vriendelijke gepensioneerde bankier en nu lekker hoppen van vakantiehuisje naar vakantiehuisje :)
pi_196278696
Zijn Miljo en Sophia de eersten die wegkomen met twee keer pinnen? Wel erg slim aangepakt beide keren.
pi_196278791
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2020 22:09 schreef Revanches het volgende:
De afleveringen in het 'hoofdkwartier' worden in 1 dag opgenomen, vandaar dat ze steeds hetzelfde aan hebben. Valt minder op bij het knip en plak werk.
Ik ben gestopt met kijken, neppe bende

Alsof de politie live kan meekijken tijdens het pinnen, of nog erger, met de camera die in een of andere winkel hangt :')

In werkelijkheid moet de politie naar zo';n winkel toe en moet daar de beelden veilig stellen die worden dan later op het bureau geanalyseerd

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2020 22:45:00 ]
pi_196279570
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 22:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Zijn Miljo en Sophia de eersten die wegkomen met twee keer pinnen? Wel erg slim aangepakt beide keren.
Ik vond dat ze nogal risico namen met pin transactie :{

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om met de auto ergens naar een woonwijk te rijden met een stuk weiland/bos oid op 2/3 km van de pinautomaat af. Dat laatste stuk doe je met de fiets, vanaf pinautomaat eerst verkeerde richting uit, daarna via een woonwijk door het bos/weiland terug naar de auto. Fietsje achterin en gaan. En natuurlijk niet met de auto van het onderduik adres waar je die avond gaat slapen :D

Bv die jongen die met de fiets achterop de auto ging pinnen in Driebergen en gezien werd op de camera’s. Die camera’s/rotonde waar zij gespot werd waren is hemelsbreed nog geen 100 meter van de automaat waar hij ging pinnen. Hoe stom kun je zijn om zo dicht in de buurt rond te rijden :D
hardcoholic
pi_196279595
Best lache trouwens om rondje omgeving te hebben gezien vandaag, Mauritspark deed ik Vroegah regelmatig skaten, en die straat in Nieuwegein woonde vrienden : P
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 november 2020 @ 11:42:35 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196284160
ik vond de tactiek van Guy en Jasper verfrissend en wel interessant alleen jammer dat ze er zo arrogant van werden en onnodige risico's gingen nemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196284194
Ik vond precies niets aan Guy en Jasper verfrissend. Wat een verschrikkelijke types om naar te kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 november 2020 @ 11:50:24 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196284236

voor de liefhebbers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196284363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:42 schreef rubbereend het volgende:
ik vond de tactiek van Guy en Jasper verfrissend en wel interessant alleen jammer dat ze er zo arrogant van werden en onnodige risico's gingen nemen
Ze hadden direct ver weg moeten reizen na het pinnen, maar werden arrogant.
pi_196290007
Aflevering van gister staat (nog) niet op npostart?
pi_196290077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Aflevering van gister staat (nog) niet op npostart?
Ik heb hem net op npo start gekeken
pi_196290340
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ze hadden direct ver weg moeten reizen na het pinnen, maar werden arrogant.
Moment van wegrijden uit Kanaleneiland tot Mauritspark is nog geen 15 min fietsen, hoezo zo snel pauze? Fiets lekker eerst minimaal een uur voordat je op je reet gaat zitten en het liefst eerst fietsen met een random patroon en niet in 1 richting

[ Bericht 2% gewijzigd door Ferdii op 17-11-2020 18:51:23 ]
hardcoholic
pi_196291067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik heb hem net op npo start gekeken
Apart, hier niet:


Maar wel via npo3.nl zie ik net. edit: maar nog niet beschikbaar daar 'komt binnenkort online'.

[ Bericht 4% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 17-11-2020 20:03:15 ]
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:23:25 #18
3542 Gia
User under construction
pi_196293862
Volgende week Joshua en Annet voor de bijl.
  woensdag 18 november 2020 @ 08:40:41 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196298394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef Gia het volgende:
Volgende week Joshua en Annet voor de bijl.
Verder is het programma totaal niet voorspelbaar hoor.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 17:37:15 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196305894
Dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk. Welk eerdere seizoen is een must see?
pi_196306238
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk. Welk eerdere seizoen is een must see?
Misschien het vorige.

Dit jaar erger ik me toch minder aan allerlei onwaarschijnlijkheden in het voordeel van de hunters.
Op brieven aan kennissen, extractiepunt te weten komen en .... en .... na.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_196307036
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk. Welk eerdere seizoen is een must see?
Seizoen 2 vond ik ook wel tof. Maar is heel erg afhankelijk van de kandidaten. Elk jaar heb je wel een aantal toffe duo's en een paar heel suffe.
  Tettenkoning woensdag 18 november 2020 @ 20:43:03 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196309549
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik ben gestopt met kijken, neppe bende

Alsof de politie live kan meekijken tijdens het pinnen, of nog erger, met de camera die in een of andere winkel hangt :')

In werkelijkheid moet de politie naar zo';n winkel toe en moet daar de beelden veilig stellen die worden dan later op het bureau geanalyseerd
De jagers hebben soberso veel te veel "voorsprong" op de hunted en krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt. Overal waar ze binnenvallen mogen ze gelijk de hele boel confisqueren, etc. Het is gewoon totaal niet realistisch. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196314776
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

De jagers hebben soberso veel te veel "voorsprong" op de hunted en krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt. Overal waar ze binnenvallen mogen ze gelijk de hele boel confisqueren, etc. Het is gewoon totaal niet realistisch. :')
Ergens natuurlijk ook wel logisch. Het zijn maar 3 weken en als iedereen de 3 weken red dan heb je geen programma. :+ Al vind ik het zelf soms ook wel heel toevallig en vooropgezet soms. Toch blijf ik het kijken :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_196316749
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

De jagers hebben soberso veel te veel "voorsprong" op de hunted en krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt. Overal waar ze binnenvallen mogen ze gelijk de hele boel confisqueren, etc. Het is gewoon totaal niet realistisch. :')
Is het ook zo dat de geselecteerde helpers verplicht zijn de hunters eerlijk te beantwoorden en hun binnen te laten in het kader van het spel? Die indruk krijg je wel aangezien iedereen direct alles oplepelt terwijl het toch niet om echte politie gaat. Dis zo intimiderend zijn ze ook weer niet.
pi_196316828
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

De jagers hebben soberso veel te veel "voorsprong" op de hunted en krijgen alles op een presenteerblaadje aangereikt. Overal waar ze binnenvallen mogen ze gelijk de hele boel confisqueren, etc. Het is gewoon totaal niet realistisch. :')
Ik vind dat dit jaar ook wel heel erg. Voorgaande jaren leek dat wel iets realistischer, volgens mij. Kan me nog wel herinneren dat ze ook eerst naar een locatie moesten om te kijken of ze nog andere camera's zagen hangen oid. Nu gaat het wel erg snel allemaal en werkt iedereen ook maar gewoon mee.
  Tettenkoning donderdag 19 november 2020 @ 10:37:00 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196316853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:29 schreef Coppi het volgende:
Is het ook zo dat de geselecteerde helpers verplicht zijn de hunters eerlijk te beantwoorden en hun binnen te laten in het kader van het spel? Die indruk krijg je wel aangezien iedereen direct alles oplepelt terwijl het toch niet om echte politie gaat. Dis zo intimiderend zijn ze ook weer niet.
Klopt.
quote:
Meedoen
Doordat er zoveel opsporingstechnieken realistisch worden nagedaan is het voor Hunted moeilijk om geschikte kandidaten te vinden, vertelt Anton. "Het is een tv-programma dus moet je overal toestemming voor hebben."

"Het is leuk als iemand zich aanmeldt, maar de hele cirkel van vrienden en familie van een vluchter moet meedoen aan het spel. Want misschien bellen de hunters aan bij je familie of vrienden om ze te ondervragen of hun telefoon te hacken. Zij moeten daar wel aan mee willen doen."
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning donderdag 19 november 2020 @ 10:38:35 #28
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196316867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat dit jaar ook wel heel erg. Voorgaande jaren leek dat wel iets realistischer, volgens mij. Kan me nog wel herinneren dat ze ook eerst naar een locatie moesten om te kijken of ze nog andere camera's zagen hangen oid. Nu gaat het wel erg snel allemaal en werkt iedereen ook maar gewoon mee.
Vond ik voorgaande jaren ook al. Maar het wordt steeds erger lijkt het wel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196317067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Daar staat toch niet dat je "eerlijk" moet antwoorden?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Tettenkoning donderdag 19 november 2020 @ 10:56:01 #30
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196317104
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:53 schreef KaBuf het volgende:
Daar staat toch niet dat je "eerlijk" moet antwoorden?
Dat zal vast wel in de kleine lettertjes van het contract staan + ze mogen gewoon je spullen (telefoons, pc's, etc) spullen hacken en in beslag nemen dus daar valt verder weinig te liegen of wat dan ook...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 19 november 2020 @ 11:03:18 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196317188
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:56 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dat zal vast wel in de kleine lettertjes van het contract staan + ze mogen gewoon je spullen (telefoons, pc's, etc) spullen hacken en in beslag nemen dus daar valt verder weinig te liegen of wat dan ook...
Dat denk ik niet. Er zijn ook vaak genoeg helpers geweest die (in eerste instantie) logen over hun betrokkenheid of wat er was gebeurd. Maar onderschat niet wat mensen in een machtspositie voor elkaar kunnen krijgen door bepaalde ondervragingstechnieken. De meeste mensen zijn met een beetje druk toch best snel geneigd om mee te werken.
KuikenGuppy
pi_196317325
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:56 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dat zal vast wel in de kleine lettertjes van het contract staan + ze mogen gewoon je spullen (telefoons, pc's, etc) spullen hacken en in beslag nemen dus daar valt verder weinig te liegen of wat dan ook...
Er wordt helemaal niets gehacked, getraced, afgeluisterd of meegekeken met de camera's. Het is een spel en dat gedeelte is volledig nep.

Een TV programma kan niet bij een bank aankloppen en vragen om de beelden van de pincamera, een bank zou hier never nooitniet aan mee werken, dat mogen ze ook niet want privacy.

Wat er in werkelijkheid gebeurd is dat op het moment dat de deelnemers in een winkel staan of ergens gaan pinnen, ze dit vooraf aangeven bij de filmcrew, deze plaatsen dan eigen cameras op de pin machine of in de hoek van een winkel, de deelnemers gaan naar binnen, doen hun ding en de cameras worden weer verwijderd.

Als er gebeld word met tante sjaan, dan word tante sjaan niet afgeluisterd via de normale tap, want wederom, hier zal de KPN, Vodafone of wie dan ook niet aan mee werken. Wat er gebeurd is dat de audio van ieder gesprek dat ze voeren wordt opgenomen op de telefoon zelf. De crew bepaald vervolgens aan de hand van de situatie of ze dit gesprek kunnen 'afluisteren' of dat het gesprek geheim blijft voor de hunters.

Als ze bellen met de vader/moeder van de deelnemer, dan is dit te verwachten en krjigen de hunters dit door gestuurd, als ze bellen met een vage bekende dan niet, tenzij die vage bekende door 'onderzoek' in beeld is gekomen.
  Tettenkoning donderdag 19 november 2020 @ 11:27:14 #33
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196317468
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:16 schreef Dries4Ever het volgende:
Er wordt helemaal niets gehacked, getraced, afgeluisterd of meegekeken met de camera's. Het is een spel en dat gedeelte is volledig nep.

Een TV programma kan niet bij een bank aankloppen en vragen om de beelden van de pincamera, een bank zou hier never nooitniet aan mee werken, dat mogen ze ook niet want privacy.
Behalve het in beslag nemen van apparatuur van familie en vrienden e.d. van de deelnemers dan, die dus wel gehackt en afgeluisterd kunnen worden al dan niet d.m.v. gesprekken die lokaal op de telefoon worden opgeslagen. En als ik jouw telefoon heb kan ik ook al jouw whatsapp contacten en gesprekken volgen. Daar heb ik KPN en Vodafone niet voor nodig.

De tv-ploeg filmt alles, ze weten ook de exacte locaties e.d. van de hunted, dus dat is logisch.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196317503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Bedankt, dat zijn waarschijnlijk de beperkingen aan een programma zoals dit.
pi_196317557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:27 schreef Nine. het volgende:

[..]

Behalve het in beslag nemen van apparatuur van familie en vrienden e.d. van de deelnemers dan, die dus wel gehackt en afgeluisterd kunnen worden al dan niet d.m.v. gesprekken die lokaal op de telefoon worden opgeslagen.

En ja logisch, de tv-ploeg filmt alles dus die weten ook de exacte locaties e.d. van de hunted.
Nee, ook dat is voor de buhne, ja ze nemen de pc mee, maar geven hem ook weer ongezien terug. De deelnemer tekent het contract, de vrienden en familie hoeven nergens aan mee te werken, als die zeggen dat het niet gebeurd, dan gebeurd het niet. Ze staan volledig in hun recht, sterker nog, als mijn vriendin de deelnemer zou zijn en ze zouden mijn telefoon wel afluisteren of hacken dan zijn ze strafbaar.

Wat daar gebeurd is dat de vriend toestemming geef om een bepaald deel van zijn computer te laten zien. Immers weet de deelnemer niet dat de vriend dickpics op zijn pc heeft staan en dat hoeft ook niemand te weten en dat komen ze ook niet te weten. (de deelnemer geeft wel toestemming voor haar hele computer/telefoon.)

Alles wat jij te zien krijgt is nep en in scene gezet. Dat geeft niet, want als dit een werkelijk verhaal zou zijn, zouden ze exact hetzelfde doen, maar dan wel op een legale manier via het OM en een rechter, wat vervolgens wel langer duurt omdat ze moeten wachten op toestemming.
  Tettenkoning donderdag 19 november 2020 @ 11:35:57 #36
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196317569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:34 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Nee, ook dat is voor de buhne, ja ze nemen de pc mee, maar geven hem ook weer ongezien terug. De deelnemer tekent het contract, de vrienden en familie hoeven nergens aan mee te werken, als die zeggen dat het niet gebeurd, dan gebeurd het niet. Ze staan volledig in hun recht, sterker nog, als mijn vriendin de deelnemer zou zijn en ze zouden mijn telefoon wel afluisteren of hacken dan zijn ze strafbaar.

Wat daar gebeurd is dat de vriend toestemming geef om een bepaald deel van zijn computer te laten zien. Immers weet de deelnemer niet dat de vriend dickpics op zijn pc heeft staan en dat hoeft ook niemand te weten en dat komen ze ook niet te weten. (de deelnemer geeft wel toestemming voor haar hele computer/telefoon.)

Alles wat jij te zien krijgt is nep en in scene gezet. Dat geeft niet, want als dit een werkelijk verhaal zou zijn, zouden ze exact hetzelfde doen, maar dan wel op een legale manier via het OM en een rechter, wat vervolgens wel langer duurt omdat ze moeten wachten op toestemming.
Dus in feite is het nog nepper dan veel mensen al dachten?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196317633
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:35 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dus in feite is het nog nepper dan veel mensen al dachten?
Ja, met de kanttekening dat in een echte situatie een crimineel een handlanger belt en die vriend wel degelijk onder de tap kan staan, of dat als ze verdenken dat de handlanger informatie op zijn computer heeft staan ze die wel degelijk in beslag mogen nemen. Als die verdenking er is zal de tap aan staan als er een aannemelijke link is tussen de verdachte en die handlanger

In het geval van het programma vragen ze gewoon netjes of er iets op staat en alleen dat brengen ze in beeld.

Hebben ze bij een echte crimineel door onderzoek een kenteken gevonden dan zullen ze die tracen via het anpr systeem, in het geval van dit programma geeft de film crew gewoon door waar ze op dat moment onderdoor rijden of naar toe gaan.

De manier van onderzoeken is hetzelfde, ze kijken beide of ze een link kunnen vinden, en als ze die link vinden kunnen ze daar gebruik van maken.
De politie kan shit in beslag nemen, afluisteren, camera beelden opvragen etc.
Het programma doet dit door het vriendelijk te vragen, zelf camera beelden te maken en gesprekken mee te luisteren met de deelnemers

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2020 11:42:44 ]
pi_196318757
Logisch allemaal, alles is in scene gezet dus.
pi_196328226
Die Jasper en Guy zijn wel je standaard zolderkamer fokkers, zelfs een afritsbroek bij je hebben :')

Maar als ik t goed begrijp lopen er soms dus zelfs 2 cameramannen mee? Want bij die andere 2 koppels zie je in de auto scène's steeds een cameraman achter de bijrijder zitten maar je ziet ook soms een shot van de auto van achter :?


En ik ben benieuwd, hoe wist die cameraman Jasper terug te vinden?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196331801
Wat een prutsers die Jasper en Guy. Totaal niet kunnen bedenken dat er misschien met de google assistent meegeluisterd kan worden. En als je dan ontsnapt gelijk terugvallen op een vooraf opgesteld plan wat ook nog een opgeschreven is.
Armani en Maarten zijn een stuk voorzichtiger, maar op wiens telefoons checken ze of whatsapp statussen verandert zijn? Op de telefoons van mensen bij wie ze zijn? Of hebben ze een burner? Maar dan wel een echte en niet zoals Joshua die hem toch aan een account had moeten linken.
pi_196343142
Ik kwam zo even voorbij deze advertentie; dit is toch Joshua? :D
pi_196345303
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat een prutsers die Jasper en Guy. Totaal niet kunnen bedenken dat er misschien met de google assistent meegeluisterd kan worden. En als je dan ontsnapt gelijk terugvallen op een vooraf opgesteld plan wat ook nog een opgeschreven is.
Armani en Maarten zijn een stuk voorzichtiger, maar op wiens telefoons checken ze of whatsapp statussen verandert zijn? Op de telefoons van mensen bij wie ze zijn? Of hebben ze een burner? Maar dan wel een echte en niet zoals Joshua die hem toch aan een account had moeten linken.
Met de telefoon van de nieuwe mensen. Je hoeft daarvoor immers alleen dat nummer tijdelijk in je telefoon te zetten, en die handeling wordt niet geregistreerd. Ik vind het inderdaad wel een slimme zet.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_196382868
Klaar voor!
pi_196382941
Die moeder is nog wel redelijk scherp vind ik.
pi_196382952
Spannend :P
pi_196382971
Ik moet altijd gniffelen om het “op de voetjes”. Want zo klein zijn die voetjes niet :')
pi_196383018
Sd kaart? :D
pi_196383028
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 20:32 schreef StephanL het volgende:
Sd kaart? :D
_O-
pi_196383091
Ik ben benieuwd of ze moeder gaan pakken...
pi_196383097
Ohjah even naar Sassenheim. Flink voor gereden.
pi_196383154
Ik lig wel iedere maandagavond in bed te bedenken hoe ik dit aan zou pakken. Volgend jaar toch maar inschrijven.
pi_196383251
De weg kwijt _O-
pi_196383654
Nou hup, weg daar!
pi_196383664
Ik begrijp niet dat ze bellen waar ze verblijven, maar zal wel aan mijn liggen
pi_196383712
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 20:59 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp niet dat ze bellen waar ze verblijven, maar zal wel aan mijn liggen
Dit
pi_196383729
Stress :D
pi_196383736
Hoe dom kun je zijn zeg. Je weet toch dat alles onder tap staat
  maandag 23 november 2020 @ 21:03:22 #58
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196383743
Dit ging sws al niet goed aflopen, ook omdat ze die dia niet hebben.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 21:03:37 #59
42184 crew  DaMart
pi_196383748
Handig, dat bijpraten aan de telefoon :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_196383756
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Hoe dom kun je zijn zeg. Je weet toch dat alles onder tap staat
Dat zou je denken he. En dan ook minutenlang bellen...
pi_196383768
Gewoon naar binnen :D
pi_196383787
Dit had zoveel beter kunnen gaan, deze twee waren echt wel slim in het begin. Jammer.
pi_196383788
Best wel dom om daar te blijven, maarja
pi_196383816
Ik vind die nepbrief stom.
pi_196383821
Die nepberichten zijn echt irritant
pi_196383873
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit had zoveel beter kunnen gaan, deze twee waren echt wel slim in het begin. Jammer.
Je bedoelt die moeder/zoon????

Nee joh fout op fout;
Telefoon aanzetten,
Bij eigen vakantiehuisje afspreken,
Bellen met telefoon vam iemand die net verhoord is,
Dan ook nog op zelfde plek blijven zitten.
pi_196383930
De most lijking
mag het weten
pi_196383935
Die nep brief is wel achterlijk ma
pi_196383943
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Je bedoelt die moeder/zoon????

Nee joh fout op fout;
Telefoon aanzetten,
Bij eigen vakantiehuisje afspreken,
Bellen met telefoon vam iemand die net verhoord is,
Dan ook nog op zelfde plek blijven zitten.
De eerste dagen was die moeder echt wel scherp. Joshua was sowieso minder, maar Annet vond ik wel goed. Alleen dit laatste stuk was echt niet slim.
pi_196383951
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind die nepbrief stom.
Te flauw als de 2 jongens volgede week opgepakt worden, door nepbericht. Die doen het namelijk erg goed.
pi_196383956
Ze kunnen ook in een aanhanger gaan zitten :D
pi_196386888
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind die nepbrief stom.
Die verneuken echt dit seizoen, hopelijk gaan ze volgende week niet voor de bijl...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 november 2020 @ 00:49:11 #73
3542 Gia
User under construction
pi_196386995
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind die nepbrief stom.
De hunters mogen alle middelen gebruiken die ze in de dagelijkse realiteit ook zouden kunnen gebruiken. Zo'n lokbrief zou de recherche kunnen gebruiken in werkelijkheid als ze weten dat een crimineel op info van een handlanger wacht. En in dit geval heeft het eerste koppel dat al geklikt.

De voortvluchtigen hebben vooraf een datum gekregen wanneer een bekende die info zou krijgen. Die wijkt een dag af van deze brief.

De jongens hebben dat, onderbuik, wel door. Sowieso zou je, in werkelijkheid, ook wel weten dat je niet terug moet naar je spullen. Die worden bewaakt of liggen opgeborgen. No way dat een boef daar nog bij komt.
pi_196387412
Hopelijk sturen ze een vriend ofzo naar de locatie i.p.v. dat ze zelf gaan.
pi_196387443
Die moeder en zoon waren ook wel erg dom, gezellig met een vriendin Van je dochter beppen, die ook nog eens werd gecontroleerd door hunters, en dan niet bedenken dat ze wel eens onder de tap kunnen staan.

Waarom zijn ze niet gewoon op het werk van dochter langs gegaan om dat diatje op te halen?

Die jongen alleen pakt het wel slim aan, lekker chillen in luxe vakantie huisjes _O_
hardcoholic
pi_196387573
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:14 schreef Ferdii het volgende:
Die moeder en zoon waren ook wel erg dom, gezellig met een vriendin Van je dochter beppen, die ook nog eens werd gecontroleerd door hunters, en dan niet bedenken dat ze wel eens onder de tap kunnen staan.

Waarom zijn ze niet gewoon op het werk van dochter langs gegaan om dat diatje op te halen?

Die jongen alleen pakt het wel slim aan, lekker chillen in luxe vakantie huisjes _O_
Moeder benoemt zelfs dat er een tap op zit (hoe dat zit snap ik trouwens niet, waarom dat geluidje anders was). En die zus/dochter zit nu een weekend op het park met die vriendinnen, dus langs op werk was geen oplossing.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 24 november 2020 @ 10:08:26 #77
3542 Gia
User under construction
pi_196388855
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 05:58 schreef Tegan het volgende:
Hopelijk sturen ze een vriend ofzo naar de locatie i.p.v. dat ze zelf gaan.
Hoop ik ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 november 2020 @ 11:13:38 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196389520
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind die nepbrief stom.
met dank aan die twee mutsen die zich op dag 2 lieten pakken en onnodig een nutteloos briefje bij zich hadden over de informatie. De dames maken veel stuk dit seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 november 2020 @ 11:15:01 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196389544
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 05:58 schreef Tegan het volgende:
Hopelijk sturen ze een vriend ofzo naar de locatie i.p.v. dat ze zelf gaan.
ja, hopelijk. Al is het maar ter verkenning want dan is snel genoeg duidelijk dat het een valstrik is. Het kost ze dan alleen één walkie talkie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:43 #80
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196389676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met dank aan die twee mutsen die zich op dag 2 lieten pakken en onnodig een nutteloos briefje bij zich hadden over de informatie. De dames maken veel stuk dit seizoen
Ik vind dat ook niet realistisch want normaal ben je toch niet afhankelijk van de intelligentie van anderen die je niet uitgezocht hebt :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')