Ditquote:Op maandag 23 november 2020 20:59 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp niet dat ze bellen waar ze verblijven, maar zal wel aan mijn liggen
Dat zou je denken he. En dan ook minutenlang bellen...quote:Op maandag 23 november 2020 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Hoe dom kun je zijn zeg. Je weet toch dat alles onder tap staat
Je bedoelt die moeder/zoon????quote:Op maandag 23 november 2020 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit had zoveel beter kunnen gaan, deze twee waren echt wel slim in het begin. Jammer.
De eerste dagen was die moeder echt wel scherp. Joshua was sowieso minder, maar Annet vond ik wel goed. Alleen dit laatste stuk was echt niet slim.quote:Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Je bedoelt die moeder/zoon????
Nee joh fout op fout;
Telefoon aanzetten,
Bij eigen vakantiehuisje afspreken,
Bellen met telefoon vam iemand die net verhoord is,
Dan ook nog op zelfde plek blijven zitten.
Te flauw als de 2 jongens volgede week opgepakt worden, door nepbericht. Die doen het namelijk erg goed.quote:
Die verneuken echt dit seizoen, hopelijk gaan ze volgende week niet voor de bijl...quote:
De hunters mogen alle middelen gebruiken die ze in de dagelijkse realiteit ook zouden kunnen gebruiken. Zo'n lokbrief zou de recherche kunnen gebruiken in werkelijkheid als ze weten dat een crimineel op info van een handlanger wacht. En in dit geval heeft het eerste koppel dat al geklikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |