Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt wel, er is een heel boek over geschreven
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!
De stad zeker vele malen in het oude testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.
Caspar danquote:Op maandag 16 november 2020 11:19 schreef babylon het volgende:
[..]
De stad zeker vele malen in het oude testament.
Maar Jasper zeker niet.
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Wel mooi dat de geitjes nog steeds in de OP staan
quote:Op maandag 16 november 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.quote:Op maandag 16 november 2020 11:45 schreef DrMarten het volgende:
Door dit gelul over 3 wijzen enzo wil ik Kroamschudd'n in Mariaparochie kijken
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.
Wordt jaarlijks uitgezonden op TV Oost
quote:Op maandag 16 november 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.
Op dit tijdstip niet meer. Had hem om drie uur wel aan. Die van mij heeft alleen standje hoornvlies verbranden.quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Hoe was het eten?quote:Op maandag 16 november 2020 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?
Lekkerquote:
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.quote:Op maandag 16 november 2020 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker![]()
Iets meer "werk" dan een van de andere home-cooking maar daardoor wel leuk om te doen.
Librije zal ook wel aardig geweest zijn vermoed ik zo
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.quote:Op maandag 16 november 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Merkte wel dat mijn keuken iets groter is; en dat het wel handig is om een vaatwasser te hebben. Nu moest ik voor afwasmachine spelen
En 3 dagen etenquote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.quote:Op maandag 16 november 2020 17:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.
Librije was erg lekker maar viel me tegen wat je moest doen. Ze noemen het workshop maar was niet veel meer werk dan Vesters.
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.
Ja snap het ook wel. Want je wil inderdaad wel dat mensen lekker eten en ze kunnen niet met je mee kijken tijdens het koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.
Bij Vesters zaten er wel wat leuke technieken in.
Met kerst zie ikquote:Op maandag 16 november 2020 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.
Halve portie besteld?quote:
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.quote:Op maandag 16 november 2020 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Halve portie besteld?
Ik zit nu te wachten tot er een scooter voor komt rijden
Kroepoek met satequote:Op maandag 16 november 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.
Tot ik hier kwam.....quote:Sanquin versoepelt regels voor doneren plasma door homoseksuelen
Bloedbank Sanquin wil het mogelijk maken dat homoseksuelen ook plasma kunnen doneren. Dat kan nu nog niet. De organisatie laat weten dat dan voor plasmadonatie dezelfde (uitstel)regels gaan gelden als voor bloeddonatie door mannen die seks hebben gehad met mannen.
quote:Die mogen tegenwoordig bloed geven als het minstens vier maanden geleden is dat ze seks hebben gehad.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
Goed nieuws voor @:Ang3l dacht ik.
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Haha, je zei 'kwam'quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Slavernij!quote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
volgende keer neem je ook chinees voor mij meequote:
Lege batterij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:41 schreef DrMarten het volgende:
Anders gaat ineens je rookmelder tekeer
Geen rook te bekennen, dus geen idee waarom ie dat doet.
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.quote:
Meet ie ook koolstofmonoxide?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.
Geen idee, is een oud ding en ik kan het model online niet terugvinden.quote:
Zou het dan maar doen voor de zekerheid ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, is een oud ding en ik kan het model online niet terugvinden.
Kan me niet voorstellen dat het koolmonoxide is. Ketel is net een paar weken geleden gereinigd. Bovendien hangt die op zolder en hangt de melder beneden. Maar krijg nu wel de neiging om zo even naar de bouwmarkt te rijden om een koolmonoxidemelder op te halen.
Een van de zymptomen is wel hoofdpijn en daar loop ik al een kleine week mee
Erm... Wat zandman zegt, kerelquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het koolmonoxide is. Ketel is net een paar weken geleden gereinigd. Bovendien hangt die op zolder en hangt de melder beneden. Maar krijg nu wel de neiging om zo even naar de bouwmarkt te rijden om een koolmonoxidemelder op te halen.
Dan is het een coronamelder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er al een gehaald en een extra rookmelder. En 20% korting op alle brandpreventie bij de Praxisquote:
Mooiquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er al een gehaald en een extra rookmelder. En 20% korting op alle brandpreventie bij de Praxis
Koolmonoxideding hangt nu tegenover de ketel, dus als daar iets mis is gaat ie wel af. Geeft tot nu toe een meting van 0
Ze hangen al bij mijn super. Wat ik superstom vind.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Straks komen de eerste kerstlampjes.
Je moet wat in deze duistere dagen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ze hangen al bij mijn super. Wat ik superstom vind.
Niks mis met lampjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je moet wat in deze duistere dagen.
Ik heb er honderden, ben er uren mee bezig. Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Niks mis met lampjes
Alles mis met kerstlampjes in november
Ik zal je wurgen met je strings!quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb er honderden, ben er uren mee bezig. Kom vechten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zal je wurgen met je strings!Met maat L van mijn vriendin moet dat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
Lampen-stringsquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Met maat L van mijn vriendin moet dat lukken.
Je kunt dus nog even je eigen glazen ingooienquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zitten er nu nog in en hopelijk nemen ze die mee
Naaah. Gaat nog veel langer duren.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef babylon het volgende:
Nog een maand voor we uit eten kunnen
Dan is het ook een maand.quote:
ik denk dat we weer voor een opleving moeten zorgen, ik heb echt geen zin om na een jaar rust weer met kerst naar familie te moetenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan is het ook een maand.
Maar goed, dichthouden rond kerst, denk niet dat 'het volk' dat pikt.
Wij gaan sowieso niet. Wij nemen onszelf in bescherming. Het is elk jaar al regel-gedoe, en als de omstandigheden ook nog eens elke twee weken veranderen, is het helemaal te veel stress. Twee families, ene kant 3 gezinnen, die ook allemaal nog weer broers/zussen/kinderen hebben, plus m'n schoonmoeder heeft een nieuwe vriend met eigen familie. Andere kant 2 gezinnen, maar mijn schoonzus is zelf gescheiden met kinderen en haar ouders zijn ook gescheiden. Fucking puzzel.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we weer voor een opleving moeten zorgen, ik heb echt geen zin om na een jaar rust weer met kerst naar familie te moeten
hmm, 2de kerstdag klinkt wel interessantquote:Op woensdag 18 november 2020 08:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso niet. Wij nemen onszelf in bescherming. Het is elk jaar al regel-gedoe, en als de omstandigheden ook nog eens elke twee weken veranderen, is het helemaal te veel stress. Twee families, ene kant 3 gezinnen, die ook allemaal nog weer broers/zussen/kinderen hebben, plus m'n schoonmoeder heeft een nieuwe vriend met eigen familie. Andere kant 2 gezinnen, maar mijn schoonzus is zelf gescheiden met kinderen en haar ouders zijn ook gescheiden. Fucking puzzel.
Geen zin in.
1ste kerstdag met z'n tweeën uit eten of simpel, maar lekker thuis. 2de kerstdag pillen en seks bij vrienden. Hop.
KNETTERveel zin inquote:Op woensdag 18 november 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, 2de kerstdag klinkt wel interessant
Nachtdieren was gister in Zwollequote:Op woensdag 18 november 2020 08:18 schreef babylon het volgende:
Er zijn hier in Zwolle 16 mensen met corona...
Kerst is nog ver weg, maar ik denk dat ik netflix ga uit kijkenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:53 schreef babylon het volgende:
[..]
KNETTERveel zin in
Ze hebben ook nog een jacuzzi
Moet ik nog terug kijken. Zal vast niet kloppenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachtdieren was gister in Zwolle
Jij denkt dat Nachtdieren niet in Zwolle was?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet ik nog terug kijken. Zal vast niet kloppen
Nachtdieren houden zich meestal in bosrijk gebied opquote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nachtdieren niet in Zwolle was?
Kak, gemist. Nog even een keer terugkijken.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachtdieren was gister in Zwolle
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Beste man... juist....quote:Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even kijken of de beste man nog geband is.
Terugkerend ritueel.
Hij wordt inderdaad niet begrepen hier op FOK!. Toen hij er was liep de SC ook stukken beter.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even kijken of de beste man nog geband is.
Terugkerend ritueel.
Kwantiteit over kwaliteit?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij wordt inderdaad niet begrepen hier op FOK!. Toen hij er was liep de SC ook stukken beter.
Ach ik snap dat je hem irritant kunt vinden en zijn gedrag is natuurlijk ook niet van een leuk en spontaan niveau maar hem keer op keer bannen en de goegemeente zo behagen is natuurlijk van een deplorabel niveau.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij wordt inderdaad niet begrepen hier op FOK!. Toen hij er was liep de SC ook stukken beter.
Ga lekker in FB spelen anders.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ik snap dat je hem irritant kunt vinden en zijn gedrag is natuurlijk ook niet van een leuk en spontaan niveau maar hem keer op keer bannen en de goegemeente zo behagen is natuurlijk van een deplorabel niveau.
@:pharkus @:Danny @:yvonne @:mch
Vergeet ik nog iemand?
O mijn darling @:GGMM
heb nog liever US in een sc. en die kan ik al moeilijk hebbenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:02 schreef STING het volgende:
Hij is toch gewoon een notoire troll/zuiger; ik moet zeggen dat hij ontzettend veel kansen heeft gehad, maar elke keer wist hij het toch weer te verpesten. Imho liever een rustige SC dan een met zijn gezuig.
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ban hem dan voor altijd denk ik dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:02 schreef STING het volgende:
Hij is toch gewoon een notoire troll/zuiger; ik moet zeggen dat hij ontzettend veel kansen heeft gehad, maar elke keer wist hij het toch weer te verpesten. Imho liever een rustige SC dan een met zijn gezuig.
je hoeft niet te schelden bitchquote:Op woensdag 18 november 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
Laat mij duidelijk stellen dat scrupukneus alleen staat in zijn mening in deze zaak en dat hier niemand op mch zit te wachten
Jawel, zo ben ik opgevoedquote:Op woensdag 18 november 2020 10:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je hoeft niet te schelden bitch
die heeft het al zo druk.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed aan Haags vragen of hij hier zijn bot wil laten draaien
*hij en zijn botquote:Op woensdag 18 november 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft het al zo druk.
Ik zag dat hij al over de miljoen posts heen is.
ja sorry, ik bedoelde de vermoeiende bot natuurlijk.quote:
Is ook niet nodig he.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:16 schreef babylon het volgende:
Ik heb trouwens vandaag trouwens nog niet gezegd dat ik HELEMAAL klaar ben met die fucking Corona
Kan corona niks aandoenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:16 schreef babylon het volgende:
Ik heb trouwens vandaag trouwens nog niet gezegd dat ik HELEMAAL klaar ben met die fucking Corona
Het is nog lang niet afgelopen!quote:Op woensdag 18 november 2020 10:16 schreef babylon het volgende:
Van mij mag het ook wel voorbij zijn. Mis bepaalde dingen toch wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:16 schreef babylon het volgende:
Ik ben er bang voor...quote:Op woensdag 18 november 2020 10:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Corona niet, de maatregelen gaan echt niet lang meer duren.
De maatregelen worden doorgevoerd door de politiek. Diezelfde politiek die in maart herkozen moet worden. Volksgezondheid is binnenkort minder belangrijk.quote:
Correctie. Ondertussen gekeken. Viel mij heel erg mee allemaalquote:Op woensdag 18 november 2020 09:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet ik nog terug kijken. Zal vast niet kloppen
Leuke stad om te wonen of valt het wel mee?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Correctie. Ondertussen gekeken. Viel mij heel erg mee allemaal
Ik wil op geen enkele andere plek in Nederland wonenquote:Op woensdag 18 november 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke stad om te wonen of valt het wel mee?
Schattigquote:Op woensdag 18 november 2020 19:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele andere plek in Nederland wonen
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:20 schreef DrMarten het volgende:
Even snel een zak plastic afval bij de straat zetten en dan met de pantoffels in het donker in een enorme bult hondenstront stappen
Spaanse sloffen. Liggen nu dus in dubbele plastic zak verpakt in de container.quote:
O geen fluffy eenhoorns.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Spaanse sloffen. Liggen nu dus in dubbele plastic zak verpakt in de container.
Nu koude voeten
Huuuuuuquote:Op woensdag 18 november 2020 22:20 schreef DrMarten het volgende:
Even snel een zak plastic afval bij de straat zetten en dan met de pantoffels in het donker in een enorme bult hondenstront stappen
Ik hoopte dat het een hoopje eikenblad was. Had in het licht van de lantaarnpaal ook dezelfde kleur. Toen kwam de geur binnenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een hoopje eikenblad was. Had in het licht van de lantaarnpaal ook dezelfde kleur. Toen kwam de geur binnen
Kan best fris worden geloof ikquote:Op donderdag 19 november 2020 08:28 schreef babylon het volgende:
Laatste werkdag voor het weekend!
Dit weekend nachtje kamperen, kijken hoe kut dat is
Superkut!quote:Op donderdag 19 november 2020 08:28 schreef babylon het volgende:
Laatste werkdag voor het weekend!
Dit weekend nachtje kamperen, kijken hoe kut dat is
Zaterdag op zondag 10 graden. Ben er niet zo bang voor, heb wel gekampeerd met nachtvorst. Maar wel altijd in voorjaar/zomer. Dan was het overdag wel lekker en een stuk minder luchtvochtigheid. Maar we zijn goed voorbereid. Goede slaapzakken en matjes. Kampvuur er bij. Heurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan best fris worden geloof ik
Oh, dat is inderdaad nog best te doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag 10 graden. Ben er niet zo bang voor, heb wel gekampeerd met nachtvorst. Maar wel altijd in voorjaar/zomer. Dan was het overdag wel lekker en een stuk minder luchtvochtigheid. Maar we zijn goed voorbereid. Goede slaapzakken en matjes. Kampvuur er bij. Heurlijk.
Ik had best wel zin vanmorgen; maar kwam meteen alweer wat tussendoor waardoor mijn planning niet meer haalbaar isquote:
zou eens tijd wordenquote:
Kamperen ookquote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar ga ja kamperen?
Wij gaan met oud en nieuw nog. Ben benieuwd
Ja nog nooit gedaan dus zie nog wel op tegen de kou. Maar ach we zien wel. yoloquote:Op donderdag 19 november 2020 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kamperen ook
Winterkamperen kan best wel leuk zijn.
Vergeet je muts niet als je gaat slapen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nog nooit gedaan dus zie nog wel op tegen de kou. Maar ach we zien wel. yolo
Ach wie houden we voor de gek. Het is een Hollandse winter nieuwe stijl dus gewoon lekker 15 graden en zonquote:Op donderdag 19 november 2020 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je muts niet als je gaat slapen.
Twaalf graden en zeikende regen.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach wie houden we voor de gek. Het is een Hollandse winter nieuwe stijl dus gewoon lekker 15 graden en zon
En wind.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twaalf graden en zeikende regen.
Eeuwige herfst.quote:
Mijn boompje is nu nog mooi roze ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zonder de mooie kleurtjes en Halloween dus gewoon kut.
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou het wel super grappig als er een Elfstedentocht mogelijk is deze winter terwijl ze nu zeggen dat ze die dan niet gaan houden. Vraag mij af hoelang ze dat dan volhouden.
Dan ga ik een religie oprichten en de elfstedengodin aanbidden. Mogen we desnoods naakt het ijs op.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou het wel super grappig als er een Elfstedentocht mogelijk is deze winter terwijl ze nu zeggen dat ze die dan niet gaan houden. Vraag mij af hoelang ze dat dan volhouden.
Precies. Daarom denk ik ook dat het gaat gebeuren. Paar weken vorst.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat zou ook wel echt bij dit jaar passen eigenlijk.
Inderdaad. Zolang het niet van dat kwakkelweer wordt met ijzel tot gevolg en dergelijke.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Daarom denk ik ook dat het gaat gebeuren. Paar weken vorst.
Al is daar niets mis mee want meestal dan wel gecombineerd met een mooi winterzonnetje.
Dit is wel wat ik verwacht.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang het niet van dat kwakkelweer wordt met ijzel tot gevolg en dergelijke.
Ja, dat wel inderdaad.quote:
Beetje laat (gaat nu langzaam dus dan is teruglezen verantwoord), maar gefeliciteerd met je nieuwe functiequote:
Halverwege Drenthe. Voscheheugte. Met de eigen tent.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar ga ja kamperen?
Wij gaan met oud en nieuw nog. Ben benieuwd
Yep, was nog even onduidelijk per wanneer. Maar werd eergister gebeld dat we het gewoon per 1 december gaan doen. Hoe het er dan precies uit gaat zien moeten we nog bekijken.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje laat (gaat nu langzaam dus dan is teruglezen verantwoord), maar gefeliciteerd met je nieuwe functie![]()
Per 1 december al?
Tof!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Halverwege Drenthe. Voscheheugte. Met de eigen tent.
1-1 gaan we naar www.winterwoods.nl in de yurt met kachel
ja. Helaas.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Is het een mooie morgen?quote:
toen was het nog best donkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, liep al om 7 uur lekker in het park
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:49 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Laatste werkdag en dan vekansie
Ja naar schoorl naar een vriend van mij, die heeft daar een huis gekocht. Verder zorgen dat ik nog een keer ontspul in huis veel wandelen en moet verder nietsquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je iets doen met je vakantie?
"ontspullen"quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja naar schoorl naar een vriend van mij, die heeft daar een huis gekocht. Verder zorgen dat ik nog een keer ontspul in huis veel wandelen en moet verder niets
Schoorl.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja naar schoorl naar een vriend van mij, die heeft daar een huis gekocht. Verder zorgen dat ik nog een keer ontspul in huis veel wandelen en moet verder niets
Hoe kun jij nogsteeds spullen hebben om te ontspullen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoeveel had ze dan wel nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe kun jij nogsteeds spullen hebben om te ontspullen?![]()
Weet ik niet. Maar als je elke week/maand weg blijft gooien en al een keer verhuist bent zou je zeggen dat je ooit klaar bent....quote:
Doorgaan tot je enkel een fornuis, koelkast, wasmachine, eettafel en stoel over hebt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als je elke week/maand weg blijft gooien en al een keer verhuist bent zou je zeggen dat je ooit klaar bent....
een tv en laptop heb ik toch op zn minst ook nodigquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorgaan tot je enkel een fornuis, koelkast, wasmachine, eettafel en stoel over hebt.
laptop wel nog erbij inderdaad, dat is dan voldoende, daar kan je ook tv op kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een tv en laptop heb ik toch op zn minst ook nodig
kledingkast zou hier ook nog wel eens moeizaam kunnen gaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:42 schreef TaMieke het volgende:
In dat geval heb ik nog heeeel veel troep.
Er past hier ook gewoon niemand bij want mijn troep neemt alle plek in. En ik ga echt mn kledingkast niet delen
Mijn pyama's hebben veel plek nodigquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kledingkast zou hier ook nog wel eens moeizaam kunnen gaan
Die heb ik niet, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn pyama's hebben veel plek nodig
Ben een hoarderquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe kun jij nogsteeds spullen hebben om te ontspullen?![]()
Life goalsquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorgaan tot je enkel een fornuis, koelkast, wasmachine, eettafel en stoel over hebt.
Zonde van de aanschaf. Slaapt heul nie fijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn pyama's hebben veel plek nodig
Geloof ik nogsteeds niets van.quote:
Echt wel. Tis koud anders.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zonde van de aanschaf. Slaapt heul nie fijn
dikker dekbed pakkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geloof ik nogsteeds niets van.
[..]
Echt wel. Tis koud anders.
+1quote:
Mijn boxershort hou ik wel aanquote:
Ik ben de voorverwarmer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of een partner die jouw helft van het bed voorverwarmt.![]()
Ik kom ook weer eens spieken hier.
Heb geen partner.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
een partner? wat is dat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:
Dan pittenzak.quote:
ohw..quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb al het winterdekbed erop liggen.
o haiquote:
Joop vindt het ook niet erg als ik eens koude voeten heb, maar meestal is het andersom en heeft hij te laat door dat 'ie vergeleken met mij ijskoud is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry.
Mijn voorverwarmer vindt het niet erg, zegt hij. Dus dat neem ik dan heel graag vol dankbaarheid aan.
[..]
Dan pittenzak.
Andere mensen in huis moet je toch niet willenquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies, ergens online gevonden en toen is het blijven hangen.
Als ik wat van m'n opwarmgenen door kon schuiven, mocht je ze hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef TaMieke het volgende:
Maar zelfs met partner.... En al zou hij me vasthouden, dan krijgt nog de andere helft het koud. Of dan gaat diegene wapperen met de dekens
nutteloze discussie
Alleen de schoonmaakster.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Andere mensen in huis moet je toch niet willen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop vindt het ook niet erg als ik eens koude voeten heb, maar meestal is het andersom en heeft hij te laat door dat 'ie vergeleken met mij ijskoud is.![]()
Jezelf van schrik uit bed lanceren.
"Opgeraapt in de kroeg".quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies, ergens online gevonden en toen is het blijven hangen.
Ik vind deze wel leuk, dus die mocht blijven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Andere mensen in huis moet je toch niet willen
Dat waren mooie tijden. Kan het me haast niet meer voorstellen.quote:
Wij hebben eigen dekens, die bitch steelt anders alles al blijft ze het ontkennen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef TaMieke het volgende:
Maar zelfs met partner.... En al zou hij me vasthouden, dan krijgt nog de andere helft het koud. Of dan gaat diegene wapperen met de dekens
nutteloze discussie
Maar das ook niet fijn, want dan kun je ook nooit bij elkaar liggen. En eenpersoonsdekens zijn te kortquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wij hebben eigen dekens, die bitch steelt anders alles al blijft ze het ontkennen.
Wij hebben een 1.80 bed met een 2.40 dekbed, dat gaat bijna altijd goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wij hebben eigen dekens, die bitch steelt anders alles al blijft ze het ontkennen.
Ja, ik moet eens informeren wanneer die weer komt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de schoonmaakster.
Ohhhh ik wil ook een schoonmaakster. Lijkt me echt zķ fijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik moet eens informeren wanneer die weer komt.
ja, het is wel erg prettig moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ohhhh ik wil ook een schoonmaakster. Lijkt me echt zķ fijn.
De stront zit tegen het plafond ondertussen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik moet eens informeren wanneer die weer komt.
Jeetje, is dit het beeld dat jij van mij hebt?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stront zit tegen het plafond ondertussen?
Hier ook al poep.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stront zit tegen het plafond ondertussen?
Gerrie & Poep. Onlosmakelijk verbondenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerrie & Poep. Onlosmakelijk verbonden
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerrie & Poep. Onlos-smakelijk verbonden
Sowquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo verlegen zit ik nu ook weer niet
ja, nee, daar voel ik niks meer van met dat met mes dat nog in mn rug steektquote:
Hier ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Al die chats met dezelfde mensen, ik raak de weg kwijt
Daarom beperk ik me tegenwoordig tot 2 chats. meer wordt te verwarrendquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Al die chats met dezelfde mensen, ik raak de weg kwijt
ik dacht bij deze net serieus dat ik op KSC reageerde, raakte pas verward toen ik Senn en Luctor zagquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom beperk ik me tegenwoordig tot 2 chats. meer wordt te verwarrend
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht bij deze net serieus dat ik op KSC reageerde, raakte pas verward toen ik Senn en Luctor zag
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht bij deze net serieus dat ik op KSC reageerde, raakte pas verward toen ik Senn en Luctor zag
Snap ik wel, luctor en ik zorgen altijd voor verwarringquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gianni, CL en jou verwacht ik wel in KSCquote:
Was wel n heul lang mes danquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nee, daar voel ik niks meer van met dat met mes dat nog in mn rug steekt
KSC heeft andere zeeuwen ipv luctorquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gianni, CL en jou verwacht ik wel in KSC
Alhoewel Senn er ook wel eens rondhing. En Luctor verwacht ik dan weer in ESF.... Verwarring verwarring alom
Ja ik ga zo ook dingen door elkaar halen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh, lekker hoorquote:
Maximum aantal Zeeuwen is daar al bereikt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KSC heeft andere zeeuwen ipv luctor
Wat is een zeeuws limiet?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maximum aantal Zeeuwen is daar al bereikt.
Oh ja, ik zag iets langskomen eerder al inderdaad.quote:
Dat er maar een bepaald aantal Zeeuwen in een SC mogen zijn.quote:
Zelfbevlekking bedoel jequote:
ja, je moet er regelmatig zelf een slinger aan gevenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms moet je zelf de slingers maar ophangen he
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar das ook niet fijn, want dan kun je ook nooit bij elkaar liggen. En eenpersoonsdekens zijn te kort
Heb wel een kruik maar dat is voor de heeelee koude dagen.
Het is wel minder gezellig ja. Maar laten we zeggen dat ze ook wat andere voorkeuren heeft qua dikte en warmte.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij hebben een 1.80 bed met een 2.40 dekbed, dat gaat bijna altijd goed.
Ja dat snap ik wel. maar dan...heeft t samen slapen ook weinig zinquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
[..]
Het is wel minder gezellig ja. Maar laten we zeggen dat ze ook wat andere voorkeuren heeft qua dikte en warmte.
ohwquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die met dekens wapperen zijn gewoon evil
werkt dat op je irritatielevel?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe moet je dan de lucht van vieze windjes laten verdwijnen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Deken over het hoofd van de ander trekken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe moet je dan de lucht van vieze windjes laten verdwijnen?
ga je niet direct op het hoofd van die ander zitten als je een scheet laat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deken over het hoofd van de ander trekken.
Hangt af van hoe lekker ik lig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je niet direct op het hoofd van die ander zitten als je een scheet laat?
het verrassingseffect is wel een beetje weg danquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van hoe lekker ik lig.
Een kussen is effectiever, zeker als je die wat aanduwt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Deken over het hoofd van de ander trekken.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kussen is effectiever, zeker als je die wat aanduwt.
Oh, dit ging nog over die windjes zie ik.
Het vergassingseffect daarentegen...quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het verrassingseffect is wel een beetje weg dan
quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het vergassingseffect daarentegen...
Thanksquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat hoort gewoon niet.
En gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |