Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt wel, er is een heel boek over geschreven
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!
De stad zeker vele malen in het oude testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.
Caspar danquote:Op maandag 16 november 2020 11:19 schreef babylon het volgende:
[..]
De stad zeker vele malen in het oude testament.
Maar Jasper zeker niet.
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Wel mooi dat de geitjes nog steeds in de OP staan
quote:Op maandag 16 november 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.quote:Op maandag 16 november 2020 11:45 schreef DrMarten het volgende:
Door dit gelul over 3 wijzen enzo wil ik Kroamschudd'n in Mariaparochie kijken
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.
Wordt jaarlijks uitgezonden op TV Oost
quote:Op maandag 16 november 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.
Op dit tijdstip niet meer. Had hem om drie uur wel aan. Die van mij heeft alleen standje hoornvlies verbranden.quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Hoe was het eten?quote:Op maandag 16 november 2020 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?
Lekkerquote:
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.quote:Op maandag 16 november 2020 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker![]()
Iets meer "werk" dan een van de andere home-cooking maar daardoor wel leuk om te doen.
Librije zal ook wel aardig geweest zijn vermoed ik zo
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.quote:Op maandag 16 november 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Merkte wel dat mijn keuken iets groter is; en dat het wel handig is om een vaatwasser te hebben. Nu moest ik voor afwasmachine spelen
En 3 dagen etenquote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.quote:Op maandag 16 november 2020 17:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.
Librije was erg lekker maar viel me tegen wat je moest doen. Ze noemen het workshop maar was niet veel meer werk dan Vesters.
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.
Ja snap het ook wel. Want je wil inderdaad wel dat mensen lekker eten en ze kunnen niet met je mee kijken tijdens het koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.
Bij Vesters zaten er wel wat leuke technieken in.
Met kerst zie ikquote:Op maandag 16 november 2020 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.
Halve portie besteld?quote:
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.quote:Op maandag 16 november 2020 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Halve portie besteld?
Ik zit nu te wachten tot er een scooter voor komt rijden
Kroepoek met satequote:Op maandag 16 november 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.
Tot ik hier kwam.....quote:Sanquin versoepelt regels voor doneren plasma door homoseksuelen
Bloedbank Sanquin wil het mogelijk maken dat homoseksuelen ook plasma kunnen doneren. Dat kan nu nog niet. De organisatie laat weten dat dan voor plasmadonatie dezelfde (uitstel)regels gaan gelden als voor bloeddonatie door mannen die seks hebben gehad met mannen.
quote:Die mogen tegenwoordig bloed geven als het minstens vier maanden geleden is dat ze seks hebben gehad.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
Goed nieuws voor @:Ang3l dacht ik.
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Haha, je zei 'kwam'quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
Goed nieuws voor @:Ang3l dacht ik.
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Slavernij!quote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
volgende keer neem je ook chinees voor mij meequote:
Lege batterij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:41 schreef DrMarten het volgende:
Anders gaat ineens je rookmelder tekeer
Geen rook te bekennen, dus geen idee waarom ie dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |