Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt wel, er is een heel boek over geschreven
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in voor! En Q zegt dat het voor mij was!
De stad zeker vele malen in het oude testament.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt Babylon vast wel een keer genoemd in het nieuwe testament.
Caspar danquote:Op maandag 16 november 2020 11:19 schreef babylon het volgende:
[..]
De stad zeker vele malen in het oude testament.
Maar Jasper zeker niet.
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Wel mooi dat de geitjes nog steeds in de OP staan
quote:Op maandag 16 november 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen al daarom wilde ik de OP hebben.
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.quote:Op maandag 16 november 2020 11:45 schreef DrMarten het volgende:
Door dit gelul over 3 wijzen enzo wil ik Kroamschudd'n in Mariaparochie kijken
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, ik kan me niet heugen het ooit gezien te hebben, maar blijkbaar associeerde ik exact naar wat het is.
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Die moet je echt een keer gezien hebben.
Wordt jaarlijks uitgezonden op TV Oost
quote:Op maandag 16 november 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk héb ik 'm ook wel gezien, maar wel flink lang geleden gok ik.
Op dit tijdstip niet meer. Had hem om drie uur wel aan. Die van mij heeft alleen standje hoornvlies verbranden.quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?quote:Op maandag 16 november 2020 17:13 schreef Q. het volgende:
We doen de daglichtlamp maar eens op volle sterkte aan.
Hoe was het eten?quote:Op maandag 16 november 2020 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet die nu niet een beetje dimmen zo richting de avond toe?
Lekkerquote:
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.quote:Op maandag 16 november 2020 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker![]()
Iets meer "werk" dan een van de andere home-cooking maar daardoor wel leuk om te doen.
Librije zal ook wel aardig geweest zijn vermoed ik zo
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.quote:Op maandag 16 november 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Merkte wel dat mijn keuken iets groter is; en dat het wel handig is om een vaatwasser te hebben. Nu moest ik voor afwasmachine spelen
En 3 dagen etenquote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.quote:Op maandag 16 november 2020 17:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik er bij hun zo leuk aan. Leer je soms nog wat nieuws ook.
Librije was erg lekker maar viel me tegen wat je moest doen. Ze noemen het workshop maar was niet veel meer werk dan Vesters.
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat is wel kut met 100 pannetjes om dingen op te warmen.
Ja snap het ook wel. Want je wil inderdaad wel dat mensen lekker eten en ze kunnen niet met je mee kijken tijdens het koken.quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Probleem met het hogere segment is dat ze veel gewoon prepareren en niet het risico willen lopen dat dingen grandioos mislukken.
Bij Vesters zaten er wel wat leuke technieken in.
Met kerst zie ikquote:Op maandag 16 november 2020 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Moest halverwege even wat pannen afwassen om die reden omdat er meerdere sauzen bijzaten. Komen volgende keer wel bij jullie koken.
Halve portie besteld?quote:
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.quote:Op maandag 16 november 2020 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Halve portie besteld?
Ik zit nu te wachten tot er een scooter voor komt rijden
Kroepoek met satequote:Op maandag 16 november 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zo'n combimenu voor 1 persoon. Volgende keer nog wat loempia's erbij gooien.
Tot ik hier kwam.....quote:Sanquin versoepelt regels voor doneren plasma door homoseksuelen
Bloedbank Sanquin wil het mogelijk maken dat homoseksuelen ook plasma kunnen doneren. Dat kan nu nog niet. De organisatie laat weten dat dan voor plasmadonatie dezelfde (uitstel)regels gaan gelden als voor bloeddonatie door mannen die seks hebben gehad met mannen.
quote:Die mogen tegenwoordig bloed geven als het minstens vier maanden geleden is dat ze seks hebben gehad.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
Goed nieuws voor @:Ang3l dacht ik.
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Haha, je zei 'kwam'quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:39 schreef rival het volgende:
Goed nieuws voor @:Ang3l dacht ik.
[..]
Tot ik hier kwam.....
[..]
Slavernij!quote:Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Chinees gehaald van het weekend. Weinig afwas.
volgende keer neem je ook chinees voor mij meequote:
Lege batterij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:41 schreef DrMarten het volgende:
Anders gaat ineens je rookmelder tekeer
Geen rook te bekennen, dus geen idee waarom ie dat doet.
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.quote:
Meet ie ook koolstofmonoxide?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dat is iedere zoveel seconden een piepje. Dit was gewoon paniekpiep.
Geen idee, is een oud ding en ik kan het model online niet terugvinden.quote:
Zou het dan maar doen voor de zekerheid ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, is een oud ding en ik kan het model online niet terugvinden.
Kan me niet voorstellen dat het koolmonoxide is. Ketel is net een paar weken geleden gereinigd. Bovendien hangt die op zolder en hangt de melder beneden. Maar krijg nu wel de neiging om zo even naar de bouwmarkt te rijden om een koolmonoxidemelder op te halen.
Een van de zymptomen is wel hoofdpijn en daar loop ik al een kleine week mee
Erm... Wat zandman zegt, kerelquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het koolmonoxide is. Ketel is net een paar weken geleden gereinigd. Bovendien hangt die op zolder en hangt de melder beneden. Maar krijg nu wel de neiging om zo even naar de bouwmarkt te rijden om een koolmonoxidemelder op te halen.
Dan is het een coronamelder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er al een gehaald en een extra rookmelder. En 20% korting op alle brandpreventie bij de Praxisquote:
Mooiquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er al een gehaald en een extra rookmelder. En 20% korting op alle brandpreventie bij de Praxis
Koolmonoxideding hangt nu tegenover de ketel, dus als daar iets mis is gaat ie wel af. Geeft tot nu toe een meting van 0
Ze hangen al bij mijn super. Wat ik superstom vind.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Straks komen de eerste kerstlampjes.
Je moet wat in deze duistere dagen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ze hangen al bij mijn super. Wat ik superstom vind.
Niks mis met lampjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je moet wat in deze duistere dagen.
Ik heb er honderden, ben er uren mee bezig. Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Niks mis met lampjes
Alles mis met kerstlampjes in november
Ik zal je wurgen met je strings!quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb er honderden, ben er uren mee bezig. Kom vechten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zal je wurgen met je strings!Met maat L van mijn vriendin moet dat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
Lampen-stringsquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Met maat L van mijn vriendin moet dat lukken.
Je kunt dus nog even je eigen glazen ingooienquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zitten er nu nog in en hopelijk nemen ze die mee
Naaah. Gaat nog veel langer duren.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef babylon het volgende:
Nog een maand voor we uit eten kunnen
Dan is het ook een maand.quote:
ik denk dat we weer voor een opleving moeten zorgen, ik heb echt geen zin om na een jaar rust weer met kerst naar familie te moetenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan is het ook een maand.
Maar goed, dichthouden rond kerst, denk niet dat 'het volk' dat pikt.
Wij gaan sowieso niet. Wij nemen onszelf in bescherming. Het is elk jaar al regel-gedoe, en als de omstandigheden ook nog eens elke twee weken veranderen, is het helemaal te veel stress. Twee families, ene kant 3 gezinnen, die ook allemaal nog weer broers/zussen/kinderen hebben, plus m'n schoonmoeder heeft een nieuwe vriend met eigen familie. Andere kant 2 gezinnen, maar mijn schoonzus is zelf gescheiden met kinderen en haar ouders zijn ook gescheiden. Fucking puzzel.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we weer voor een opleving moeten zorgen, ik heb echt geen zin om na een jaar rust weer met kerst naar familie te moeten
hmm, 2de kerstdag klinkt wel interessantquote:Op woensdag 18 november 2020 08:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso niet. Wij nemen onszelf in bescherming. Het is elk jaar al regel-gedoe, en als de omstandigheden ook nog eens elke twee weken veranderen, is het helemaal te veel stress. Twee families, ene kant 3 gezinnen, die ook allemaal nog weer broers/zussen/kinderen hebben, plus m'n schoonmoeder heeft een nieuwe vriend met eigen familie. Andere kant 2 gezinnen, maar mijn schoonzus is zelf gescheiden met kinderen en haar ouders zijn ook gescheiden. Fucking puzzel.
Geen zin in.
1ste kerstdag met z'n tweeën uit eten of simpel, maar lekker thuis. 2de kerstdag pillen en seks bij vrienden. Hop.
KNETTERveel zin inquote:Op woensdag 18 november 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, 2de kerstdag klinkt wel interessant
Nachtdieren was gister in Zwollequote:Op woensdag 18 november 2020 08:18 schreef babylon het volgende:
Er zijn hier in Zwolle 16 mensen met corona...
Kerst is nog ver weg, maar ik denk dat ik netflix ga uit kijkenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:53 schreef babylon het volgende:
[..]
KNETTERveel zin in
Ze hebben ook nog een jacuzzi
Moet ik nog terug kijken. Zal vast niet kloppenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachtdieren was gister in Zwolle
Jij denkt dat Nachtdieren niet in Zwolle was?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet ik nog terug kijken. Zal vast niet kloppen
Nachtdieren houden zich meestal in bosrijk gebied opquote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nachtdieren niet in Zwolle was?
Kak, gemist. Nog even een keer terugkijken.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachtdieren was gister in Zwolle
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nachtdieren niet in Zwolle was?
Beste man... juist....quote:Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even kijken of de beste man nog geband is.
Terugkerend ritueel.
Hij wordt inderdaad niet begrepen hier op FOK!. Toen hij er was liep de SC ook stukken beter.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even kijken of de beste man nog geband is.
Terugkerend ritueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |