3 expected assists.quote:Op zondag 15 november 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
Bergosso had al op 3 assists moeten staan
Ik ga even terug om te kijken wat hij zeiquote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef De_Kraam het volgende:
Tagliano post door het slotje, erg mooi.
Dit is toch de charme van het voetbal?quote:Op zondag 15 november 2020 18:27 schreef Slobeend het volgende:
Zo zie je maar dat we niet meer zonder VAR kunnen.
Ik geef geen neuk helaasquote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef De_Kraam het volgende:
Als hij dat maar niet in DRT flikt.quote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft hij zelf voor gekozen, zijn probleem.quote:Op zondag 15 november 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk doodzonde dat die Berghuis niet bij een goede club speelt.
Gerwenslijm.gifquote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als hij dat maar niet in DRT flikt.
Als we het gezellig druk weten te maken gaat dat wel gebeurenquote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nou ook jammer voor mij natuurlijk zo'n speler wil je niet gefrustreerd zien roepen ER ZIT NIKS IN MIJN HOOFD!!!! Die wil je gewoon zien shinenquote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft hij zelf voor gekozen, zijn probleem.
Voor een miljoentje of 12 op te pikken dus best een leuke stand-in voor Tadic.quote:Op zondag 15 november 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk doodzonde dat die Berghuis niet bij een goede club speelt.
Dat zal je wel vaker zien nu veel scheidsrechters de VAR gewend zijn en ze dan opeens moeten vlaggen/fluiten zonder VAR.quote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zag gelijk dat het geen buitenspel was. Jammer..kan dit soort diefstal nooit zo waarderen.
Was het geen buitenspel dan?quote:Op zondag 15 november 2020 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Vrij bijzonder om hier buitenspel te vlaggen
quote:Op zondag 15 november 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij staat dit seizoen op 8 doelpunten en 7 assistsquote:Op zondag 15 november 2020 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ook jammer voor mij natuurlijk zo'n speler wil je niet gefrustreerd zien roepen ER ZIT NIKS IN MIJN HOOFD!!!! Die wil je gewoon zien shinen
In Bosnie hadden ze ook weinig luchtsteun.quote:Op zondag 15 november 2020 18:30 schreef RamboDirk het volgende:
Weinig luchtsteun voor Nederland, ondanks Luuk de Jong.
Ik geef het doorquote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan iemand tegen Memphis en Wijnaldum zeggen dat je best wat harder mag schieten dan een meisje
Ik heb het geappt naar Memphis, hopelijk leest hij het in de rust.quote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan iemand tegen Memphis en Wijnaldum zeggen dat je best wat harder mag schieten dan een meisje
Beste kopper van Europa.quote:Op zondag 15 november 2020 18:30 schreef RamboDirk het volgende:
Weinig luchtsteun voor Nederland, ondanks Luuk de Jong.
Daar heb ik echt geen flauw idee vanquote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benieuwd wie dat gifje gemaakt zou hebben?
Pittig veel bombardementen anders??quote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Bosnie hadden ze ook weinig luchtsteun.
Nee joh dat was @De_Kraamquote:Op zondag 15 november 2020 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen flauw idee van
Dat zal jij dan wel wezen he
quote:Op zondag 15 november 2020 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen flauw idee van
Dat zal jij dan wel wezen he
Ik heb het geappt naar Lodewijks en die geeft het via een briefje wel doorquote:Op zondag 15 november 2020 18:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het geappt naar Memphis, hopelijk leest hij het in de rust.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 november 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat dit seizoen op 8 doelpunten en 7 assists
Niet doen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:34 schreef Tagliano het volgende:
Misschien heeft @:poepz0r nog een mening over MvG
Uh goeiequote:Op zondag 15 november 2020 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat wijnaldum nooit scoort of durft te schieten.
Over ontzettend domme posts gesproken.quote:Op zondag 15 november 2020 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat wijnaldum nooit scoort of durft te schieten.
Like gegeven.quote:
Like gegeven.quote:Op zondag 15 november 2020 18:36 schreef Tagliano het volgende:
Davy hapt gewoon nog vaker dan pacman he
Dat is echt ongekend
Uhm, deze ja.quote:Op zondag 15 november 2020 18:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Over ontzettend domme posts gesproken.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie je take op twitter krijgt maar weinig bijval.
31-jarig groentjequote:Op zondag 15 november 2020 18:38 schreef Saekerhett het volgende:
Zuiver rood dit. Wat is dit voor mongolen arbitrage?
Matige grap, toch hardop gelachen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Depay is net zo kleinzerig als zijn vader. Al weet hij dat niet helemaal zeker want hij werd al vroeg verstoten.
Hoe heb jij deze kennis dan wel?quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Depay is net zo kleinzerig als zijn vader. Al weet hij dat niet helemaal zeker want hij werd al vroeg verstoten.
Niemand neemt die competitie serieusquote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet waarom er niet gewoon een VAR is in de Nations League. Kost je een goal en een rode kaart tegen...
Hep in de VI gestaan.quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heb jij deze kennis dan wel?
Kquote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Goede scheids. Je verpest de wedstrijd als je nu al met rood gaat gooien
Met VAR had ie dit nooit gedaanquote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet waarom er niet gewoon een VAR is in de Nations League. Kost je een goal en een rode kaart tegen...
Dan moet je het bij alle wedstrijden doen (ook San-Marino vs Malta). Dat kost gewoon te veel geld.quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
De UEFA zelf wel zou je verwachtenquote:Op zondag 15 november 2020 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niemand neemt die competitie serieus
En terecht natuurlijk
Ze kunnen ook gewoon een goede scheids/grens sturen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Voor een paar veredelde oefenwedstrijdjes wel wat overdrevenquote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Natuurlijk is dat wel rood, doelbewust je noppen op iemands voet planten is nooit geel. Helemaal niet als er geen bal in de buurt is.quote:Op zondag 15 november 2020 18:40 schreef BobW het volgende:
Dit was met de VAR geen rood, want vergelijkbaar met Neres.
Nooit meer laten fluiten dit trio. Gaat helemaal nergens over. Net als de wedstrijd gelukkig, maar dit zal maar een beslissende wedstrijd in de groepsfase van een toernooi zijn en dan krijg je deze debielen. Gelukkig is er dan wel een VAR...quote:
Oei.quote:Op zondag 15 november 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook op Twitter maakt @:scrummie zichzelf totaal belachelijk.
Dit kan korterquote:Op zondag 15 november 2020 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nooit meer laten fluiten dit trio. Gaat helemaal nergens over. Net als de wedstrijd gelukkig, maar dit zal maar een beslissende wedstrijd in de groepsfase van een toernooi zijn en dan krijg je deze debielen. Gelukkig is er dan wel een VAR...
Jij hebt een innige relatie met de papa van Memphis gehad? Kon hij je pener niet hebben in z’n bipsje?quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Hoe is dit vergelijkbaar met Neres dan?quote:Op zondag 15 november 2020 18:40 schreef BobW het volgende:
Dit was met de VAR geen rood, want vergelijkbaar met Neres.
Mandquote:
Zijn uiteindelijk maar oefenwedstrijden hè.quote:Op zondag 15 november 2020 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Vervelender is dat die pot 1 voor 2022 voor ons op het spel staat. Da's toeval, dat snap ik, maar dan wil je dus niet met zo'n stel clowns opgescheept zitten.quote:Op zondag 15 november 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een paar veredelde oefenwedstrijdjes wel wat overdreven
Dat doet ie met VAR ookquote:Op zondag 15 november 2020 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want dan kun je na elke wedstrijd weer huilen dat je bestolen bent?
Dat Depay zijn voet niet brak met al die kracht.quote:Op zondag 15 november 2020 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe is dit vergelijkbaar met Neres dan?
Dit was toch wel met kracht en bepaalde gemeenheid
Nobody caresquote:Op zondag 15 november 2020 18:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vervelender is dat die pot 1 voor 2022 voor ons op het spel staat. Da's toeval, dat snap ik, maar dan wil je dus niet met zo'n stel clowns opgescheept zitten.
Nouja het was ook niet echt een veegjequote:Op zondag 15 november 2020 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Depay zijn voet niet brak met al die kracht.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vervelender is dat die pot 1 voor 2022 voor ons op het spel staat. Da's toeval, dat snap ik, maar dan wil je dus niet met zo'n stel clowns opgescheept zitten.
Was gewoon een bewuste actie uit nijd. Had toch niks met voetbal te maken. Blijft er ook gewoon een seconde of wat opstaan.quote:Op zondag 15 november 2020 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Depay zijn voet niet brak met al die kracht.
Banja Lukedquote:Op zondag 15 november 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gaat naar de grond alsof hij wordt neergeschoten.
Gelachenquote:Op zondag 15 november 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gaat naar de grond alsof hij wordt neergeschoten.
Dat hoorde bij het spelletje.quote:Op zondag 15 november 2020 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want dan kun je na elke wedstrijd weer huilen dat je bestolen bent?
Was ook gewoon rood maar het ging mij om het stellen dat dit met kracht was en daarom niet te vergelijken met neres vielquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was gewoon een bewuste actie uit nijd. Had toch niks met voetbal te maken. Blijft er ook gewoon een seconde of wat opstaan.
De klapjosti met de fluit.quote:Op zondag 15 november 2020 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie werd er omver geschoten? Zegt die commentator dat nu werkelijk
wat staat hier nou allemaal.quote:Op zondag 15 november 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat hoorde bij het spelletje.
Beger dan die kanslozen onderbrekingen en afgekeurde doelpunten omdat iemand met zn buitenspelt staat
En nu in het Nederlandsquote:Op zondag 15 november 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beger dan die kanslozen onderbrekingen en afgekeurde doelpunten omdat iemand met zn buitenspelt staat
Herken een tia.quote:Op zondag 15 november 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee...heb geen Serviërs gespot.quote:Op zondag 15 november 2020 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie werd er omver geschoten? Zegt die commentator dat nu werkelijk
Denk alleen niet dat je nog snel een tegenstander krijgt die zo weinig druk zet op onze voetballende personenquote:Op zondag 15 november 2020 18:49 schreef Kriegel het volgende:
Prima wedstrijd van ons tot nu toe, op wat momenten na. Had ik niet verwacht.
Had natuurlijk wel 3-0 + Bosnië met een man minder moeten zijn, maar soit.
Frankgod.quote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prima eerste helft, natuurlijk, het is tegen Bosnië, maar dat zijn nou juist vaak de meest mensonterende wedstrijden. Het valt me erg mee.
Ons?quote:Op zondag 15 november 2020 18:49 schreef Kriegel het volgende:
Prima wedstrijd van ons tot nu toe, op wat momenten na. Had ik niet verwacht.
Had natuurlijk wel 3-0 + Bosnië met een man minder moeten zijn, maar soit.
Zie o.a. Bosnië - Nederland.quote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prima eerste helft, natuurlijk, het is tegen Bosnië, maar dat zijn nou juist vaak de meest mensonterende wedstrijden. Het valt me erg mee.
Dat helpt, maar zodra ze dan druk zetten wordt er vaak wel onderuit gevoetbald i.p.v. balletje breed tikkie terug. Het loopt ook gewoon beter dan in veel andere wedstrijden.quote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat je nog snel een tegenstander krijgt die zo weinig druk zet op onze voetballende personen
Ik vind het ook wel prettig dat Wijndal in ieder geval over de bal heen kijkt. Dumbfries geeft alles blind en zit graspollen te tellen als hij de bal aanneemtquote:Op zondag 15 november 2020 18:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zie o.a. Bosnië - Nederland.
[..]
Dat helpt, maar zodra ze dan druk zetten wordt er vaak wel onderuit gevoetbald i.p.v. balletje breed tikkie terug. Het loopt ook gewoon beter dan in veel andere wedstrijden.
Wijndal draagt daar het een en ander aan bij, speelt opnieuw goed.
Die voorzet was niet blind.quote:Op zondag 15 november 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prettig dat Wijndal in ieder geval over de bal heen kijkt. Dumbfries geeft alles blind en zit graspollen te tellen als hij de bal aanneemt
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
Wijndal slingert gewoon elke bal blind voor
Die van de 1-1 tegen Spanje in 2014 wel.quote:
Nog geen glimlach.quote:Op zondag 15 november 2020 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die van de 1-1 tegen Spanje in 2014 wel.
Eens, maar er keepte iemand niet matig, maar slecht.quote:Op zondag 15 november 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
2 gewonnen, 2 verloren.
Ik beoordeel deze sessie als matig.
Fijn inderdaad, iemand met wat overzicht die eroverheen komt. Voorzetten moeten nog wel wat beter.quote:Op zondag 15 november 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prettig dat Wijndal in ieder geval over de bal heen kijkt. Dumbfries geeft alles blind en zit graspollen te tellen als hij de bal aanneemt
Gelukkig kun je je straks persoonlijk bewijzen met ramboquote:Op zondag 15 november 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
2 gewonnen, 2 verloren.
Ik beoordeel deze sessie als matig.
Vermoeiend ja, vooral dan je teamgenoten uitschelden enzoquote:Op zondag 15 november 2020 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar er keepte iemand niet matig, maar slecht.
Goed dat je je eigen problemen inziet.quote:Op zondag 15 november 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, vooral dan je teamgenoten uitschelden enzo
Maar goed, mensen hebben issues
Deze post bevat vier regels teveelquote:Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als iets één keer gebeurt is dat een incident.
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt, is dat heel toevallig.
Als het drie keer gebeurt, is er sprake van een patroon.
En als het vierde geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht.
@:scrummie LEES JE MEE?
Bedankt, Horst Tappert.quote:Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als iets één keer gebeurt is dat een incident.
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt, is dat heel toevallig.
Als het drie keer gebeurt, is er sprake van een patroon.
En als het vierde geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht.
@:scrummie LEES JE MEE?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op zondag 15 november 2020 19:05 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me tijden herinneren dat je notes kreeg als je over Haxball praatte
Iemand nam de livetopics toen erg serieus
Nee wel assistquote:Op zondag 15 november 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Berghuis al eens gescoord in het NL elftal?
Dit is zijn 20e pot al, toch wel bijzonder. Al zullen er wel veel korte invalbeurtjes tussen zitten.quote:
Zonder hax waren er minder users in deze topics.quote:Op zondag 15 november 2020 19:05 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me tijden herinneren dat je notes kreeg als je over Haxball praatte
Iemand nam de livetopics toen erg serieus
Users die we kunnen missen als kiespijn.quote:Op zondag 15 november 2020 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Zonder hax waren er minder users in deze topics.
Derhalve draagt hax bij aan Fok! en VBL.
Einde conclusie.
Goede marketingstrategie om meer users te lokken naar deze topicsquote:Op zondag 15 november 2020 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Zonder hax waren er minder users in deze topics.
Derhalve draagt hax bij aan Fok! en VBL.
Einde conclusie.
quote:Op zondag 15 november 2020 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je hem doen? (krijg je wel mikky erbij)
Je zou kunnen stellen dat hier sprake is van demoniseren.quote:Op zondag 15 november 2020 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat de @:de_kraam weer negatief over mij praat
quote:Op zondag 15 november 2020 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Als ze de 3-0 niet snel maken wordt het straks nog billen knijpen
Van die Mikky heb ik niet zo'n hoge pet opquote:Op zondag 15 november 2020 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je hem doen? (krijg je wel mikky erbij)
Uitstraling van een 12 jarig schooljongetje. Frenkie zou wel eens pedo kunnen wezen. Ik stook niet, just staying.quote:Op zondag 15 november 2020 19:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Van die Mikky heb ik niet zo'n hoge pet op
Komen alleen maar kutusers op af.quote:Op zondag 15 november 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Users die we kunnen missen als kiespijn.
Zo.quote:Op zondag 15 november 2020 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uitstraling van een 12 jarig schooljongetje. Frenkie zou wel eens pedo kunnen wezen. Ik stook niet, just staying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |