Topquote:Op zondag 15 november 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gereekst maat. Maar niet door mij. Vast door mijn ijverige collega's @:Klummie of @:Skysherrif
Wie zou dan volgens jou in de spits moeten staan?quote:Op zondag 15 november 2020 16:21 schreef Klopkoek het volgende:
Lachwekkend dat Luuk steeds weer mag beginnen
Memphis natuurlijk. Heeft prima gewerkt. Tenzij hij niet de oude is na zijn blessure maar dan heeft een plek als linksbuiten ook niet zoveel zin.quote:Op zondag 15 november 2020 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou dan volgens jou in de spits moeten staan?
Tielemans is superieur aan Klaassen en Wijnaldum. De journalisten van The Athletic zijn het met me eensquote:Op zondag 15 november 2020 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Voorin is dit team veel te zwak om op het EK een rol van betekenis te kunnen spelen.
quote:Op zondag 15 november 2020 16:21 schreef Klopkoek het volgende:
Lachwekkend dat Luuk steeds weer mag beginnen
Wiequote:Op zondag 15 november 2020 16:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tielemans is superieur aan Klaassen en Wijnaldum. De journalisten van The Athletic zijn het met me eens
Ja maar dan speel je wellicht met Promes als linksbuiten en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Memphis natuurlijk. Heeft prima gewerkt. Tenzij hij niet de oude is na zijn blessure maar dan heeft een plek als linksbuiten ook niet zoveel zin.
Nee BABEL!quote:Op zondag 15 november 2020 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je wellicht met Promes als linksbuiten en dat moet je niet willen.
Die heeft toch wel wat meer betekent voor oranje dan Luuk, als basisspeler.quote:Op zondag 15 november 2020 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je wellicht met Promes als linksbuiten en dat moet je niet willen.
Dat is nog ergerquote:
Ja, Arjen Robben ook, maar dat doet er nu niet toe. Promes is nu in een fase dat hij er helemaal niets van kan en Luuk de Jong is bij Sevilla wel belangrijk.quote:Op zondag 15 november 2020 16:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die heeft toch wel wat meer betekent voor oranje dan Luuk, als basisspeler.
??quote:Op zondag 15 november 2020 17:02 schreef Scrummie het volgende:
Begint die flauwekul zo al. Man man man.
Klopt, tussengeneratiespeler Tielemans is in principe gewoon nu al beter dan Wijnaldum. Hij creeert in ieder geval meer. Dan te bedenken dat hij aanvankelijk ongeveer gelijk opging met Riechedly Bazoer.quote:Op zondag 15 november 2020 16:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tielemans is superieur aan Klaassen en Wijnaldum. De journalisten van The Athletic zijn het met me eens
Nederland gaat kapot aan de inteelt en vriendjespolitiek. Ook is gewoon het onderwijs en opvoeding voor kinderen van de laagste klassen verslechterd.quote:Op zondag 15 november 2020 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, tussengeneratiespeler Tielemans is in principe gewoon nu al beter dan Wijnaldum. Hij creeert in ieder geval meer. Dan te bedenken dat hij aanvankelijk ongeveer gelijk opging met Riechedly Bazoer.
Inteelt, incest. Typisch voor heel Nederlandquote:Op zondag 15 november 2020 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens van Gangelen heeft Luuk bijna in zijn eentje de EL gewonnen voor Sevilla. Hoe voel jij je hieronder?
Jij past je gelukkig moeiteloos aan.quote:Op zondag 15 november 2020 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inteelt, incest. Typisch voor heel Nederland
Ik hield de hele dag rekening met 21:00.quote:
Nu gaat @Coco vast langer haxballen.quote:Op zondag 15 november 2020 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hield de hele dag rekening met 21:00.
Al die veranderingen kan ik niet aan.
Nee, dat wil je niet.quote:Op zondag 15 november 2020 17:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af of ik dit wil zien
Oh dat lukt me ook nietquote:Op zondag 15 november 2020 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, ik heb nog geen interland geconcentreerd gekeken sinds De Boer bondscoach is.
En met Davy Klaassen heb je een speler die het huis bewaaktquote:Op zondag 15 november 2020 17:45 schreef Tagliano het volgende:
Opportunistischer spelen weer
Alle vinkjes weer gezet op de FdB bingo al zei Frons het nu niet zelf
Altijd denken vanuit balverlies genotquote:Op zondag 15 november 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En met Davy Klaassen heb je een speler die het huis bewaakt
Kutaccent bij deze BNNVARA reclamequote:Op zondag 15 november 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
Kutreclame weer van Albert Heijn. Announce kerstreclame.
SarpassioGenotquote:Op zondag 15 november 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
Kutreclame weer van Albert Heijn. Announce kerstreclame.
Echt h. Net als die Lebara reclame. Blijkbaar is het hip om mensen met een spraakgebrek iets in te laten spreken.quote:
Lebara richt zich op allochtonen dus dat snap ik nog wel maar er zijn ook wel van die verzekeringsmaatschappijen die dan met zo'n debiel ghettorappersaccent aankomenquote:Op zondag 15 november 2020 17:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Echt h. Net als die Lebara reclame. Blijkbaar is het hip om mensen met een spraakgebrek iets in te laten spreken.
quote:Op zondag 15 november 2020 17:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Belastingontwijkingsboek was te spannend
Een gecompliceerde beenbreuk zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
En nu maar hopen dat het om een vrij ernstige vorm van corona gaat natuurlijk
Of accuzuur opgedronken.quote:Op zondag 15 november 2020 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een gecompliceerde beenbreuk zou ook niet verkeerd zijn.
Zeker weten maar dat komt voornamelijk omdat ik olifanten haatquote:Op zondag 15 november 2020 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de koning van Spanje wel eens geerd? #durftevragen
Ik heb wel eens een bezoekje gebracht aan zijn paleisquote:Op zondag 15 november 2020 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Speelt piano in de lounge bij Karadzic en Mladic vanavond.quote:Op zondag 15 november 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
Zit overste Karremans vandaag ook op de tribune?
#dtv
Nee, ik ben een Republikein.quote:Op zondag 15 november 2020 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Die is nog op de compound.quote:Op zondag 15 november 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
Zit overste Karremans vandaag ook op de tribune?
#dtv
Ik wilde een oeh-ah Ed de Goeij uitlokkenquote:Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt, ik noem even een sponsor van Oranje?
volgende keer beterquote:Op zondag 15 november 2020 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wilde een oeh-ah Ed de Goeij uitlokken
De jaren 90 willen hun grapje terugquote:Op zondag 15 november 2020 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2020 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeer grappig!!quote:Op zondag 15 november 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Denzel, kijk eens dom
JA HO MAAR
Waarschijnlijk zag ‘ie Wijnaldum niet eensquote:Op zondag 15 november 2020 18:07 schreef Kriegel het volgende:
Lekker overzicht gehouden voor de verandering door Dumfries, ik dacht zelf dat ie alleen kon pegelen daar
Memphis had 'm alsnog wel mogen makenquote:Op zondag 15 november 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rikkert snapt nog steeds niet dat die vorige ballen gewoon ontzettend kut waren.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en het zal je verbazen maar het was @:caland
Aan de manier van de voorzet te zien leek het meer op puur geluk dat hij zo precies tussen de verdedigers bij Gini terecht kwam.quote:Op zondag 15 november 2020 18:07 schreef Kriegel het volgende:
Lekker overzicht gehouden voor de verandering door Dumfries, ik dacht zelf dat ie alleen kon pegelen daar
het ziet er niet uit en is echt nutteloosquote:Op zondag 15 november 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Denzel, kijk eens dom
JA HO MAAR
Eens, maar blijft een kutbal met die stuiten.quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Memphis had 'm alsnog wel mogen maken
Op De Jong was te zacht ja
Laat ze nou maar praten.. ze zijn jaloers dat PSV de beste backs van NL heeftquote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Memphis had 'm alsnog wel mogen maken
Op De Jong was te zacht ja
Wat precies?quote:Op zondag 15 november 2020 18:12 schreef GGMM het volgende:
Sorry dat ik weinig post ik ben aan het koken
Wat maak je?quote:Op zondag 15 november 2020 18:12 schreef GGMM het volgende:
Sorry dat ik weinig post ik ben aan het koken
Kun je het ook gewoon over de wedstrijd hebben?quote:Op zondag 15 november 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laat ze nou maar praten.. ze zijn jaloers dat PSV de beste backs van NL heeft
PSV heeft geen geld
PSV wordt 4e
Gotze is nog allang niet fit
blabla
Dat dachten ze over Antonie ook.quote:Op zondag 15 november 2020 18:10 schreef Kriegel het volgende:
Weer zo'n vaatdoekenschot
Die moest hangen.
Al drie PSV'ers die mij een clown noemen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik is ontzettend salty de laatste tijd.
quote:Op zondag 15 november 2020 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kruidvat baby.
BLACKED.
@:De_Kraam heeft een gifje hiervan.
Mensen die niet juichenquote:
Mijn gifje.quote:Op zondag 15 november 2020 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kruidvat baby.
BLACKED.
@:De_Kraam heeft een gifje hiervan.
Lolquote:Op zondag 15 november 2020 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Groot geworden bij PSV, niet Feyenoord.
Lekker boeiend, hij speelt bij Liverpool en dit is het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 15 november 2020 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Groot geworden bij PSV, niet Feyenoord.
Ze blijven tenminste wel op het veld staan na een tegengoalquote:Op zondag 15 november 2020 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijven wijven die voetballers
“WAAAAH IK HEB ZO’N PIJN![]()
“
LOLquote:Op zondag 15 november 2020 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
“
Eens, mensen die janken of ragequitten bij voetbal/haxball zijn zielig.quote:Op zondag 15 november 2020 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
“
Like gegevenquote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ze blijven tenminste wel op het veld staan na een tegengoal
Ook een like gegevenquote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, mensen die janken of ragequitten bij voetbal/haxball zijn zielig.
Oh, boeiend.quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Depay, Wijnaldum, Dumbjoekel, allemaal Rotterdam makker.
Goed voor de subsidie.quote:Op zondag 15 november 2020 18:18 schreef Saekerhett het volgende:
Die Wijndal heeft in twee wedstrijden nog geen enkele bruikbare voorzet gegeven.
lolquote:Op zondag 15 november 2020 18:18 schreef Saekerhett het volgende:
Die Wijndal heeft in twee wedstrijden nog geen enkele bruikbare voorzet gegeven.
Wijndal wellicht wel, Dumfries heb je helaas niks beters voor.quote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Wijndal en Dumfries uitstekende backs voor de komende jaren!
Dit.quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Depay, Wijnaldum, Dumbjoekel, allemaal Rotterdam makker.
Nou en.quote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit.
Gini ging met zijn gewonnen CL-beker ermee naar Rotterdam op bezoek in zijn oude buurt, niet naar Eindhoven.
Ja, toen ik net mijn teen stootte heb ik ook een half uur rollend op de grond liggen kermen van de pijn.quote:
WE hebben een aanspeelpunt nodigquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
De Jong heeft niks te zoeken in de basis, die moet je maximaal 15 minuten laten spelen.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit.
Gini ging met zijn gewonnen CL-beker ermee naar Rotterdam op bezoek in zijn oude buurt, niet naar Eindhoven.
Niemand heeft hem dan ook een Eindhovenaar genoemd.quote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit.
Noujaquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen ik net mijn teen stootte heb ik ook een half uur rollend op de grond liggen kermen van de pijn.
Hout Heghorst.quote:Op zondag 15 november 2020 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WE hebben een aanspeelpunt nodig
Aldus Frons
Net als op een legoblokje stappen met je blote mannenpoten.quote:Op zondag 15 november 2020 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Dat kan ook echt veel pijn doen
Stukje mosterdgas.quote:Op zondag 15 november 2020 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Bosniers gaan zo een verrassingsaanval uitvoeren.
Niet gedacht dat ik het ooit met je eens zou zijnquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Malen past beter in dit systeem dan Luukiho
Volgende interlandperiode is Brobbey er wel klaar voor, die heeft dan wel 2 invalbeurtjes gehad bij Ajax.quote:Op zondag 15 november 2020 18:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik het ooit met je eens zou zijn
quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ze blijven tenminste wel op het veld staan na een tegengoal
Kijk ze op hun pik getrapt zijn. (lol)quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, mensen die janken of ragequitten bij voetbal/haxball zijn zielig.
Jij ja.quote:Op zondag 15 november 2020 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze op hun pik getrapt zijn. (lol)
Dat maakt geen flikker uit want het was een algemene mededeling. Zie reacties van @Coco en @maxi-musquote:Op zondag 15 november 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand heeft hem dan ook een Eindhovenaar genoemd.
Wat een ontzettend domme post.
Dit is een beetje als een vergezochte moeder grapquote:Op zondag 15 november 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Het zou ook wel een beetje raar zijn als Gini met dat bekertje naar PSV ging
Kijk jongens, deze hebben jullie ook een keertje gewonnen maar dan op een extreem lelijke manier
quote:Op zondag 15 november 2020 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Bosniers gaan zo een verrassingsaanval uitvoeren.
Met een schaal had ie niet naar rotterdam kunnen terugkerenquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit.
Dat was Calandquote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee wie mij heeft gementioned maar hoop dat diegene corona krijgt, want ik heb mensen gewaarschuwd om mij niet te mentionen.
Ach daar staat tegenover dat hij wel veel voorzetten geeft.quote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef Kriegel het volgende:
Dumfries wordt helemaal overlopen door die linksbuiten van ze. Tragische verdediger toch...
Ik ben FAquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
Oh er is een mod aanwezig
Dat mag in de krant zeg
Dumfries dekte door, dat moest hij ook.quote:Op zondag 15 november 2020 18:23 schreef Kriegel het volgende:
Dumfries wordt helemaal overlopen door die linksbuiten van ze. Tragische verdediger toch...
Gaat niet lekker bij onze Memphisquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goed met jou? hopen op een goal van Memphis.
Messi zal het vast accepteren dat Memphis steeds de show wil stelenquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me Messi en Memphis
Dat sluit toch niet uit dat er een mod in dit topic zitquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben FA
En zo wens ik ook aangesproken te worden
Daarom kerk makkerquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
@:KingRoland geen tv en internet op zondag. Dit is zondigen.
Is het skysherrif?quote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
Oh er is een mod aanwezig
Dat mag in de krant zeg
Oh ja hoiquote:Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat sluit toch niet uit dat er een mod in dit topic zit
Jongejonge
Paar scheve bekken trekken naar hem terwijl die lekker loopt te wandelen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Messi zal het vast accepteren dat Memphis steeds de show wil stelen
Memphis gaat mondjes snoerenquote:Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat niet lekker bij onze Memphis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |