Nee, ze hebben het tegen Bosnië laten liggen. Waar Italië niet van won.quote:Op zondag 15 november 2020 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft Italië nog te gaan natuurlijk. Die hebben ze nog niet gewonnen.
Nederland heeft het net zo goed laten liggen in die matige thuiswedstrijd tegen Italië
Het niveau wat Nederland nu haalt haalden ze niet in september en oktober.quote:Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of ze hebben naar behoren gepresteerd en Italie is gewoon de betere en wie zegt dat Lewandowski er straks de 1-1 niet inprikt?
Malen ipv Luuk de Jong?quote:Op zondag 15 november 2020 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat Ziyech er niet bij is. Geeft los van zijn kwaliteit ook gewoon een andere dimensie aan je team, en waar tegenstand rekening mee zal moeten houden.
Wat we ook kunnen gebruiken is snelheid voorin.
Maar tegen betere landen wel, om hun 'back four' naar achteren te drukken. Geeft je middenveld weer meer ruimte.quote:Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malen ipv Luuk de Jong?
Overigens heb je in een wedstrijd als vandaag helemaal niet meer snelheid nodig. Aanvallend was er weinig op aan te merken
Eens, een beetje rouleren op basis van de tegenstander is niets mis meequote:Op zondag 15 november 2020 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar tegen betere landen wel, om hun 'back four' naar achteren te drukken. Geeft je middenveld weer meer ruimte.
Ineens is dát een probleem, maar over die klompvoeten van hem valt nooit iemand.quote:
Lag aan de regels van de Noorse overheid, waarvoor voetballers geen uitzondering hebben. In de meeste andere landen gelden de normale coronaregels niet voor voetballersquote:Op maandag 16 november 2020 18:55 schreef TLC het volgende:
Moet niet heel Oranje dan in quarantaine ?? Noorwegen kon niet spelen omdat 1 iemand corona had, maar dit mag doorvliegen naar Polen ?
De Noorse regering heeft besloten het braafste jongetje van de klas te spelen.quote:Op maandag 16 november 2020 18:55 schreef TLC het volgende:
Moet niet heel Oranje dan in quarantaine ?? Noorwegen kon niet spelen omdat 1 iemand corona had, maar dit mag doorvliegen naar Polen ?
Komt dat dan toch door zijn blessure?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef AmaninFull het volgende:
Na afloop van Nederland-Bosnië was iedereen laaiend enthousiast over Memphis, maar ik ben iets kritischer. Ik ontken zeker niet dat hij een paar goede voorzetten en steekballen gaf en ook een paar goede acties had, maar ik vrees dat Memphis nog steeds van zichzelf denkt dat hij een echte dribbelaar is, in de zin dat Robben dat was, en daarvoor heeft ie de snelheid en wendbaarheid niet meer. Hij moet zich echt toeleggen op het zoeken van de combinatie met andere spelers om hem heen, anders gaat het nog een hoop overwinningen kosten.
Dat zou kunnen, maar het is ook z'n fysieke aanleg. Vergelijk hem met andere pure dribbelaars en je ziet wat ik bedoel. Denk aan Antony of Pulisic of Willian. Die zijn veel lichtvoetiger.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt dat dan toch door zijn blessure?
Dat was Depay ooit ook, Bergwijn ook zelfs. Hebben ze verneukt door teveel aan de gewichten te gaan hangen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:15 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is ook z'n fysieke aanleg. Vergelijk hem met andere pure dribbelaars en je ziet wat ik bedoel. Denk aan Antony of Pulisic of Willian. Die zijn veel lichtvoetiger.
Dit betekent niet dat Memphis slecht is overigens, wel dat ie moet doen waar ie goed in is.
Depay dribbelt meer op kracht en pure snelheid dan heel wendbaar en lichtvoetig in de kleine ruimte a la Hazard, daar is niet zoveel mis mee, dat doen Mbappe en Jadon Sancho ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:15 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is ook z'n fysieke aanleg. Vergelijk hem met andere pure dribbelaars en je ziet wat ik bedoel. Denk aan Antony of Pulisic of Willian. Die zijn veel lichtvoetiger.
Dit betekent niet dat Memphis slecht is overigens, wel dat ie moet doen waar ie goed in is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |