Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Wat is een ad de looijquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Zoveel waarheid.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.
Verdwijn liever in een 1001nachten suite zonder achtergrondgejank dan 1001braad met gejank om aan het leven te ontsnappen hoor weenie.
Het is allemaal zielig, laten we daartussen geen onderscheid makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Volgens mij een oudere verwarde depressieve eenzame man die 24/7 op de bank ligt en dit streamtquote:
watquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.quote:
ik wil ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Bij je moeder in Bangladesh papoeatjequote:Op zaterdag 14 november 2020 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
en waar kan ik die stories vinden zin in een vies fapje
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslootenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Eens een slet altijd een slet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelatenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelaten
Jaja.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:52 schreef Makrelis het volgende:
Hall0n. Had het wel wat drukker verwacht hier.
Projecten hier en daar aan land in Nederland, niet op zee. De markt is niet zo goed voor dat al een poosje. Verder beetje gamen (STFC) en lezen. Begint vervelend te worden die Corona en maatregelen. Niet eropuit kunnen, daten etc.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jaja.
Hoe heb jij de coronacrisis overleefd?
Op zee geweest?
Nog last van pedohunters?quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Hans had dit niet willen missen.quote:
Oh ja, kan gebeuren.quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Klaas Otto moet zijn bek houden.quote:Op zondag 15 november 2020 15:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
Komt er nog een podcast zeepje rapen met Klaas Otto?
Misschien komt @Crip er zelfs nog voor terugquote:Op zondag 15 november 2020 15:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans had dit niet willen missen.
Ik hoop dat @:chia deze keer niet slaagt om Niels weg te pesten.
Al was het mooi om te zien hoe Niels van zich afsloeg al dan niet met een drankje op.
Nahhh die was vooral met crip bezigquote:Op zondag 15 november 2020 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien komt @:crip er zelfs nog voor terug
Hoe is het weer bij Rotterdam Airportquote:Op zondag 15 november 2020 16:07 schreef Makrelis het volgende:
* Makrelis gaat koffiekopje naar de keuken brengen en inruilen voor een biertje.
Ik hoef niet te checken want ik woon tegenwoordig weer in R'dam. Het regent pijpenstelen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij Rotterdam Airport
quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
En de buuf?quote:Op zondag 15 november 2020 16:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.
Oberkullie met die bolle wangen, net sita.quote:Op zondag 15 november 2020 16:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jouw naam zegt me niks, maar komt misschien nog bovendrijven. Ok, ff kijken.
@DeBraat wat voor cijfer krijgt het wandelweerquote:Op zondag 15 november 2020 16:32 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruitzichten:
Vanochtend wordt het half tot zwaar bewolkt met in de ochtend vooral in het westen en noorden een enkele bui. Vanmiddag nemen de buien in de zuidelijke helft in aantal en activiteit toe. Dan is er ook een kans op onweer. In het noorden is er dan de meeste ruimte voor de zon. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden. De wind is zuidwestelijk en matig, in het noordelijk kustgebied eerst vrij krachtig. Vanmiddag komt de wind uit uiteenlopende richtingen en is zwak tot matig. Later in de middag draait de wind aan de westkust naar het noordwesten.
Bron: KNMI
hij voelt zich niet veilig noelquote:Op zondag 15 november 2020 16:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraat wat voor cijfer krijgt het wandelweer
Hij weet het niet want zijn moeder is niet langs geweest vandaag en dan durft hij niet naar buiten.quote:Op zondag 15 november 2020 16:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraat wat voor cijfer krijgt het wandelweer
Snap ik , dat lichaam wordt nog eens zn doodquote:Op zondag 15 november 2020 16:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij voelt zich niet veilig noel
ziet eruit als iemand die prima met bierflesjes kan peggenquote:Op zondag 15 november 2020 16:45 schreef Makrelis het volgende:
Oberkullie aha.
[ afbeelding ]
Wel baas toch? Was met proefboringen grondonderzoek tbv windmolens in Noord-Frankrijk.
Doe ik tegenwoordig met een bezemsteel. Anderhalve meter heh.quote:Op zondag 15 november 2020 16:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ziet eruit als iemand die prima met bierflesjes kan peggen
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 15 november 2020 16:45 schreef Makrelis het volgende:
Oberkullie aha.
[ afbeelding ]
Wel baas toch? Was met proefboringen grondonderzoek tbv windmolens in Noord-Frankrijk.
Met een escapehatch daarnaast, wat kan er gebeurenquote:Op zondag 15 november 2020 16:45 schreef Makrelis het volgende:
Oberkullie aha.
[ afbeelding ]
Da's voor die gasten beneden in de machinekamer voor als er brand uitbreekt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 november 2020 17:34 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Met een escapehatch daarnaast, wat kan er gebeuren
my manquote:Op zondag 15 november 2020 17:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
* Makrelis pakt een biertje voor KREEFTx
Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.quote:
Dat moet je echt delen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke soms ben ik even edgy maar meestal blij
Geen idee maar hij zal je vraag vast snel komen beantwoordenquote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat moet je echt delen.
Hoe gaat het met @:fok-it ?
Ik heb niks te klagenquote:Op zondag 15 november 2020 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat moet je echt delen.
Hoe gaat het met @:fok-it ?
quote:Op zondag 15 november 2020 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen![]()
Hoe gaat het met @:Fugue?
quote:Op zondag 15 november 2020 18:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee maar zij zal je vraag vast snel komen beantwoorden
Nu moet jij aan mij vragen hoe het met @scrupuleus gaatquote:
Maar dat interesseert me helemaal nietquote:Op zondag 15 november 2020 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet jij aan mij vragen hoe het met @:Scrupuleus gaat
Ahw dat gun ik jou nietquote:Op zondag 15 november 2020 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
Ja het gaat lekker kut hoor.
Slaaptekorttoestanden etc.
Waarom vraag je je dat afquote:Op zondag 15 november 2020 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
En ik ben geinteresseerd in waarom mensen zelfmoord willen plegen.
@:rozevla enig idee?
Omdat het plegen van zelfmoord door mensen een imperfectie van ons leven weergeeft.quote:
Deze toevallig?quote:Op zondag 15 november 2020 19:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat het plegen van zelfmoord door mensen een imperfectie van ons leven weergeeft.
O en een jong iemand hier in de buurt pleegde het.
Kwam uit bij een boek over een zelfgekozen einde, later maar eens in verdiepen.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2020 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze toevallig?
https://www.bol.com/nl/f/-/9200000133060850/
Hihi ja hequote:Op zondag 15 november 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de begeleider van @:Rozevla op maandagochtend zelfmoord wilt plegen
Dat zal wel altijd de achterliggende reden zijn ja.quote:Op zondag 15 november 2020 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Een met de letterlijke titel een zelfgekozen einde.
Maar met psychologische diepgang.
Deze samenvatting komt mij wat simplistisch over, alsof de wil om zelf te beschikken over je einde niet alsnog door een ziekte komt.
Niet teveel kwijlenquote:Op zondag 15 november 2020 19:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hihi ja he
Maar dan heb ik een goed gesprek met je moeder, vinger ik der ff en is alles weer goed
Wat een ontzettend geile slet zeg, godvertering. Die ik zou ik wel eens helemaal vol willen sodemieterenquote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik zou die fabiola volkers wel eens vol willen doen
Eindelijk zeg.quote:Op zondag 15 november 2020 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, het is bijna maandag.. kanniewachten.
Kan je weer racen zoals Max en schelden als het mis gaat zonder dat de volwassenen die in hetzelfde huis wonen komen klagen omdat die wel gewoon moeten werken zekerquote:
ik vind dat zo een smerig wijfquote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Geil hoor.quote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Ja precies helemaal mee eens inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je weer racen zoals Max en schelden als het mis gaat zonder dat de volwassenen die in hetzelfde huis wonen komen klagen omdat die wel gewoon moeten werken zeker
Ga weg hoorquote:
Heb je geen zijnquote:
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?quote:Op zondag 15 november 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je geen zijnhoe kan dat nu weer
Ja, lastig.quote:Op zondag 15 november 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
lol zelfs in mijn woonplaats is er niks te huur voor onder de 1250 euro
NEDERLAND KANKERLAND
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doetquote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?
FOK!ken en simracen bijvoorbeeldquote:NOU, ik weet wel 938383838 dingen die ik thuis kan doen en dat is niet werken.
quote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?
hoeveel spins had je vandaag op istanbulparkquote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doet
[..]
FOK!ken en simracen bijvoorbeeld
Ik werk deels thuis, deels op kantoor, omdat idioten.quote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doet
[..]
FOK!ken en simracen bijvoorbeeld
Echt he.. gooi jezelf weg, kontenlikker.quote:
33.quote:Op zondag 15 november 2020 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel spins had je vandaag op istanbulpark
Jij bent het genie van de afdeling?quote:Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk deels thuis, deels op kantoor, omdat idioten.
ik heb ook genoten vriendquote:Op zondag 15 november 2020 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
33.
Was een mooie race, waar de GOAT weer even mooi zijn kunsten aan het tonen was.
Eens. Teringgave baan.quote:Op zondag 15 november 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb ook genoten vriend
hoop dat het een vaste plek op de kalender krijgt
quote:Op zondag 15 november 2020 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent het genie van de afdeling?
Lekker meidquote:
Baas Dimaquote:Op maandag 16 november 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo, ik heb iedereen aan het werk gezet.
Als het werk vandaag niet klaarkomt zwaait er wat.![]()
Ik ga lekker chillen nu.
quote:Op maandag 16 november 2020 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeft ie genoeg opbergvakjes?
@:debraat
Gefeliciteerd met je aankoop! Heeft ie een mooi kleurtje?quote:
Racistquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop! Heeft ie een mooi kleurtje?
Wat rij jij vriend?quote:
Tussen m’n fiets en Formula Hybrid door ik ook.quote:
is dat eigenlijk wel handig een leidinggevende die niet durft te pratenquote:Op maandag 16 november 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo, ik heb iedereen aan het werk gezet.
Als het werk vandaag niet klaarkomt zwaait er wat.![]()
Ik ga lekker chillen nu.
In jouw geval welquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat eigenlijk wel handig een leidinggevende die niet durft te praten
Watquote:
ik ging erin zag ik allemaal vreemde mensenquote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:48 schreef Tlaloc het volgende:
Maar waar werk je dan Dima. Overheid?
Wat een mafkeesquote:
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oudquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een mafkees
Verkoopt z'n rs6
Koopt een huis met gedeeltelijke aanbetaling omdat ie met restant van z'n geld wilde investeren enz
Koopt nu een huracan
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Haha ja swsquote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Je moeder bvquote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?
Maar ik vind het wel een gaaf ding zo'n Lambo, alleen zou ik zelf nooit een pakken.
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.
Tsja, je vroeg wat ik zou kopen. Voor het geld wat een Huracan kost, zou ik een DB11AMR kopen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.
Die ga je niet kopen voor de prijs van een Huracan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou zelf misschien weer een Bentley Continental GT kiezen, is ook weer een totaal andere auto.
Allebei rond de 3 ton toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die ga je niet kopen voor de prijs van een Huracan.
Klopt, dacht dat een Bentley een stukje duurder was. Koopje dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allebei rond de 3 ton toch?
Mss kan @DeBraat een keer een opbergvakjesreview doen van Don zn autoquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een mafkees
Verkoopt z'n rs6
Koopt een huis met gedeeltelijke aanbetaling omdat ie met restant van z'n geld wilde investeren enz
Koopt nu een huracan
Echt he, zo te zien heeft die auto niet eens een zonnebrilhouderquote:Op woensdag 18 november 2020 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss kan @:debraat een keer een opbergvakjesreview doen van Don zn auto
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt he, zo te zien heeft die auto niet eens een beschimmelde banaanhouder
zeker zekerquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
AMG GT vind ik ook wel lekker. Mooie V8 brom. Koekkoek.
wie die blond meisje trouwensquote:
Das toch die chick van Dutch Performantequote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie die blond meisje trouwens![]()
heb je de insta
nee manquote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Das toch die chick van Dutch Performante
Dan is het misschien iemand van die zaak van die brabo Rijtquote:
nee die heeft plezier van een wereme lulquote:
Heb je je werreme lul in der trul geduwt toen ze der mond zo open had?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Projectsollicitatie gehad net. Ken ik die gast van >10 jaar geleden. 'Tijd niet gezien bokkelul, hoe is het nou?'
Communicatiemiep die erbij zit.
Haha, jij maakt ook wat mee he!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Projectsollicitatie gehad net. Ken ik die gast van >10 jaar geleden. 'Tijd niet gezien bokkelul, hoe is het nou?'
LOLquote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Haha, jij maakt ook wat mee he!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kun je even typen wat je precies insinueerd?
Dat ze een moeilijk figuur is.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kun je even typen wat je precies insinueerd?
Man man man wat een flauwe platte petten zegquote:
Waarom pik je dat iemand je zomaar bokkelul noemt? Ik had gelijk een bureaustoel in zijn gezicht gegooid.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Ehm, ik zei dat. Destijds was iets niet helemaal goed gegaan en hij was verantwoordelijk. Ik geef daarmee aan dat ik het niet vergeten ben, maar de manier waarop ik het zei vergeef ik het.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom pik je dat iemand je zomaar bokkelul noemt? Ik had gelijk een bureaustoel in zijn gezicht gegooid.
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man man man wat een flauwe platte petten zeg
Niet iedereen is zo GESTOORDquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom pik je dat iemand je zomaar bokkelul noemt? Ik had gelijk een bureaustoel in zijn gezicht gegooid.
17 jaarquote:
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden.quote:
@Fugue is de nieuwe Braad-kloon?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden.
ff pizza sla bestellen danquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:fugue is de nieuwe Braad-kloon?
kij kje nicky verstappen rechstpraak livestreM?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
Waar zijn dan die stagiaires in mantelpakjes die mij motivatie geven
Nah, hij gaat toch wel in hoger beroep, rechtbank doet er niet toe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kij kje nicky verstappen rechstpraak livestreM?
12,5 jaar krijgt iequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nah, hij gaat toch wel in hoger beroep, rechtbank doet er niet toe.
DNA op het lichaam, maar daar was volgens Brech omdat hij het lichaam vond. Niet gemeld omdat hij bang was dat hij als dader zou worden gezien gelet op zijn verleden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
12,5 jaar krijgt ie
maar niks geen bewijs
hoe
Blijf aan de poen denken!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
Mijn motivatie is echt nul op het werk vanmiddag...
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
Een tindermatch praat tegen me, wat is deze :s
Moet wel een bot zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
Een tindermatch praat tegen me, wat is deze :s
Nooit een reactie gehad, 10 gifjes van mij verder en daar staan we dan.quote:
De horizontale tango? HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit een reactie gehad, 10 gifjes van mij verder en daar staan we dan.
Kijken of deze bot de tango kan.
(Lol)quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango? HAHAHAHAHAHA
Picsquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Wat pover!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen.quote:
hoeveel kloons heb jij man, tering zegquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen..
8 op 10 fair enoughquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
ho
[..]
hoeveel kloons heb jij man, tering zeg
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lammaquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand goede tips voor een monitor arm voor twee nieuwe 27" monitors? Geld moet op.
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lamma
Wie is ‘onze’?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:06 schreef Makrelis het volgende:
Gister in de krant: Agent en leraar voorrang op de huurmarkt in R'dam.
Stel je voor: Electricien heeft voorrang, want ja, ook een cruciaal beroep. Onze voorkeur gaat uit naar een blanke man.
Probeer maar. Tot en met de Verenigde Naties aan toe kriijg je achter je aan.
Ja, lastig. Ik probeer een beeld te schetsen. Ik vind het niet kunnen dat de politie werft op basis van migratieachtergrond.quote:
Die man was goud. God wat was hij kwaad op die hengelwinkel terwijl hij zelf te autist was om fatsoenlijk met zo'n hengel om te gaanquote:
Dat hele programma was goudquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Die man was goud. God wat was hij kwaad op die hengelwinkel terwijl hij zelf te autist was om fatsoenlijk met zo'n hengel om te gaan_!
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Eens. Ook die domme taarten over die pannenkoekenDe domheid spatte er van af.
Braat rijdt toch al lang in een dikke vette middenklasserquote:Op zondag 22 november 2020 10:11 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)-zeldzaamheid-189755
de rijdt nu een heuse klassiekertje
red leather braceletquote:Op zondag 22 november 2020 10:11 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)-zeldzaamheid-189755
de rijdt nu een heuse klassiekertje
Zit die nog op FOK! ?quote:
Hey OUWEquote:
Ja, wel oke. Had een mail van fotoboek dat 4ebe had gereageerd, toen dacht ik oja dat was er ook nog, fok forum.quote:
quote:Op maandag 23 november 2020 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Had een mail van fotoboek dat 4ebe had gereageerd, toen dacht ik oja dat was er ook nog, fok forum.
Hoe is het met jou dan?
Ha Modus kerelquote:
Jammer man dat het zo rustig is. Komen hier nog oude namen?quote:Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef Haags het volgende:
[..]die heb ik ook al in geen tijden meer gezien nee.
Ja best prima. Beetje verveeld soms in deze tijd.
hey beste vriendquote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha Modus kerel
[..]
Jammer man dat het zo rustig is. Komen hier nog oude namen?
Yo dikke, was jij ook niet van FOK weg?quote:
het is hier zo gezellig en druk dat ik het feestje niet kon missenquote:Op maandag 23 november 2020 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yo dikke, was jij ook niet van FOK weg?
Dat gevoel had ik vandaag ook.quote:Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is hier zo gezellig en druk dat ik het feestje niet kon missen
Makrelis? Nelis? Niels0? lolquote:Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Net terug ik sinds een week ongeveer.
Trek je rolschaatsen aan en noem mij Frederick, dat is lang geleden...quote:
Ok Frederick. Doe ik nog steeds, rolschaatsen. Alleen is de herfst niet zo geschikt met al die blaadjes. Verder prima, jij?quote:Op maandag 23 november 2020 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek je rolschaatsen aan en noem mij Frederick, dat is lang geleden...
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha Modus kerel
[..]
Jammer man dat het zo rustig is. Komen hier nog oude namen?
is maar goed ook, denk dat sommige mensen onder hun oude naam nooit mod hadden kunnen wordenquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.
@Haags in ieder geval nietquote:Op maandag 23 november 2020 15:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is maar goed ook, denk dat sommige mensen onder hun oude naam nooit mod hadden kunnen worden
Dat doe je nu tochquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waarom mag ik jou niet vragen op mijn gezicht te gaan zitten
Blijft lastig voor een autist als ikquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.
ja dat is wel zo natuurlijk met al die boomrommel. Top. Prima hier.quote:Op maandag 23 november 2020 15:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ok Frederick. Doe ik nog steeds, rolschaatsen. Alleen is de herfst niet zo geschikt met al die blaadjes. Verder prima, jij?
Echt hequote:Op maandag 23 november 2020 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom maak je een topic over single zijn terwijl eend al sinds dag 1 je ware is
quote:
Vind het meevallenquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent gewoon totaal onneukbaar daarom laat fugue je links liggen doei
SOWWWWWWWquote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent gewoon totaal onneukbaar daarom laat fugue je links liggen doei
Begrijpelijkquote:Op maandag 23 november 2020 17:19 schreef KREEFTx het volgende:
Ben al een tijd over fugue heen, ze interesseert me niet meer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |