(Lol)quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango? HAHAHAHAHAHA
Picsquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Wat pover!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen.quote:
hoeveel kloons heb jij man, tering zegquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen..
8 op 10 fair enoughquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
ho
[..]
hoeveel kloons heb jij man, tering zeg
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lammaquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand goede tips voor een monitor arm voor twee nieuwe 27" monitors? Geld moet op.
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lamma
Wie is ‘onze’?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:06 schreef Makrelis het volgende:
Gister in de krant: Agent en leraar voorrang op de huurmarkt in R'dam.
Stel je voor: Electricien heeft voorrang, want ja, ook een cruciaal beroep. Onze voorkeur gaat uit naar een blanke man.
Probeer maar. Tot en met de Verenigde Naties aan toe kriijg je achter je aan.
Ja, lastig. Ik probeer een beeld te schetsen. Ik vind het niet kunnen dat de politie werft op basis van migratieachtergrond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |