Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Wat is een ad de looijquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Zoveel waarheid.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.
Verdwijn liever in een 1001nachten suite zonder achtergrondgejank dan 1001braad met gejank om aan het leven te ontsnappen hoor weenie.
Het is allemaal zielig, laten we daartussen geen onderscheid makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Volgens mij een oudere verwarde depressieve eenzame man die 24/7 op de bank ligt en dit streamtquote:
watquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.quote:
ik wil ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Bij je moeder in Bangladesh papoeatjequote:Op zaterdag 14 november 2020 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
en waar kan ik die stories vinden zin in een vies fapje
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslootenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Eens een slet altijd een slet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelatenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelaten
Jaja.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:52 schreef Makrelis het volgende:
Hall0n. Had het wel wat drukker verwacht hier.
Projecten hier en daar aan land in Nederland, niet op zee. De markt is niet zo goed voor dat al een poosje. Verder beetje gamen (STFC) en lezen. Begint vervelend te worden die Corona en maatregelen. Niet eropuit kunnen, daten etc.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jaja.
Hoe heb jij de coronacrisis overleefd?
Op zee geweest?
Nog last van pedohunters?quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Hans had dit niet willen missen.quote:
Oh ja, kan gebeuren.quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Klaas Otto moet zijn bek houden.quote:Op zondag 15 november 2020 15:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
Komt er nog een podcast zeepje rapen met Klaas Otto?
Misschien komt @Crip er zelfs nog voor terugquote:Op zondag 15 november 2020 15:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans had dit niet willen missen.
Ik hoop dat @:chia deze keer niet slaagt om Niels weg te pesten.
Al was het mooi om te zien hoe Niels van zich afsloeg al dan niet met een drankje op.
Nahhh die was vooral met crip bezigquote:Op zondag 15 november 2020 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien komt @:crip er zelfs nog voor terug
Hoe is het weer bij Rotterdam Airportquote:Op zondag 15 november 2020 16:07 schreef Makrelis het volgende:
* Makrelis gaat koffiekopje naar de keuken brengen en inruilen voor een biertje.
Ik hoef niet te checken want ik woon tegenwoordig weer in R'dam. Het regent pijpenstelen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij Rotterdam Airport
quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
En de buuf?quote:Op zondag 15 november 2020 16:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.
Oberkullie met die bolle wangen, net sita.quote:Op zondag 15 november 2020 16:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jouw naam zegt me niks, maar komt misschien nog bovendrijven. Ok, ff kijken.
@DeBraat wat voor cijfer krijgt het wandelweerquote:Op zondag 15 november 2020 16:32 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruitzichten:
Vanochtend wordt het half tot zwaar bewolkt met in de ochtend vooral in het westen en noorden een enkele bui. Vanmiddag nemen de buien in de zuidelijke helft in aantal en activiteit toe. Dan is er ook een kans op onweer. In het noorden is er dan de meeste ruimte voor de zon. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden. De wind is zuidwestelijk en matig, in het noordelijk kustgebied eerst vrij krachtig. Vanmiddag komt de wind uit uiteenlopende richtingen en is zwak tot matig. Later in de middag draait de wind aan de westkust naar het noordwesten.
Bron: KNMI
hij voelt zich niet veilig noelquote:Op zondag 15 november 2020 16:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraat wat voor cijfer krijgt het wandelweer
Hij weet het niet want zijn moeder is niet langs geweest vandaag en dan durft hij niet naar buiten.quote:Op zondag 15 november 2020 16:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraat wat voor cijfer krijgt het wandelweer
Snap ik , dat lichaam wordt nog eens zn doodquote:Op zondag 15 november 2020 16:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij voelt zich niet veilig noel
ziet eruit als iemand die prima met bierflesjes kan peggenquote:Op zondag 15 november 2020 16:45 schreef Makrelis het volgende:
Oberkullie aha.
[ afbeelding ]
Wel baas toch? Was met proefboringen grondonderzoek tbv windmolens in Noord-Frankrijk.
Doe ik tegenwoordig met een bezemsteel. Anderhalve meter heh.quote:Op zondag 15 november 2020 16:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ziet eruit als iemand die prima met bierflesjes kan peggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |