Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Wat is een ad de looijquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Zoveel waarheid.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet naar Braddie te kijken dus wie wint er nou.
Verdwijn liever in een 1001nachten suite zonder achtergrondgejank dan 1001braad met gejank om aan het leven te ontsnappen hoor weenie.
Het is allemaal zielig, laten we daartussen geen onderscheid makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat ad looij kartelvind ik eigenlijk nog zieliger dan onze braddie
Volgens mij een oudere verwarde depressieve eenzame man die 24/7 op de bank ligt en dit streamtquote:
watquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.quote:
ik wil ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Bij je moeder in Bangladesh papoeatjequote:Op zaterdag 14 november 2020 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
en waar kan ik die stories vinden zin in een vies fapje
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslootenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft een leegte in haar leven die ze op wil vullen met piemels van zo veel mogelijk verschillende mannen.
Eens een slet altijd een slet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelatenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat hoofdstuk in haar leven was afgeslooten
jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tik je hier nou bewust sloot omdat ze daar is achtergelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |