het is hier zo gezellig en druk dat ik het feestje niet kon missenquote:Op maandag 23 november 2020 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yo dikke, was jij ook niet van FOK weg?
Dat gevoel had ik vandaag ook.quote:Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is hier zo gezellig en druk dat ik het feestje niet kon missen
Makrelis? Nelis? Niels0? lolquote:Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Net terug ik sinds een week ongeveer.
Trek je rolschaatsen aan en noem mij Frederick, dat is lang geleden...quote:
Ok Frederick. Doe ik nog steeds, rolschaatsen. Alleen is de herfst niet zo geschikt met al die blaadjes. Verder prima, jij?quote:Op maandag 23 november 2020 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek je rolschaatsen aan en noem mij Frederick, dat is lang geleden...
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha Modus kerel
[..]
Jammer man dat het zo rustig is. Komen hier nog oude namen?
is maar goed ook, denk dat sommige mensen onder hun oude naam nooit mod hadden kunnen wordenquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.
@Haags in ieder geval nietquote:Op maandag 23 november 2020 15:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is maar goed ook, denk dat sommige mensen onder hun oude naam nooit mod hadden kunnen worden
Dat doe je nu tochquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waarom mag ik jou niet vragen op mijn gezicht te gaan zitten
Blijft lastig voor een autist als ikquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er gewoon nog maar onder een andere naam.
ja dat is wel zo natuurlijk met al die boomrommel. Top. Prima hier.quote:Op maandag 23 november 2020 15:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ok Frederick. Doe ik nog steeds, rolschaatsen. Alleen is de herfst niet zo geschikt met al die blaadjes. Verder prima, jij?
Echt hequote:Op maandag 23 november 2020 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom maak je een topic over single zijn terwijl eend al sinds dag 1 je ware is
quote:
Vind het meevallenquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent gewoon totaal onneukbaar daarom laat fugue je links liggen doei
SOWWWWWWWquote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent gewoon totaal onneukbaar daarom laat fugue je links liggen doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |