Nee.quote:Op zondag 15 november 2020 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze toevallig?
https://www.bol.com/nl/f/-/9200000133060850/
Hihi ja hequote:Op zondag 15 november 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de begeleider van @:Rozevla op maandagochtend zelfmoord wilt plegen
Dat zal wel altijd de achterliggende reden zijn ja.quote:Op zondag 15 november 2020 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Een met de letterlijke titel een zelfgekozen einde.
Maar met psychologische diepgang.
Deze samenvatting komt mij wat simplistisch over, alsof de wil om zelf te beschikken over je einde niet alsnog door een ziekte komt.
Niet teveel kwijlenquote:Op zondag 15 november 2020 19:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hihi ja he
Maar dan heb ik een goed gesprek met je moeder, vinger ik der ff en is alles weer goed
Wat een ontzettend geile slet zeg, godvertering. Die ik zou ik wel eens helemaal vol willen sodemieterenquote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik zou die fabiola volkers wel eens vol willen doen
Eindelijk zeg.quote:Op zondag 15 november 2020 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, het is bijna maandag.. kanniewachten.
Kan je weer racen zoals Max en schelden als het mis gaat zonder dat de volwassenen die in hetzelfde huis wonen komen klagen omdat die wel gewoon moeten werken zekerquote:
ik vind dat zo een smerig wijfquote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Geil hoor.quote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
Ja precies helemaal mee eens inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je weer racen zoals Max en schelden als het mis gaat zonder dat de volwassenen die in hetzelfde huis wonen komen klagen omdat die wel gewoon moeten werken zeker
Ga weg hoorquote:
Heb je geen zijnquote:
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?quote:Op zondag 15 november 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je geen zijnhoe kan dat nu weer
Ja, lastig.quote:Op zondag 15 november 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
lol zelfs in mijn woonplaats is er niks te huur voor onder de 1250 euro
NEDERLAND KANKERLAND
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doetquote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?
FOK!ken en simracen bijvoorbeeldquote:NOU, ik weet wel 938383838 dingen die ik thuis kan doen en dat is niet werken.
quote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een collega het volgende zeggen: vrije dagen, wat moet je ermee? Hier op kantoor is het gezellig en wat moet je thuis doen?
hoeveel spins had je vandaag op istanbulparkquote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doet
[..]
FOK!ken en simracen bijvoorbeeld
Ik werk deels thuis, deels op kantoor, omdat idioten.quote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom werk je eigenlijk niet thuis als je toch kantoorwerk doet
[..]
FOK!ken en simracen bijvoorbeeld
Echt he.. gooi jezelf weg, kontenlikker.quote:
33.quote:Op zondag 15 november 2020 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel spins had je vandaag op istanbulpark
Jij bent het genie van de afdeling?quote:Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk deels thuis, deels op kantoor, omdat idioten.
ik heb ook genoten vriendquote:Op zondag 15 november 2020 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
33.
Was een mooie race, waar de GOAT weer even mooi zijn kunsten aan het tonen was.
Eens. Teringgave baan.quote:Op zondag 15 november 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb ook genoten vriend
hoop dat het een vaste plek op de kalender krijgt
quote:Op zondag 15 november 2020 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent het genie van de afdeling?
Lekker meidquote:
Baas Dimaquote:Op maandag 16 november 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo, ik heb iedereen aan het werk gezet.
Als het werk vandaag niet klaarkomt zwaait er wat.![]()
Ik ga lekker chillen nu.
quote:Op maandag 16 november 2020 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeft ie genoeg opbergvakjes?
@:debraat
Gefeliciteerd met je aankoop! Heeft ie een mooi kleurtje?quote:
Racistquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop! Heeft ie een mooi kleurtje?
Wat rij jij vriend?quote:
Tussen m’n fiets en Formula Hybrid door ik ook.quote:
is dat eigenlijk wel handig een leidinggevende die niet durft te pratenquote:Op maandag 16 november 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo, ik heb iedereen aan het werk gezet.
Als het werk vandaag niet klaarkomt zwaait er wat.![]()
Ik ga lekker chillen nu.
In jouw geval welquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat eigenlijk wel handig een leidinggevende die niet durft te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |