Wel Zelda, ja. Niet Bayonetta.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:45 schreef Coco het volgende:
@:GGMM heb jij trouwens The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Bayonetta op je Switch?
Maakt mij ook geen reet uit maar mijn vriendin is er wat huiverig voor. En ik heb geen reet te vertellen thuis dus ik conform me aan de gemaakte afspraken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zelf heeft daar minder moeite mee, die deelt zijn adres regelmatig hier.
CUCKEDquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen reet uit maar mijn vriendin is er wat huiverig voor. En ik heb geen reet te vertellen thuis dus ik conform me aan de gemaakte afspraken.
Je zat even in een dipje na de woordenwisseling met @GGMM maar je bent nu weer lekker bezig Lenny.quote:
Ik koop sowieso geen tweedehands meer, heb ik met mijn laatste xbox 360 gedaan. Toen ik hem binnen had bleek dat diegene een zijkant met vlammetjes erop had gemaakt. Ik was woedend.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:48 schreef Coco het volgende:
Dan moet ik mijn PS4 maar aan iemand anders verkopen.
Ja ik ben daar ook huiverig voor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen tweedehands meer, heb ik met mijn laatste xbox 360 gedaan. Toen ik hem binnen had bleek dat diegene een zijkant met vlammetjes erop had gemaakt. Ik was woedend.
Ik ga gelijk kijken want ik ben zó benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Voor een uitgebreide review verwijs ik jullie naar mijn review in het Last of Us topic in GAM.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga gelijk kijken want ik ben zó benieuwd
Daar staat het vol mee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Coco het volgende:
Ik zit nu ook even in GAM. Vind ik daar nog even een mad post van chevy in het haxball topic.
Zijn die nieuwe spellen nog wel te spelen op de ps4?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Coco het volgende:
Ik zit nu ook even in GAM. Vind ik daar nog even een mad post van chevy in het haxball topic.
Call of Duty: Black Ops Cold Warquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn die nieuwe spellen nog wel te spelen op de ps4?
Dank voor de review. Op basis van deze review ga ik de review niet lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
Eindoordeel: 5/10
leuke review scrummieErg leuk geschreven
@:lenny_leonard check dit
Dit was de review die ik had gekopieerd, niet mijn review van zijn review.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de review. Op basis van deze review ga ik de review niet lezen.
Voor 99% wel ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Oh is de PS5 trouwens backwards compatible? (hier stond eerst compatiable)
Ja, de PS4 was dat niet. Dus nu wel genot.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Oh is de PS5 trouwens backwards compatible? (hier stond eerst compatiable)
Maar jij hebt toch geen PS4 ?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dat doet me toch weer twijfelen om het wel te doen.
Wat een lastig leven heb ik toch
Nou doe vanavond maar eens mee met haxball.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een jaar of 5 niet meer gegamed denk ik
Dit even ter info
Als je besluit het toch te doen heb ik misschien wat disc games voor je (waaronder god of war).quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dat doet me toch weer twijfelen om het wel te doen.
Wat een lastig leven heb ik toch
Waarom zou je die wegdoen als je ze op de PS5 kan spelen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je besluit het toch te doen heb ik misschien wat disc games voor je (waaronder god of war).
Dat is slim.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee daarom, dan kan ik toch PS4 games kopen die ik altijd al had willen spelen
Ik fok eigenlijk altijd mobiel, tenzij ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou doe vanavond maar eens mee met haxball.
Omdat ik dus misschien voor de digital only versie ga.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je die wegdoen als je ze op de PS5 kan spelen?
Waarom zou je ze bewaren nadat je ze gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk voor je?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk altijd mobiel, tenzij ik aan het werk ben.
Ja maar kan je dan wel oude ps4 disc games digitaal op de ps5 spelen zonder ze opnieuw digitaal te moeten kopen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik dus misschien voor de digital only versie ga.
Geniet ervan maatquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie met een gevulde koek, hier. @:GGMM @:Happel @:Knetterkrankjorum @:Jancees
Geniet ervan Stijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie met een gevulde koek, hier. @:GGMM @:Happel @:Knetterkrankjorum @:Jancees
Mooi moment voor koffie en een koekje ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
WTF zeg. Doe dit in een spoiler.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, niet helemaal mijn stijl.
Ik heb Donkey Kong Tropical Freeze uitgespeeld. 8,5/10.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Met Switch-games koop ik wel 2ehands
Met Disks is dat kut, maar de Switch heeft van die kaartjes die haast niet kapot kunnen en waar geen krassen op kunnen komen.
Dus vandaar
Dank voor de toelichting van de review. Als je zijn review een review zou moeten geven. Welk cijfer zou je dan geven?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was de review die ik had gekopieerd, niet mijn review van zijn review.
Beste platformer ooitquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Donkey Kong Tropical Freeze uitgespeeld. 8,5/10.
Ik heb hem inmiddels helemaal gelezen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting van de review. Als je zijn review een review zou moeten geven. Welk cijfer zou je dan geven?
Ik vond PS4 echt te minste console. Alleen TLOU en God of War (met veel pijn en moeite) uitgespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
te minstequote:Op vrijdag 13 november 2020 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond PS4 echt te minste console. Alleen TLOU en God of War (met veel pijn en moeite) uitgespeeld.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond PS4 echt te minste console. Alleen TLOU en God of War (met veel pijn en moeite) uitgespeeld.
Ja aan God of War twijfel ik dus ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet eens, maar wel een vermakelijke game.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beste platformer ooit![]()
Bedankt voor deze leuke review
Welke platformer vind jij beter.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet eens, maar wel een vermakelijke game.
Veel meer plezier gehad met mijn Xbox One. Forza Horizon en Gears of War. Nu met de gamepass is helemaal leuk. Helaas nu wat weinig tijd om te gamen nu.quote:
Ik twijfel tussen Donkey Kong Country 2, Castlevania SOTN en Mega Man X.quote:
Dat vind ik op DKC2 na niet echt platformersquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Donkey Kong Country 2, Castlevania SOTN en Mega Man X.
Oke. Top.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Mario Sunshine weer erg leuk
Uitgebreide review van zijn review. Ik geef deze review een 6/10.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels helemaal gelezen.
6/10 (hij licht goed toe wat de minpunten zijn, maar wat er zo geniaal is aan de eerste 50% lees ik eigenlijk nergens)
Dus ik kan eigenlijk nooit meedoen met haxballquote:
Dat kan wel als je de pc opstartquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus ik kan eigenlijk nooit meedoen met haxball
Ik had verwacht dat je dat verband zelf ook wel kon leggen Rene
Moet ik weer helemaal naar de werkkamer lopen om haxball te spelenquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel als je de pc opstart
Maar blijkbaar vind je dit te lastig.
De enige game die ik 40-45 keer heb uitgespeeld is crash bandicoot op de playstation denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Aladdin op de SNES heb ik volgens mij - net als Asterix - wel 10 keer uitgespeeld.
Ik zie zelfs dat Super Metroid als platformer wordt gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik op DKC2 na niet echt platformers
Maar DKC2 is wel een enorme bazengame ja.
Nee Metroid en Castlevania waren zo geniaal dat er een heel nieuw genre voor is gemaakt tochquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie zelfs dat Super Metroid als platformer wordt gezien.Dus ik moet mijn mening herzien en Super Metroid de topspot geven. Maar ik voel me er niet heel erg goed bij eerlijk gezegd.
Kan je ook even reageren op Gurney? Hij wil graag meedoen aan het gesprek. En ik ken die spellen niet dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Metroid en Castlevania waren zo geniaal dat er een heel nieuw genre voor is gemaakt toch
Metroidvania!
Om nou elke game waar geplatform in voorkomt een platformer te noemen is mij wat te kort door de bocht.
Ik vond de Gameboy maar kut, dus ik kan daar niet echt op reageren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je ook even reageren op Gurney? Hij wil graag meedoen aan het gesprek. En ik ken die spellen niet dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Tja platforming is wat dat betreft een heel groot genre. Bij een Mario ligt de focus wat meer op onstakelkoersen (waarbij ieder level lineair is) en bij Super Metroid dus op ontdekken van gebieden en schieten (waarbij er geen lineair pad is). Beetje lastige specificatie zo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Metroid en Castlevania waren zo geniaal dat er een heel nieuw genre voor is gemaakt toch
Metroidvania!
Om nou elke game waar geplatform in voorkomt een platformer te noemen is mij wat te kort door de bocht.
Gameboy god.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb Super Mario Land 2 op de gameboy tientallen keren uitgespeeld.
Maar ook Wario Land 2 en 3 speelde ik vroeger altijd. Alleen vond ik die wat moeilijker.
Inderdaad en de eerste 'metroidvania' isquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Metroidvania!
Zie je nou wel.. hoe bedoel je ‘niet productief’. Baasquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:01 schreef fetX het volgende: [..] Topcoach
Heb de droger gefixt. Die was kapot
![]()
Ik had geen Gameboy omdat ik daar nooit het nut van heb ingezien. Portable Spelcomputers doen het voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de Gameboy maar kut, dus ik kan daar niet echt op reageren.
Ik schuif deze vraag door aan @:lange_lans
Eens. Donkey Kong Country, Super Mario Allstars, Pilot Wings. Dat waren wel mijn SNES toppertjes.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:25 schreef fetX het volgende:
GameboyGod![]()
Super Nintendo Genot![]()
Donkey Kong Country, wat een BAZENGAME was dat.
Ik ga dit straks opzoeken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad en de eerste 'metroidvania' is
Castlevania: Symphony of the Night
Recent door dezelfde maker:
Bloodstained: ritual of the night
Koji Igarashigod
@:Lange_Lans
Super Metroid, dan een hele tijd niets en dan Zelda en Secret of Mana.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Donkey Kong Country, Super Mario Allstars, Pilot Wings. Dat waren wel mijn SNES toppertjes.
Haha ja mooi die accessoiresquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gameboy god.
Ik had dit vroeger voor de gameboy:
[ afbeelding ]
Toevallig komt deze afbeelding nog van FOK! ook!
Geen van allen gehad destijds, derhalve geen mening.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super Metroid, dan een hele tijd niets en dan Zelda en Secret of Mana.
Toen was dat soort onzin nog nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha ja mooi die accessoires. Ik had volgens mij een lampje voor boven mijn gameboy voor als we door tunnels reden. Mooie tijden.
Zoek dan maar ook zo op Trials of Mana.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super Metroid, dan een hele tijd niets en dan Zelda en Secret of Mana.
Ik wacht trouwens sowieso tot na de Kerst met ps5.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen was dat soort onzin nog nodig.
Wat heeft Björn nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Kuipers krijgt 10 jaar (lol)
Aimabele onschuldige man volgens Johan
Ik ook. Denk dat ik hem ergens in april of zo pas ga halen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens sowieso tot na de Kerst met ps5.
Waarom gaat die astronaut de bak in?quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Kuipers krijgt 10 jaar (lol)
Aimabele onschuldige man volgens Johan
quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Björn nou weer gedaan?
Leuk weer jongensquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom gaat die astronaut de bak in?
Verstandig. Niet dat je er nu 1 kan krijgen überhaupt, maar toch.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens sowieso tot na de Kerst met ps5.
Nice. Neipaquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:lenny_leonard mijn bierwinkel had weer allemaal mooie NEIPA’s uit Rusland
Flink ingekocht dus.
Brigadier of de TDrinks?quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Neipa
Ik ga zo ook even naar mijn vaste bierwinkel. Even kijken of ze wat nieuws hebben.
Welk gedeelte van Leeuwarden? (en blijf weg uit mijn provincie!!!)quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:49 schreef Elan het volgende:
Vanmiddag huisjes bekeken in Leeuwarden @:maxi-mus
Kun je iets specifieker zijn? (ik heb meerdere likes uitgedeeld aan jou)quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor jullie like op Twitter. @:maxi-mus @:wateropmars @:lange_lans
Dan ben je echt ten einde raad (lol)quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:49 schreef Elan het volgende:
Vanmiddag huisjes bekeken in Leeuwarden @:maxi-mus
De volgende stap is Papendrecht.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je echt ten einde raad (lol)
Zo diep zinkt zelfs @Elan nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De volgende stap is Papendrecht.
Julianapark (zo heet die wijk, niet in het park!)quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Leeuwarden? (en blijf weg uit mijn provincie!!!)
Waarom wil je daar gaan wonen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Julianapark (zo heet die wijk, niet in het park!)
Jaren 30 woning voor 180k
Dat is wel een mooi buurtje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje wel ja, ben dit gehorige kleine kut appartement helemaal beu.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je echt ten einde raad (lol)
Die van Grapperhausquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? (ik heb meerdere likes uitgedeeld aan jou)
Mijn opmerking over volle stadions deed het ook even leuk maar toch net niet viraalquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van Grapperhaus
Ik kom terug op Twitter, 6 likes! Dat was een leuke verrassing
M'n werkgever gaat er heen verhuizen dus ik verhuis gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom wil je daar gaan wonen dan?
Loyaal.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
M'n werkgever gaat er heen verhuizen dus ik verhuis gewoon lekker mee.
En als het allemaal echt de spuigaten uit loopt zit er ook nog het UWV.
Zolang ze de Kuip maar dicht houden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Volgens Rutte zitten we nu al op het voorspelde niveau voor half december
Kroegen weer open dus @:elan @:scrummie @:kyran @:trein2000 @:sounddragon
Ga je je vrienden niet missen als je zo'n afstand gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Leeuwarden is best een leuke stad hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben gewoon auto en rijbewijs, voordeel als je vrienden de volwassen leeftijd al bereikt hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je je vrienden niet missen als je zo'n afstand gaat verhuizen?
@:tjacka check deze sneer
quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En een Jelinek kliniek.
@:Anneloos is dus ook van harte welkom!
quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En een Jelinek kliniek.
@:Anneloos is dus ook van harte welkom!
Jij ook bedankt voor jou like op Twitter!quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor jullie like op Twitter. @:maxi-mus @:wateropmars @:lange_lans
180k ja? Da's wel heel erg cheap.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je je vrienden niet missen als je zo'n afstand gaat verhuizen?
@:tjacka check deze sneer
moet je dan ook op taalcursus?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei @RensAjacied ook toen ik hem meettequote:Op vrijdag 13 november 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in Leeuwarden praat fries.
Kon je dat wel verstaan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei @:rensajacied ook toen ik hem meette![]()
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei @:rensajacied ook toen ik hem meette![]()
Die friezen waren nog wel te verstaan als ze NL praatten, in Drenthe lukte me dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier praten ze Goois of met Amsterdamse tongval weet niet wat meer pijn doet.
Overijssel wel?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die friezen waren nog wel te verstaan als ze NL praatten, in Drenthe lukte me dat niet
In Drenthe kunnen ze ook amper Nederlands. We moeten er nog weleens voetballen maar ik versta die mensen gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die friezen waren nog wel te verstaan als ze NL praatten, in Drenthe lukte me dat niet
Dat heb ik met Zuid-Limburgersquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog leuke plannen in het weekend? (zo ja, welke)
Gelukkig is er nog F1, is het weekend niet compleet nutteloosquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:58 schreef fetX het volgende:
Geen clubvoetbal. Kut interlands.
WANBELEID.
Het grootste toernooi in onze 'sport' is bezig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:58 schreef fetX het volgende:
WANBELEID.
Het wielerseizoen is af hoor Hansquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het grootste toernooi in onze 'sport' is bezig.
Eensquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:58 schreef fetX het volgende:
WANBELEID.
Wimbledon in november ja??quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het grootste toernooi in onze 'sport' is bezig.
Wat quote je mij, teringdebiel.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Manmanman. Achterhoek
@:drizzt_dourden
@:jojoortje
Goed geslapen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat quote je mij, teringdebiel.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Overigens quote hahahaha.het is mentionen.
![]()
domme bever.
Je moet het wel afsluiten met een * anders is het niet grappigquote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
Skysherrif heeft wat te doen als hij online komt
Mensen doodverwensen is niet echt stoer. Hier hebben mensen straf voor gekregen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ook moderator @:tjacka krijgt het één en ander te verwerken van @:jojoortje
Kan je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen doodverwensen is niet echt stoer. Hier hebben mensen straf voor gekregen.
Alleen maar tegen idioten. Straks met jou een kop koffie drinken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je jojoortje? Je komt wat knorrig over
quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je jojoortje? Je komt wat knorrig over
Dan nu graag unban voor @wateropmars .quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Die is om hele andere redenen geband en dat weet jij bestquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan nu graag unban voor @:wateropmars .
Ik heb het toch geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is om hele andere redenen geband en dat weet jij best
Maar dat wordt hier niet besproken
User @Zipportal heeft zich hier erg druk om gemaakt, maar is op het moment supreme afwezig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh ik zie nu dat haags boven de 1 miljoen posts zit.
Wat een mongool.
Ik maak me zorgen om hem. Na zijn clash met @GGMM heeft 'ie echt een tikkie gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:zipportal heeft zich hier erg druk om gemaakt, maar is op het moment supreme afwezig.
Dit had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om hem. Na zijn clash met @:GGMM heeft 'ie echt een tikkie gehad volgens mij.
Die altijd racistische posts maakt om vervolgens glashard te ontkennen dat 'ie racist is als 'ie daarvoor genote is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit had ik ook niet verwachtIk hoop dat mijn goede vriend @:zipportal snel weer terug is, want ondanks ons meningsverschil vind ik hem een erg fijne user!
Als je autootje rijden nodig hebt om je weekend nuttig te maken heb je een erg leeg leven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog F1, is het weekend niet compleet nutteloos
Ach, zo hebben we allemaal wel een dingetjequote:Op vrijdag 13 november 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die altijd racistische posts maakt om vervolgens glashard te ontkennen dat 'ie racist is als 'ie daarvoor genote is.
Maar dat is inderdaad een te futiele reden om zomaar met stille trom te verdwijnen.
Check mijn eerste note op dit account.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, zo hebben we allemaal wel een dingetje
Boos. Ziedend.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja toen heb ik je nog uit de vuilnisbak gevistquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Check mijn eerste note op dit account.
Een parodie weliswaar, maar mij heb je er niet over horen janken destijds.
Je bent weer aardig viral gegaan vandaag.quote:
Klopt, dit was een fijne dagquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent weer aardig viral gegaan vandaag.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7299] Boektip: Red Rising
Man man man.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:51 schreef DonRaja het volgende:
@:jojoortje volg nou gewoon de regel voor elke Tukker: Indien ongesteld, niet posten.
10 jaar op die leeftijd. Henk is klaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
#PRAYFORHENK (en JanCees natuurlijk)
[ afbeelding ]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.quote:
Dit neem ik mee naar achterquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.
Debiel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te weten dat we crew debiel mogen noemen.
Moest lachenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kreeg je maar eens een keer een trap in je note.
Terwijl het zo'n aardige doodnormale man is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
10 jaar op die leeftijd. Henk is klaar.
Straks zuipen met wat matenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:42 schreef fetX het volgende:
Gaan jullie ook zo'n enerverende avond tegemoet?
Tot nu toe ziet het er eerlijk gezegd nog niet erg spannend uit.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:42 schreef fetX het volgende:
Gaan jullie ook zo'n enerverende avond tegemoet?
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks zuipen met wat maten
En dat nog spontaan ook
Topmaand is dit
Spontaan een afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat nog spontaan ook
Topmaand is dit
Avondje met 4, paar biertjes, spelletje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat nog spontaan ook
Topmaand is dit
Ja paar uurtjes terug pas, paar man hadden dorst. Dat zijn de lichtpuntjes in deze donkere tijdenquote:
Dat gun ik je makker, gezellige avond toegewenst!quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja paar uurtjes terug pas, paar man hadden dorst. Dat zijn de lichtpuntjes in deze donkere tijden
Die had ik vandaag al, terwijl ik niet eens buitensporig aan de papegaaiensoep heb gezeten gisterenavond.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
#Announce vieskatertje
@:caland
@:zipportal
@:de_kraam
Ik kan naast bier nog liters water drinken. Alsnog koppijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die had ik vandaag al, terwijl ik niet eens buitensporig aan de papegaaiensoep heb gezeten gisterenavond.
Wat een God.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dan geeft hij weer ongevraagd eetadvies aan een passant die begint over zijn verloren kilo’s. ‘Je kunt echt wel eens shoarma eten, maar je moet het broodje weglaten’. Weg met die snelle koolhydraten. Afvaltips van Raymond van Barneveld: ook dat is 2020.
Barneygod.
Barney die het zwaar vond om een tweede milkshake van de Mac te laten staan om dartsfit te blijven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dan geeft hij weer ongevraagd eetadvies aan een passant die begint over zijn verloren kilo’s. ‘Je kunt echt wel eens shoarma eten, maar je moet het broodje weglaten’. Weg met die snelle koolhydraten. Afvaltips van Raymond van Barneveld: ook dat is 2020.
Barneygod.
Dan moet je er meer bij snuivenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan naast bier nog liters water drinken. Alsnog koppijn.
Nouja op een gegeven moment heb je zoveel gesnoven dat je ook niet meer hoeft te slapen en dus geen koppijn hebt bij het opstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waardoor je nog meer gaat zuipen en de kater alleen maar erger is?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Barneygod.
Dat was echt een fantastisch interview.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Barney die het zwaar vond om een tweede milkshake van de Mac te laten staan om dartsfit te blijven.
Alleen een debiel mag dat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te weten dat we crew debiel mogen noemen.
Nieuwe smileys speciaal voor FEE.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Even iets anders, zijn de pieten niet zwart meer?![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft wel vaker hilarische teksten. Barney als hij verloren heeftquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt een fantastisch interview.
Oh ja, ik zou nog ff langskomen in FEE.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nieuwe smileys speciaal voor FEE.
Nee, maar inmiddels zijn grijze pieten ook racistisch. (als je net zo woke als ik geweest was, dan had je dit geweten)quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel nog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker hilarische teksten. Barney als hij verloren heeftVan Gerwen was laatst trouwens ook genieten.
Mijn dochtertje van 4 wisselt tussen de Sinterklaasjournaals op België en Nederland. Bij de ene heb je een Vlaamse Sint en Zwarte Pieten en bij de andere een Nederlandse Sint en godweetwatvoor Pieten. Interesseerde haar geen hol, ze had pepernoten gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, maar inmiddels zijn grijze pieten ook racistisch. (als je net zo woke als ik geweest was, dan had je dit geweten)
Ome Donald blijft ook wel een topshow.quote:
Mijn neefje van 4 vond het wel raar dat zwarte piet er ineens niet meer was.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje van 4 wisselt tussen de Sinterklaasjournaals op België en Nederland. Bij de ene heb je een Vlaamse Sint en Zwarte Pieten en bij de andere een Nederlandse Sint en godweetwatvoor Pieten. Interesseerde haar geen hol, ze had pepernoten gehad.
Maken ze we in België geen probleem van?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje van 4 wisselt tussen de Sinterklaasjournaals op België en Nederland. Bij de ene heb je een Vlaamse Sint en Zwarte Pieten en bij de andere een Nederlandse Sint en godweetwatvoor Pieten. Interesseerde haar geen hol, ze had pepernoten gehad.
In wat voor bochten je je allemaal wel niet moet wringen als je een narcist bent.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ome Donald blijft ook wel een topshow.
Ik snap dat. Morgen schoentje zetten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)wil-je-punten-scorenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maggewoonniegebeureklaar
*insert tegenstander* kan er nie zoveel van en moe ik gewoon van winnuh
Volgens mij niet, die hebben gewoon kick out alle buitenlanders clubs.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maken ze we in België geen probleem van?
Heb je daar geen kick out zwarte piet kankers?
Ze heeft het er niet over gehad, dus denk dat het bij ons wel meevalt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 4 vond het wel raar dat zwarte piet er ineens niet meer was.
Nee, die kinderen zijn nog niet zo gek, als ze maar cadeautjes krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@Danny is gezwicht onder de druk, erg jammer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is toch "the most fantastic president in the history of the USA", aldus hijzelf. Dan is het wel heel gek als je toch verliest en ook nog eens van een demente idioot.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In wat voor bochten je je allemaal wel niet moet wringen als je een narcist bent.
Jezelf continu schouderklopjes geven en alles wat misgaat is de schuld van anderen, klinkt erg vermoeiend.
Jeetje wat boos.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)wil-je-punten-scoren
Niet alleen dement, ook nog eens bewezen dat hij plagieert, een zweem van #metoo rond zich heeft en heeft gestemd voor negeronvriendelijke voorstellen. Hij is gewoon Trump light.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch "the most fantastic president in the history of the USA", aldus hijzelf. Dan is het wel heel gek als je toch verliest en ook nog eens van een demente idioot.
Ik kan me wel iets voorstellen bij dat besluit, uiteindelijk wil je geen kampen creeren. En ik denk dat het kamp voor zwarte Piet op Fok! zich eerder neerlegt bij een compromis of aanpassing dan het kamp tegen zwarte Piet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:Danny is gezwicht onder de druk, erg jammer.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker!!!’ Het enige zwarte wat gewenst is!!
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.quote:
Arrogant stuk vreten dat 't is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.
Downie Mike is al net zo erg als Barney.
Mike is de ome Donald onder de dartsers.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.
Downie Mike is al net zo erg als Barney.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mike is de ome Donald onder de dartsers.
Wow wat ben jij een emotionele jongenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Speel niet met mijn privé.
Ik was een paar dagen offline en dat wordt blijkbaar gelijk aan die note gelinkt? En GGMM stookt het nog even lekker op.
Erg teleurstellend.
Like gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Speel niet met mijn privé.
Ik was een paar dagen offline en dat wordt blijkbaar gelijk aan die note gelinkt? En GGMM stookt het nog even lekker op.
Erg teleurstellend.
Die advocaat van hem is ook zo'n halfgare maffioso.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Na het zien van dit filmpje lijkt het me wel duidelijk, Henk is volkomen onschuldig!
#FREECAPTAINHENK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.metal up your ass
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is er al een topic over hoe Nigeria een 4-0 voorsprong Al-Shabaab heeft gemaakt?Dat hebben we een paar weken terug bij AZ toch ook niet gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 13 november 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat hebben we een paar weken terug bij AZ toch ook niet gedaan?![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |