Ik kan me wel iets voorstellen bij dat besluit, uiteindelijk wil je geen kampen creeren. En ik denk dat het kamp voor zwarte Piet op Fok! zich eerder neerlegt bij een compromis of aanpassing dan het kamp tegen zwarte Piet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:Danny is gezwicht onder de druk, erg jammer.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker!!!’ Het enige zwarte wat gewenst is!!
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.quote:
Arrogant stuk vreten dat 't is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.
Downie Mike is al net zo erg als Barney.
Mike is de ome Donald onder de dartsers.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij wilde later ook niet meer met Arjan praten en toen hij eruit lag moest Noppert in zijn eentje het interview doen met Maijer.
Downie Mike is al net zo erg als Barney.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mike is de ome Donald onder de dartsers.
Wow wat ben jij een emotionele jongenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Speel niet met mijn privé.
Ik was een paar dagen offline en dat wordt blijkbaar gelijk aan die note gelinkt? En GGMM stookt het nog even lekker op.
Erg teleurstellend.
quote:
Like gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Speel niet met mijn privé.
Ik was een paar dagen offline en dat wordt blijkbaar gelijk aan die note gelinkt? En GGMM stookt het nog even lekker op.
Erg teleurstellend.
Die advocaat van hem is ook zo'n halfgare maffioso.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Na het zien van dit filmpje lijkt het me wel duidelijk, Henk is volkomen onschuldig!
#FREECAPTAINHENK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.metal up your ass
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is er al een topic over hoe Nigeria een 4-0 voorsprong Al-Shabaab heeft gemaakt?Dat hebben we een paar weken terug bij AZ toch ook niet gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 13 november 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat hebben we een paar weken terug bij AZ toch ook niet gedaan?![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |