Die altijd racistische posts maakt om vervolgens glashard te ontkennen dat 'ie racist is als 'ie daarvoor genote is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit had ik ook niet verwachtIk hoop dat mijn goede vriend @:zipportal snel weer terug is, want ondanks ons meningsverschil vind ik hem een erg fijne user!
Als je autootje rijden nodig hebt om je weekend nuttig te maken heb je een erg leeg leven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog F1, is het weekend niet compleet nutteloos
Ach, zo hebben we allemaal wel een dingetjequote:Op vrijdag 13 november 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die altijd racistische posts maakt om vervolgens glashard te ontkennen dat 'ie racist is als 'ie daarvoor genote is.
Maar dat is inderdaad een te futiele reden om zomaar met stille trom te verdwijnen.
Check mijn eerste note op dit account.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, zo hebben we allemaal wel een dingetje
Boos. Ziedend.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat quote je mij, teringdebiel.
Ja toen heb ik je nog uit de vuilnisbak gevistquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Check mijn eerste note op dit account.
Een parodie weliswaar, maar mij heb je er niet over horen janken destijds.
Je bent weer aardig viral gegaan vandaag.quote:
Klopt, dit was een fijne dagquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent weer aardig viral gegaan vandaag.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7299] Boektip: Red Rising
Man man man.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:51 schreef DonRaja het volgende:
@:jojoortje volg nou gewoon de regel voor elke Tukker: Indien ongesteld, niet posten.
10 jaar op die leeftijd. Henk is klaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
#PRAYFORHENK (en JanCees natuurlijk)
[ afbeelding ]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.quote:
Dit neem ik mee naar achterquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.
Debiel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet waarom. Tjacka een debiel noemen kan nog, maar we vragen hier niet aan mensen om een trein te koppen. Die teringdingen rijden nu al nooit op tijd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te weten dat we crew debiel mogen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |