Wel Zelda, ja. Niet Bayonetta.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:45 schreef Coco het volgende:
@:GGMM heb jij trouwens The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Bayonetta op je Switch?
Maakt mij ook geen reet uit maar mijn vriendin is er wat huiverig voor. En ik heb geen reet te vertellen thuis dus ik conform me aan de gemaakte afspraken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zelf heeft daar minder moeite mee, die deelt zijn adres regelmatig hier.
CUCKEDquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen reet uit maar mijn vriendin is er wat huiverig voor. En ik heb geen reet te vertellen thuis dus ik conform me aan de gemaakte afspraken.
Je zat even in een dipje na de woordenwisseling met @GGMM maar je bent nu weer lekker bezig Lenny.quote:
Ik koop sowieso geen tweedehands meer, heb ik met mijn laatste xbox 360 gedaan. Toen ik hem binnen had bleek dat diegene een zijkant met vlammetjes erop had gemaakt. Ik was woedend.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:48 schreef Coco het volgende:
Dan moet ik mijn PS4 maar aan iemand anders verkopen.
Ja ik ben daar ook huiverig voor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen tweedehands meer, heb ik met mijn laatste xbox 360 gedaan. Toen ik hem binnen had bleek dat diegene een zijkant met vlammetjes erop had gemaakt. Ik was woedend.
Ik ga gelijk kijken want ik ben zó benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Voor een uitgebreide review verwijs ik jullie naar mijn review in het Last of Us topic in GAM.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga gelijk kijken want ik ben zó benieuwd
Daar staat het vol mee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Coco het volgende:
Ik zit nu ook even in GAM. Vind ik daar nog even een mad post van chevy in het haxball topic.
Zijn die nieuwe spellen nog wel te spelen op de ps4?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Coco het volgende:
Ik zit nu ook even in GAM. Vind ik daar nog even een mad post van chevy in het haxball topic.
Call of Duty: Black Ops Cold Warquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn die nieuwe spellen nog wel te spelen op de ps4?
Dank voor de review. Op basis van deze review ga ik de review niet lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
Eindoordeel: 5/10
leuke review scrummieErg leuk geschreven
@:lenny_leonard check dit
Dit was de review die ik had gekopieerd, niet mijn review van zijn review.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de review. Op basis van deze review ga ik de review niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |