abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196220704

Uitslagen 2012 en 2016

Stand van zaken 5 november 2020

Stand van zaken 6 november 2020

Stand van zaken 7 november 2020

De plek voor verkiezingsinfo die niet specifiek bij één van de kandidaten past. Algemene info over bredere Amerikaanse politiek (aanpak Covid, supreme court, etc.) kan in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #843 How to debate.

Livestreams

https://edition.cnn.com/specials/live-video-0
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
quote:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Election Data Scraper met live updates.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:12:16 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196220890
Wat zouden wereldleiders eigenlijk gaan doen als Trump de verkiezingen steelt?
Er is een mogelijkheid dat Trump (en enkele senatoren) gaan roepen dat er fraude is gepleegd en dat de verkiezingen ongeldig zijn.
Dan krijg je de situatie dat de stemmen niet meer door de burgers wordt bepaald maar door de kiezmannen, 2 per staat, degene met de meeste staten wint.
Er zijn meer Repulikeinse staten (al wonen er meer mensen in de democratische staten) dus Trump "wint" dan.
Als het gelijkstand wordt dan mag de Attorney General iemand aanwijzen, William Barr is onlangs door Trump op die positie gezet dus ook dan "wint" Trump

Maar hoe zouden wereldleiders gaan reageren op zo'n "coup"?
Afgezien felicitaties van Poetin, Kim Jong Un, Xi Jingping en Lukashenko dan.
Gaat Rutte Trump straks feliciteren of komt ie met een boycot op Amerikaanse producten?
En Trump kan dat dan ook weer gebruiken om zich nog meer af te sluiten van de rest van de wereld.
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:13:56 #3
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196220923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:12 schreef SiGNe het volgende:
Er is een mogelijkheid dat Trump (en enkele senatoren) gaan roepen dat er fraude is gepleegd en dat de verkiezingen ongeldig zijn.
Dan krijg je de situatie dat de stemmen niet meer door de burgers wordt bepaald maar door de kiezmannen, 2 per staat, degene met de meeste staten wint.
Er zijn meer Repulikeinse staten (al wonen er meer mensen in de democratische staten) dus Trump "wint" dan.
Als het gelijkstand wordt dan mag de Attorney General iemand aanwijzen, William Barr is onlangs door Trump op die positie gezet dus ook dan "wint" Trump

Gaat Rutte Trump straks feliciteren of komt ie met een boycot op Amerikaanse producten?
En Trump kan dat dan ook weer gebruiken om zich nog meer af te sluiten van de rest van de wereld.
De kans dat dit gebeurd schat ik ongeveer 0.0000000001%

En dan ben ik optimistisch.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196221036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:12 schreef SiGNe het volgende:

Hoe denk je dat het volk in de VS gaat reageren?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196221248

De aankondiging is alvast gezellig. The Proud Boys zijn ook van de partij. Blijkbaar ook een tegenrally gepland. Wordt een feest in Washington morgen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:37:11 #6
445514 DonDruiper
pi_196221287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:34 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

De aankondiging is alvast gezellig. The Proud Boys zijn ook van de partij. Blijkbaar ook een tegenrally gepland. Wordt een feest in Washington morgen.
Het zou me niks verbazen dat er maar een paar honderd Trumpetters komen.

Het gros van die mensen is er ook klaar mee joh.. nog een paar hilliebilly diehards, maar that's it.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196221295
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Een aantal staten zullen dan wel de onafhankelijkheid uitroepen en de US verlaten. Of dat helemaal rustig verloopt...
pi_196221316
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Het gros van die mensen is er ook klaar mee joh.. nog een paar hilliebilly diehards, maar that's it.
Laten we het hopen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:00:59 #9
45 SiGNe
pi_196221644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

De kans dat dit gebeurd schat ik ongeveer 0.0000000001%

En dan ben ik optimistisch.
Maar de mogelijkheden dat zoiets gebeurt worden steeds groter , Trump blijft roepen dat er fraude is gepleegd en krijgt ook steun van hooggeplaatste ambtenaren (die dat baantje ook dankzij Trump hebben gekregen)

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Trump gaat daarna nog harder roepen dat Democraten vals gespeeld hebben en die gaan ook vast vervolgd worden
En hoe harder Trump gaat roepen dat er vals is gespeeld hie minder de democraten geloofd gaan worden door Trump aanhanger, die wordne op die manier monddood gemaakt.
En er zullen ook vast rellen komen maar daarvoor wil Trump dan het leger inzetten, de minister van defensie is al in handen van Trump (generaals niet maar die kunnen vervangen worden, oneervol ontslag wegens het negeren van een presidentieel bevel, evt zelfs vervolgen wegens deserteren)
En men kan het tot het hooggerechtshof uitvechten maar daat zitten ook 6 republikeinen en maar 3 democraten.
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:02:30 #10
445514 DonDruiper
pi_196221671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar de mogelijkheden dat zoiets gebeurt worden steeds groter , Trump blijft roepen dat er fraude is gepleegd en krijgt ook steun van hooggeplaatste ambtenaren (die dat baantje ook dankzij Trump hebben gekregen)
[..]

Juist niet. Steeds meer gerenommeerde hoge republikeinen krabbelen alweer terug.

Je zit paniek te zaaien om niks. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:03:48 #11
45 SiGNe
pi_196221692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Daar kan je je nog weleens in vergissen, die Trumpeteers zijn erg fanatiek en vasthoudend in hun gedrag en geloof.
Het zou me niet verbazen als ze, net zoals op de poster, echt met pantserwagens en wapens aan komen zetten.
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:07:31 #12
45 SiGNe
pi_196221752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Juist niet. Steeds meer gerenommeerde hoge republikeinen krabbelen alweer terug.

Je zit paniek te zaaien om niks. :)
En toch hoor je ook in de media steeds meer over die mogelijkheid.
Kan zin dat die het ook voor de kijkcijfers en de sensatie doen maar geheel uit de duim gezogen is het ook weer niet.
Het begint steeds meer op een vooropgezet plan te lijken.
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:12:36 #13
445514 DonDruiper
pi_196221839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En toch hoor je ook in de media steeds meer over die mogelijkheid.
Kan zin dat die het ook voor de kijkcijfers en de sensatie doen maar geheel uit de duim gezogen is het ook weer niet.
Het begint steeds meer op een vooropgezet plan te lijken.
Ik hou op te reageren op jou.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:18:50 #14
45 SiGNe
pi_196221938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik hou op te reageren op jou.
Wat jammer nou, begon net gezellig te worden :W
pi_196222140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, je zit een beetje in een gridlock. Dat kiesstelsel is hopeloos gedateerd, maar het geeft kleine staten (met name in de senaat) enorm veel meer macht dan ze zouden hebben in een proportioneel stelsel. Omdat wijzigingen in het stelsel wijzigingen in de grondwet zijn, kun je dat wel vergeten. Dan zou namelijk allereerst het voorstel al door de senaat moeten komen met een supermajority en vervolgens ook nog eens geratificeerd moeten worden door de staten.
En die kleinere staten hebben een hekel aan de democratische kusten. In een aantal van de afgelopen verkiezingen die de Republikeinen wonnen, verloren ze de populair vote. Nu is het verschil in de popular vote ongeveer 4 miljoen, en nog was het spannend. De kleine staten, qua inwoners, gaan hun macht echt niet opgeven.
Overigens heb je ook een dergelijk systeem, met superdelegates, binnen de democratische partij. Het is ook vooral het 'de winner takes it all' systeem wat polarisatie aanjaagt en beleid enorm kan laten swingen elke vier jaar. Zeker met een meerderheid in zowel de senaat als het huis van afgevaardigden. Maar ik zie niet dat dat gaat veranderen, die polarisatie zal nog wel een poosje doorgaan.
pi_196222255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

En die kleinere staten hebben een hekel aan de democratische kusten. In een aantal van de afgelopen verkiezingen die de Republikeinen wonnen, verloren ze de populair vote. Nu is het verschil in de popular vote ongeveer 4 miljoen, en nog was het spannend. De kleine staten, qua inwoners, gaan hun macht echt niet opgeven.
Overigens heb je ook een dergelijk systeem, met superdelegates, binnen de democratische partij. Het is ook vooral het 'de winner takes it all' systeem wat polarisatie aanjaagt en beleid enorm kan laten swingen elke vier jaar. Zeker met een meerderheid in zowel de senaat als het huis van afgevaardigden. Maar ik zie niet dat dat gaat veranderen, die polarisatie zal nog wel een poosje doorgaan.
Het verschil in PV is inmiddels zo'n 5,3 miljoen en zal nog wel wat verder oplopen aangezien er met name vanuit New York nog wel flink wat moet binnenkomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196222326
[Trumpletmodus]
Ik zie fraude in Virginia jongens!!!
Biden 5.0% / 105.0% Trump in de laatste batch. :(
[/Trumpletmodus]
  vrijdag 13 november 2020 @ 14:39:45 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196222358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef Monolith het volgende:
[Trumpletmodus]
Ik zie fraude in Virginia jongens!!!
Biden 5.0% / 105.0% Trump in de laatste batch. :(
[/Trumpletmodus]
TIJD VOOR OORLOG GVD :(

:') ah murica the land of memes
pi_196222502
PA zou nu uitgeteld moeten zijn Biden loopt meer dan 58K stemmen voor op Donaldino.
pi_196222710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:50 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

PA wordt sowieso een audit/hertelling toch?
Die is al bij voorbaat weer betwist echter omdat men het toch weer probeert te verdoezelen door een limited audit te doen. Oftewel men kan een klein stukje checken. Het is juist van belang om alles na te gaan en te tellen.
Onzin. Er is absoluut niets tegen een volledige hertelling maar een random steekproef van een grote sample is vrijwel net zo nauwkeurig. Dan heb je het echt over cijfers ver achter de komma.

En volgens mij kan Trump in PA gewoon een volledige hertelling aanvragen op eigen kosten. Als hij er echt vertrouwen in heeft doet hij dat vast wel.

quote:
Misschien als men het niet erg vind dat er bij de verkiezingen alleen observers bij mochten zijn van de democraten dat we nu de audit eens met alleen republikeinse observers kunnen doen? Dat is tenslotte heel eerlijk en fraudevrij
Het is onzin dat er geen republikeinse observers bij mochten zijn, die mochten er bij zijn in iedere county, net als democratische observers. Als ze er niet waren, is het omdat ze er niet wilden zijn.

Wat je noemt is onbewezen en suggestief.

Met de rechtszaken gaat het ook niet geweldig. Er zijn er inmiddels 16 of 17 afgewezen en 1 mini succesje in de vorm van een bultje stemmen die sowieso nog niet geteld waren en geen verschil uitmaken voor het totaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 13-11-2020 15:03:53 ]
pi_196222848
quote:

[..]

Die is al bij voorbaat weer betwist echter omdat men het toch weer probeert te verdoezelen door een limited audit te doen. Oftewel men kan een klein stukje checken. Het is juist van belang om alles na te gaan en te tellen.
Misschien als men het niet erg vind dat er bij de verkiezingen alleen observers bij mochten zijn van de democraten dat we nu de audit eens met alleen republikeinse observers kunnen doen? Dat is tenslotte heel eerlijk en fraudevrij
Nee, de marge voor Biden in PA is te groot voor een automatische hertelling.

Recounts kunnen per district worden aangevraagd indien 3 of meer kiezers aangeven fraude te vermoeden, maar die zijn dan wel verantwoordelijk voor de kosten indien er niets wordt gevonden, voor zover ik weet. Al is het me niet helemaal duidelijk of de deadline daarvoor al verstreken is.
pi_196222942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, de marge voor Biden in PA is te groot voor een automatische hertelling.

Recounts kunnen per district worden aangevraagd indien 3 of meer kiezers aangeven fraude te vermoeden, maar die zijn dan wel verantwoordelijk voor de kosten indien er niets wordt gevonden, voor zover ik weet. Al is het me niet helemaal duidelijk of de deadline daarvoor al verstreken is.
Excuus dat was georgia inderdaad, ik zal PA ook eens nakijken, volgens mij was er wel een recount aangevraagd
pi_196223003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:10 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Excuus dat was georgia inderdaad, ik zal PA ook eens nakijken, volgens mij was er wel een recount aangevraagd
Georgia doet er verder ook niet toe. Leuke bonus voor Biden maar hij heeft de staat verder niet nodig voor een meerderheid aan kiesmannen. Dat wordt gewoon 4moreyearsofwhining.
pi_196223087
quote:
Misschien als men het niet erg vind dat er bij de verkiezingen alleen observers bij mochten zijn van de democraten
Als hier helemaal geen bewijs voor is en het zelfs door rechter is verwopren, waarom blijf je dit herhalen?

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 13-11-2020 15:52:50 ]
pi_196223116
Trump z'n advocaten in Pennsylvania (Porter Wright Morris & Arthur) hebben zich inmiddels teruggetrokken.

twitter
pi_196223196
quote:

[..]

Heb jij er ook maar enig bewijs voor dat er alleen democraten toezicht mochten houden ?

Er stonden zowel public livecams op de tellingen in PA als toezichthouders van beide kanten.

p.s volgens mij hebben ze de rechtzaak ook al verloren hierover.
en ja er mochten soms geen toezichthouders bij:

omdat ze al gestopt waren met tellen laat op de avond ( ook de dems mochten er niet meer bij )
omdat er een toezichthouder aan het filmen was en dat is verboden en dan word je eruit gezet
( volkomen logisch )
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196223498
Waar het natuurlijk echt om gaat, en wat je ook ziet aan de plichtsgetrouwe volgers hiero, is het volgende:

quote:
Trump is not making a narrow, surgical, legally feasible case to enhance his chances to still be living in the White House come January 21. (That’s … improbable.) He’s not doing this, either, to win the argument. (It’s almost mathematically impossible.) He’s doing it, say political strategists, longtime Trump watchers and experts on authoritarian tactics, to sow doubt, save face and strengthen even in defeat his lifeblood of a bond with his political base.

And it’s … working. Seven in 10 Republicans, according to a POLITICO/Morning Consult poll earlier this week, believe the election was stolen from their candidate.
https://www.politico.com/(...)piracy-theory-436404
pi_196223510
waar is Team Trump nu eigenlijk mee bezig ?

Mocht Biden zowel GA als PA verliezen door rechtzaken en/of hertellingen etc ( eigenlijk onmogelijk als je de verschillen ziet) dan wint hij nog steeds met 270 electoral votes :D

nu hij Arizona heeft geflipt is de missie compleet zinloos, 0 kans van slagen.
pi_196223525
Zie de post boven je. :P
pi_196223535
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:42 schreef Predator40 het volgende:
waar is Team Trump nu eigenlijk mee bezig ?
Waarschijnlijk golfen
pi_196223544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:43 schreef Monolith het volgende:
Zie de post boven je. :P
tegelijkertijd gepost :P
  vrijdag 13 november 2020 @ 15:46:23 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196223578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:42 schreef Monolith het volgende:
Waar het natuurlijk echt om gaat, en wat je ook ziet aan de plichtsgetrouwe volgers hiero, is het volgende:
[..]

https://www.politico.com/(...)piracy-theory-436404
Wel ontzettend deprimerend dat er serieus meer dan een handjevol mensen rondloopt dat dit soort kwaadaardige onzin slikt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196223630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wel ontzettend deprimerend dat er echt meer dan een handjevol mensen rondlopen die dit soort totale onzin slikken.
Nou ja, dat zie je toch overal op internet? In de populistische hoek bestaat de realisatie dat de eigen opvattingen wellicht niet breed gedragen worden totaal niet. Dat is immers ook de kern van het populisme. "Het volk" wil iets. Dat dat volk dan bijvoorbeeld slechts 20% van de bevolking is, doet er niet toe.
  vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:55 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196223651
Ik vind 20% echt veel te veel, zeker gezien de vuiligheid die rondgaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196223690
In Popular Vote staat Biden inmiddels 5.3 miljoen (!!) voor op Trump
pi_196223740
twitter

Oproepen tot Donaties en het blijkt dat donaties tot 8000 dollar 100% in Trump zijn eigen zak gaat !!!
dit is gewoon pure oplichting
pi_196223798
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:50 schreef Perrin het volgende:
Ik vind 20% echt veel te veel, zeker gezien de vuiligheid die rondgaat.
Ik denk dat een stuk meer dan 20% van de bevolking van de VS gelooft dat de verkiezingen oneerlijk zijn verlopen.

Ook rechtse/republikeinse mensen die ik volg en die normaal gesproken heel redelijk zijn... Ze lijken nu ineens volledig de weg kwijt te zijn en herhalen de gekste conspiracies.
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:04:26 #38
104963 ETA
European Travel Author
pi_196223842
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, dat zie je toch overal op internet? In de populistische hoek bestaat de realisatie dat de eigen opvattingen wellicht niet breed gedragen worden totaal niet. Dat is immers ook de kern van het populisme. "Het volk" wil iets. Dat dat volk dan bijvoorbeeld slechts 20% van de bevolking is, doet er niet toe.
En social media versterkt dit beeld alleen maar, het is heel makkelijk in je eigen bubble te blijven zonder dat je het door hebt. Als je op facebook en youtube alleen maar rechtse onzin kijkt, zal je ook alleen maar meer van deze content voorgeschoteld krijgen. En omdat ze weinig interesse hebben in een feitelijk correcte content, zal deze ook niet meer aan hun worden laten zien, wat hun wereldbeeld nog verder laat afdwalen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196223887
j
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als hier helemaal geen bewijs voor is en het zelfs door rechter is verwopren, waarom blijf je dit herhalen?
je hebt de filmpjes en de ingediende affidavits niet gezien?
https://roar-assets-auto.rbl.ms/documents/7487/3.%20EXHIBIT%201%20(affidavits)%20(compressed).pdf

[ Bericht 3% gewijzigd door 4moreyears op 13-11-2020 16:19:13 ]
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:09:36 #40
104963 ETA
European Travel Author
pi_196223946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:06 schreef 4moreyears het volgende:
j
[..]

je hebt de filmpjes en de ingediende affidavits niet gezien?
https://roar-assets-auto.(...)/3.%20EXHIBIT%201%20(affidavits)%20(compressed).pdf
De filmpjes die debunked zijn bedoel je?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196223955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:09 schreef ETA het volgende:

[..]

De filmpjes die debunked zijn bedoel je?
herhaling maakt het niet waar. link en bron. zoals "onze" kant ook moet geven
pi_196224019
Goed voorbeeld van massahysterie. Wel grappig dat het uit de hoek komt van figuren die 'witch hunt' riepen over hun niet al te frisse gedrag bij buitenlandse inmenging.

Lijkt wel een georchestreerde actie. Of althans je mag het toch hopen dat die Trumpkliek niet daadwerkelijk gelooft dat deze verkiezingen 1 grote zwendel zijn. Zwendelaars die zich laten belazeren, does not compute.
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:14:13 #43
104963 ETA
European Travel Author
pi_196224023
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

herhaling maakt het niet waar. link en bron. zoals "onze" kant ook moet geven
Was je net zo kritisch bij het zien van de filmpjes in kwestie, heb je onderzoek gedaan naar de validiteit en of er geen logische verklaringen voor waren? Nee, want dan had je al lang kunnen zien dat het onzin is.

Dat is het probleem met jullie lui, gewoon shit tegen de muur aangooien en kijken wat er blijft plakken.
Mijn reisfotos!
pi_196224064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:14 schreef ETA het volgende:

[..]

Was je net zo kritisch bij het zien van de filmpjes in kwestie, heb je onderzoek gedaan naar de validiteit en of er geen logische verklaringen voor waren? Nee, want dan had je al lang kunnen zien dat het onzin is.

Dat is het probleem met jullie lui, gewoon shit tegen de muur aangooien en kijken wat er blijft plakken.
We zullen zien, het gebeurt van beide zijdes volgens mij. dat is het klote van tegenwoordig: het is bijna onmogelijk om goede bronnen te vinden. Wij vertrouwen cnn etc niet, jullie vertrouwen onze media niet. op FB en ander socials zit iedereen in zijn eigen bubble en die zijn ook biased.

Ik gaf een link naar de affidavits, dat lijkt me een primaire bron en de getuigenissen van de observers zelf. als ze liegen daarin dan hebben ze een probleem
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:25:11 #45
104963 ETA
European Travel Author
pi_196224184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:16 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We zullen zien, het gebeurt van beide zijdes volgens mij. dat is het klote van tegenwoordig: het is bijna onmogelijk om goede bronnen te vinden. Wij vertrouwen cnn etc niet, jullie vertrouwen onze media niet. op FB en ander socials zit iedereen in zijn eigen bubble en die zijn ook biased.
Ik zal niet ontkennen dat het aan beide zijdes gebeurd, alleen zie ik dit in veel extremere mate bij "rechtse" groeperingen waar enige zelfreflectie ontbreekt. Maar goed, jij zal daar waarschijnlijk een tegenovergesteld beeld van hebben. Enerzijds snap ik dat het moeilijk is uit je bubble te breken, maar anderzijds, alles wat je van Trump ziet op zowel linkse als rechtse media, ik kan niet geloven dat een normaal persoon denkt dat Trump een goed persoon is.
Mijn reisfotos!
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:26:23 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_196224194
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Trump z'n advocaten in Pennsylvania (Porter Wright Morris & Arthur) hebben zich inmiddels teruggetrokken.

[ twitter ]
In Arizona gaat het ook al goed.

twitter

quote:
A Trump campaign attorney conceded in court on Thursday morning that he tried to enter hundreds of dodgy form-filed affidavits into evidence, even though their own investigation found that a subset of the sworn statements that they received were filled with lies and “spam.”

“This is concerning,” Judge Daniel Kiley, from Arizona’s Maricopa County, remarked with some understatement.

“How is that a reliable process of gathering evidence?” the judge asked, later blocking admission of the so-called evidence.

Put on the spot by the judge was the Trump campaign’s lawyer Kory Langhofer, who explained the automated process that reflected their post-election evidence hunt. It included an online form whose reliability Langhofer claimed was boosted by the fact that it included a CAPTCHA, which weeded out the bots.

...

Shortly after, Langhofer went sharply off-message with Trump representatives telling any media outlet that would listen about their vast voter-fraud conspiracy theory.

“This is not a fraud case,” Langhofer said, casting the lawsuit instead as allegations of flaws within the voting system. “It is not a stealing-the-election case.”

That marked the second time in as many days that attorneys for the Trump campaign disavowed in court what the president and his loyalists alleged in print, tweets and on the public airwaves.
https://lawandcrime.com/2(...)vious-lies-and-spam/

🤡
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:44:07 #47
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196224399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:26 schreef speknek het volgende:

[..]

In Arizona gaat het ook al goed.

[ twitter ]
[..]

https://lawandcrime.com/2(...)vious-lies-and-spam/

🤡
Dus hij zegt met droge ogen dat de verklaringen betrouwbaar zijn omdat er een captcha op het formulier zat... :{

Lopen deze advocaten niet de kans om Didbarred te worden?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 13 november 2020 @ 16:52:12 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196224492
Zijn ze nog aan het tellen?
pi_196224559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dus hij zegt met droge ogen dat de verklaringen betrouwbaar zijn omdat er een captcha op het formulier zat... :{

Lopen deze advocaten niet de kans om Didbarred te worden?
Trump zal Harvey Specter, Louis Litt en Mike Ross wel inschakelen.
pi_196224598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Omdat die ook geen enkel ethisch besef hebben?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:03:11 #51
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196224605
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat die ook geen enkel ethisch besef hebben?
en in een fantasiewereld leven.

Bob Ross was beter geweest :+
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196224660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:03 schreef zalkc het volgende:

[..]

en in een fantasiewereld leven.

Bob Ross was beter geweest :+
Zelfs de wijlen Bob Ross had met zijn onuitputtelijke positiviteit niet tegen de toxiciteit van Trump en co op gekunnen.
pi_196224685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs de wijlen Bob Ross had met zijn onuitputtelijke positiviteit niet tegen de toxiciteit van Trump en co op gekunnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:58 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196224809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump vooral interesse heeft in Donna.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:19:47 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196224839
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn ze nog aan het tellen?
Poging 2
pi_196224863
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Poging 2
Die zal langzamerhand ook wel beginnen.

Voor de rest:
https://alex.github.io/ny(...)-state-changes.html#
pi_196224869
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump vooral interesse heeft in Donna.
Wie niet... wie niet...
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:31:16 #58
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196224988
quote:

[..]

Gewoon een beetje logisch nadenken en basis wiskunde is vaak voldoende.

Neem Corona, trump en kliek roept dat het niet erger is dan griep. Doe een kleine berekening en minimaal 240 miljoen Amerikanen zouden Corona gehad moeten hebben. Das 70%, bullshit dus.

Neem de verkiezingen. Fraude in een staat zou best kunnen. Maar structureel in zeker vijf Staten? Honderduizenden stemmen? Met bipartisan controle? Bullshit. Onmogelijk
pi_196225083
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Gewoon een beetje logisch nadenken en basis wiskunde is vaak voldoende.

Neem Corona, trump en kliek roept dat het niet erger is dan griep. Doe een kleine berekening en minimaal 240 miljoen Amerikanen zouden Corona gehad moeten hebben. Das 70%, bullshit dus.

Neem de verkiezingen. Fraude in een staat zou best kunnen. Maar structureel in zeker vijf Staten? Honderduizenden stemmen? Met bipartisan controle? Bullshit. Onmogelijk
* alleen in de 5 staten waar trump verliest
* alleen de democraten
pi_196225167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

* alleen in de 5 staten waar trump verliest
* alleen de democraten
En de senaat vergeten binnen te halen. Amateurs :{w
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:48:53 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196225183
twitter

Hij is er weer _O_
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196225226
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ twitter ]

Hij is er weer _O_
hebben de democraten dit ook beweerd of is dit weer een verzinsel?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196225230
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]

En de senaat vergeten binnen te halen. Amateurs :{w
En lokale verkiezingen behoorlijk verloren. Al met al was het echt een vrij slechte verkiezing voor Democraten imho, op het presidentschap na.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:55:07 #64
pi_196225248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

hebben de democraten dit ook beweerd of is dit weer een verzinsel?
Wat denk je zelf ;)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2020 @ 17:57:46 #65
862 Arcee
Look closer
pi_196225281

_O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196225765
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ twitter ]

Hij is er weer _O_
Het is net gekke ome Henk die in de WIA zit en dagelijks zijn tray Schültenbrau haalt bij de buurtsuper.
pi_196225893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is net gekke ome Henk die in de WIA zit en dagelijks zijn tray Schültenbrau haalt bij de buurtsuper.
en nadat die tray op is gaat twitteren ....
wanneer gaat de wereld/USA ingrijpen ???
pi_196225901
quote:
[ twitter ]

Hij is er weer _O_
Hahahhaa, dit is wel echt briljant. Hij ziet een compliment over veilige verkiezingen, en hij kan dat gewoonweg niet weerstaan om dat dan ook op te eisen. Ook al ondermijnt het al zijn geroep over fraude.
pi_196225930
en de volgende exit:

twitter
pi_196225955
quote:
[ twitter ]

Hij is er weer _O_
De meest veilige verkiezingen ooit, die tegelijkertijd het grootste fraudeschandaal zijn uit de geschiedenis van de VS.

Only in Trumpworld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196226297
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meest veilige verkiezingen ooit, die tegelijkertijd het grootste fraudeschandaal zijn uit de geschiedenis van de VS.

Only in Trumpworld.
Ja he de meest veilige verkiezingen ooit, even terzijde, wat vinden we in nederland van stemmachines?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wij_vertrouwen_stemcomputers_niet
pi_196226369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:20 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ja he de meest veilige verkiezingen ooit, even terzijde, wat vinden we in nederland van stemmachines?
Je zit in het verkeerde topic vriend.
Maar dat geheel terzijde natuurlijk.
pi_196226700
quote:

[..]

die stemcomputers flippen zeker alles naar de VVD ? hahahaha
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:46:47 #74
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196226723
quote:

[..]

Niets mis met stemmachines, mits door echte deskundigen gemaakt en niet door de laagste bieder.
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:49:20 #75
pi_196226788
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die reacties eronder ook. Zou hij nog echt niet door hebben dat de wereld hem uitlacht? Hoe ver moet dit nog gaan?
pi_196226827
dag 9: is er al bewijs ???

inmiddels al 15 van de 16 rechtzaken verloren, en hoe :D
pi_196226840
quote:

[..]

Waardeloze troep. Trump haalde vorig jaar bij de verkiezingen voor de eerste kamer nul stemmen. Kan niet kloppen
pi_196226855
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waardeloze troep. Trump haalde vorig jaar bij de verkiezingen voor de eerste kamer nul stemmen. Kan niet kloppen
_O_ _O_ _O- _O-
pi_196226963
het word echt een comedy
de volgende rechtzaak verloren in Michigan _O-

twitter

https://lawandcrime.com/2(...)ories-about-detroit/
pi_196226985
quote:

[..]

Ik gaf een link naar de affidavits, dat lijkt me een primaire bron en de getuigenissen van de observers zelf. als ze liegen daarin dan hebben ze een probleem
New hoor, niets beide zijden. Jullie kant schildert gewoon alles wat niet bij jullie narratief past af als liegende valse linkse media. Staat Fox News inmiddels ook al in dat rijtje, aangezien die ook de winst voor biden gecalld hebben?
pi_196227039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:55 schreef Predator40 het volgende:
het word echt een comedy
de volgende rechtzaak verloren in Michigan _O-

[ twitter ]
Trump zal wel gaan tweeten over "corrupte D66 rechters :("

:+

Wat een shitshow is het ook.
pi_196227069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:26 schreef koemleit het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:26 schreef koemleit het volgende:

[..]

Het gaat om het hypocriete. in NL hebben we de stemcomputers eruit geflikkerd (maar goed ook)
In de US komen ze er nu pas achter

Dus zelf vinden we die dingen niet betrouwbaar maar bij de US verkiezingen mogen we ze niet onderzoeken want dat is allemaal gegarandeerd veilig.
Er komt nu van alles naar buiten over de werking, de glitches, last minute updates, de mogelijkheden van het bedienend personeel om -txt bestanden- met uitslagen te kunnen editten.
Oh en gestolen admin-toegangspassen?

Dat rijmt toch niet met elkaar als hier iedereen over elkaar heen buitelt om iemand een slechte verliezer te noemen en er niet over mogelijke fraude of fouten gesproken mag worden op tv zonder gekkie te worden genoemd
pi_196227126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

[..]

Het gaat om het hypocriete. in NL hebben we de stemcomputers eruit geflikkerd (maar goed ook)

Dus zelf vinden we die dingen niet betrouwbaar maar bij de US verkiezingen mogen we ze niet onderzoeken want dat is allemaal gegarandeerd veilig.
Er komt nu van alles naar buiten over de werking, de glitches, last minute updates, de mogelijkheden van het bedienend personeel om -txt bestanden- met uitslagen te kunnen editten.

Dat rijmt toch niet met elkaar als hier iedereen over elkaar heen buitelt om iemand een slechte verliezer te noemen en er niet over mogelijke fraude of fouten gesproken mag worden op tv zonder gekkie te worden genoemd
die stemcomputers zijn allemaal voor Biden natuurlijk, flikker nou toch eens op met je suggestieve posting man.
het is totaal nergens op gebaseerd, er is geen enkel bewijs
ze verliezen ELKE rechtzaak
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:01:00 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196227134
quote:

[..]

[..]

Trump is done.

Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196227145
quote:

[..]

[..]

Heb je ook betrouwbare bronnen met onderbouwingen voor die beweringen?
pi_196227168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trump zal wel gaan tweeten over "corrupte D66 rechters :("

:+

Wat een shitshow is het ook.
Er komt wel beroep waarschijnlijk, wat een ongeduld toch allemaal
pi_196227170
Judge Kenny also found the theories as lacking as he found their timing suspect.

“No formal challenges were filed,” Kenny noted. “However, sinister, fraudulent motives were ascribed to the process and the City of Detroit. Plaintiffs’ interpretation of events is incorrect and not credible.”

Fink also noted the irony of these voter-fraud allegations landing in the Michigan in 2020, when Trump gleaned some 5,000 more votes than he got some four years ago during the race against Hillary Clinton. The outgoing president’s campaign would have the court believe that an elaborate anti-Trump plot had been in full swing in Michigan during the year he performed more strongly.

WAT een shitshow.....man man man
pi_196227196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:01 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

ja prima natuurlijk maar zonder bewijs zijn ze binnen 5 minuten klaar met dat beroep
pi_196227234
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:01 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Beroep tegen wat? Heb je de uitspraken gezien? Er werd geen bewijs geleverd, getuigen trokken zich terug, er was bewijs verzonnen. Hoe denk je daar tegen in beroep te gaan? Noem 1 zaak die kans heeft?
pi_196227235
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb je ook betrouwbare bronnen met onderbouwingen voor die beweringen?
Begrijp je mijn punt niet?
Waarom gebruiken we in NL geen stemcomputers meer?
Waarom mag het nu in de US niet meer onderzocht worden?
Ik beweer niets, ik vind het verschil vreemd. Hypocriet eigenlijk zelfs
pi_196227271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:04 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

4 jaar geleden was het ook vreemd :P
pi_196227283
WTF ???? 8)7 8)7 8)7

twitter
pi_196227298
quote:

[..]

Dus je hebt geen bewijs dat er iets mis is met Amerikaanse stemmachines, je kan niet onderbouwen dat er iets mis mee is maar omdat we in Nederland geen stemmachines van merk en type A gebruiken zijn ze in Amerika van merk en type X niet veilig? Nogmaals, onderbouw het.

Suggestieve reacties voegen niets toe; bewijs voegt wat toe.
pi_196227386
quote:

[..]

Je weet dat Trump er nog niet is mocht hij PA en GA op een of andere manier nog winnen, dan staat Biden nog steeds op 270,
pi_196227417
quote:

[..]

Dat hebben de democraten/Biden toch niet alleen bedacht? Daar heeft Amerika voor gekozen, om het op die manier te doen. En niemand zegt dat je die computers niet mag onderzoeken, maar je roept op voorhand fraude, zonder bewijs.
pi_196227466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat hebben de democraten/Biden toch niet alleen bedacht? Daar heeft Amerika voor gekozen, om het op die manier te doen. En niemand zegt dat je die computers niet mag onderzoeken, maar je roept op voorhand fraude, zonder bewijs.
en niet vergeten he....de stemcomputers zijn voor Biden ! _O-
die suggesties van die kerel man man man 8)7
pi_196227534
Hoe groot en duidelijk moet het verschil zijn dan ???
Waarschijnlijk gaat Biden met meer dan 6 miljoen votes de popular vote winnen.

Als PA en GA naar Trump gaan red hij het nog steeds niet
pi_196227561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Er zijn vreemde zaken, lees je eens in
Bijvoorbeeld:
op minuut 33

Ik werd hier aangevallen omdat het niet ter discussie mag staan dat Biden gekozen is. Dat mag absoluut niet in twijfel worden gebracht. Vervolgens breng ik het argument ter tafel dat we hier zelf ook geen stemmachines vertrouwen.
pi_196227562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:05 schreef Predator40 het volgende:
WTF ???? 8)7 8)7 8)7

[ twitter ]
Spreekwoordelijk of een grap neem ik aan :?
pi_196227577
wow in 2018 al voorspelt!

vrijdag 13 november 2020 @ 20:18:21 #101
104963 ETA
European Travel Author
pi_196227643
quote:

[..]

Er is een proces om de verkiezingen te borgen, dus in principe veilig want vooraf waren alle partijen in overeenstemming. Er is dan achteraf geen onderzoek nodig, tenzij er geloofwaardige aanwijzingen zijn dat er iets fout is gegaan in het proces. Dit is er niet, dus een onderzoek is niet gerechtvaardigd. Het komt de R's natuurlijk wel erg goed uit om onrust en verwarring te zaaien, dus ieder weldenkend mens ziet in dat dit reden is dat de R's het willen onderzoeken.

Je kan niet zomaar ongegrond gaan onderzoeken zonder rekening te houden met de gevolgen. Als jij onderzoeken niet zo erg vind, heb jij dan bezwaar als ik maandag langs jouw baas, collega's, vrienden en familie langs ga, en hun ga interviewen over jouw vermeende <vul zelf een beschamende misdaad in>. Ik zal vertellen dat er iemand mogelijk iets heeft gezegd erover, en dan graag met hun wil verifiëren. Ja, ook al vind ik (waarschijnlijk) niks, het zal wel voor chaos in jouw omgeving zorgen.

Dus door vermeende verkiezingsfraude te onderzoeken zonder enige reden, doe je precies hetzelfde als bovenstaand. En ja, dit is een eerlijke vergelijking.
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')