Oh dat kan.quote:Op maandag 16 november 2020 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die ook van die kinderen profiteerden
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Maar ik vind een garagehouder met een Ferrari niet heel erg opvallend of buitensporig
Ik denk dat als je deze mensen kent, en nu dit nieuws hoort, je denkt o toen en toen was hij zogenaamd daar. Puzzelstukjes zeg maar.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Zullen wel zulke paupers zijn, dat als men het weet je alsnog je mond dichthoudt.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Ook geen Pascal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapiequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.
Ben even door die tweets van Saskia Belleman gaan scrollen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, je kunt niet anders denk ik. Proberen om er toch wat van te maken tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapie
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat heeft die moeder voor straf gekregen?
Ohja, da's waar. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.
We zitten hier niet in België waar dat gebruikelijk is. Gelukkig beschermd onze wet mensen zoals die dochters die dezelfde achternaam dragen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:48 schreef Black_Phillip het volgende:
Jammer dat FOK haar hele naam weghaald. Ze is lang en breed een bewezen dader.
Er is geen beter alternatief. Oog om oog moet je niet willen in een moderne rechtstaat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapie
Jawel, ze kunnen gewoon in een bos in een gevangenis. Laat die therapie maar zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief. Oog om oog moet je niet willen in een moderne rechtstaat.
Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen gewoon in een bos in een gevangenis. Laat die therapie maar zitten.
Gewoon in een inrichting.
Daarom pedo's nooit vrijlaten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.
Leesvoer: https://decorrespondent.n(...)21485436775-d881f3fe
Jammer dat ze niet dood neerviel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.
Wie zegt dat ik de straf niet veel tenlastelegging vindt? Levenslang weg ermee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.
Leesvoer: https://decorrespondent.n(...)21485436775-d881f3fe
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef Black_Phillip het volgende:
Waarom is pedofilie sowieso geen levenslang delict?
En hij heeft al eens tbs gehad...quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.
Pedofilie is wel een stoornis, maar het hebben van die voorkeur en gevoelens is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.
Ja interessant, alleen werken ze nu met sociale netwerken zodat een pedo eigenlijk niets kan doen omdat die zo gecontroleerd wordt dat er geen mogelijkheid voor is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Pedofilie is wel een stoornis, maar het hebben van die voorkeur en gevoelens is niet strafbaar.
Er loopt nu een Vraag Wat Je Wil over dit onderwerp: GC / [Vraag Wat Je Wil]aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie #2
Aanrader!![]()
Ook de editie van vorig jaar is interessant om terug te lezen: GC / [Vraag wat je wil] aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie
Ik dacht dat het meer om de steun en erkenning gaat, dan om de sociale controle. Maar vraag dit anders even na aan de expert van Vraag Wat Je Wil!quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja interessant, alleen werken ze nu met sociale netwerken zodat een pedo eigenlijk niets kan doen omdat die zo gecontroleerd wordt dat er geen mogelijkheid voor is.
Nee, ik ga daar geen discussie starten, dat is een werknemer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer om de steun en erkenning gaat, dan om de sociale controle. Maar vraag dit anders even na aan de expert van Vraag Wat Je Wil!
Gezellig.quote:Dat een parkeerplaats aan de oostzijde van het kanaal, vlakbij de sluizen, een plek is waar homo’s elkaar ontmoeten om seks te hebben, is al jaren vrij bekend. Het is alweer twaalf jaar geleden dat een hengelsportvereniging er bij de gemeente over klaagde. Leden wierpen even verderop in het water wel eens een hengel uit. Mannen zouden naakt over de parkeerplaats lopen en dat terwijl de vissers hun kinderen soms meenamen. ,,Ik heb een keer twee mannen aangetroffen terwijl ze bezig waren’’, liet de voorman van de hengelaars destijds optekenen. ,,En ze gingen nog gewoon door ook!’’
Misbruikschandaal
Dat mannen (de locatie wordt op een website voor buitenseks overigens ook aangeprezen voor stellen) seks met elkaar hebben op een relatief afgelegen plek, daar zullen veel mensen niet zo’n probleem mee hebben. Maar het gebied komt ook in het nieuws met zaken die iedereen zal afkeuren. Vorige week werd tijdens de rechtszaak over de zedenzaak in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje duidelijk dat de verdachte de minderjarige slachtoffers ook veelvuldig seksueel zou hebben laten misbruiken nabij de Kreekraksluizen.
In 2013 stond al eens een man voor de rechter, omdat hij een zwakbegaafde en drugsverslaafde vrouw zou hebben uitgebuit door haar nabij de sluizen seks te laten hebben met andere mannen. Vorig jaar kwam de locatie negatief in het nieuws toen twee mannen werden veroordeeld, omdat ze op de homo-ontmoetingsplaats een man hadden beroofd van zijn auto en telefoon.
Politiecontroles
Dat afgelopen weekend een illegaal housefeest door de politie aan banden werd gelegd, is voorlopig het laatste incident dat zich in het aan het zicht onttrokken gebied bij Rilland heeft afgespeeld. De gemeente Reimerswaal laat desgevraagd weten dat de locatie de aandacht heeft, ook van de politie. Volgens een woordvoerster vinden regelmatig toezicht en controles plaats. ,,Bij het aantreffen van verboden activiteiten wordt handhavend opgetreden met bestuursrechtelijke of strafrechtelijke maatregelen.’’
De gemeente laat weten dat samen met andere instanties een aanpak wordt ontwikkeld om ondermijning in het buitengebied te bestrijden. ,,Want het is bekend dat dunbevolkte buitengebieden kwetsbaar zijn voor illegale of criminele activiteiten.’’
https://www.pzc.nl/bevela(...)housefeest~a23b88da/
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:39 schreef Nober het volgende:
Seksparking bij Rilland weer negatief in het nieuws door zedenzaak en illegaal housefeest
RILLAND - Beroving, seksueel misbruik, een illegaal housefeest... het afgelegen gebied bij de Kreekraksluizen bij Rilland heeft een beruchte reputatie. Tijdens de rechtszaak over de zedenzaak in Waterlandkerkje kwam naar buiten dat de slachtoffers ook op die plek zijn misbruikt. De gemeente Reimerswaal zegt dat het probleem de aandacht heeft.
[..]
Gezellig.
Is mogelijk, daarvoor bestaan longstay-afdelingen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk zouden voor dit soort gevallen gewoon levenslange opsluiting in een inrichting mogelijk moeten zijn.
Onzin, ik ken deze zaak persoonlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.
Dat was tbs met voorwaarden, wat iets heel anders is dan tbs met dwangverpleging.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:21 schreef Black_Phillip het volgende:
[..]
En hij heeft al eens tbs gehad...
Tanja en Pascal zijn Nederlands?quote:Op woensdag 18 november 2020 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, ik kom nu wel Ff op voor gemeente Reimerswaal en de revo’s
Deze shit komt uit België
De bezoekers daar komen uit België.quote:Op woensdag 18 november 2020 06:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja en Pascal zijn Nederlands?
Waarom zou dit specifiek Belgisch zijn? Snap je conclusies niet
Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?quote:Op woensdag 18 november 2020 08:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De bezoekers daar komen uit België.
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?
En misschien gaan de Zeeuwen wel net over de grens kinderen misbruiken op Belgische picknicktafelsquote:Op woensdag 18 november 2020 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.
Edit:
Ik snap dat verhaal dan wel dat ze juist daar misbruikt is, want normale mensen lopen daar niet.
Is toch een flink stuk van de snelweg af, en veel natuur ervoor. Niemand ziet of hoort je daar.
Toch is het kort door de bocht om te stellen dat het hier om gereformeerde Rillanders gaat.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En misschien gaan de Zeeuwen wel net over de grens kinderen misbruiken op Belgische picknicktafels
Misbruik komt overal voor en stopt niet bij de grens
Mensen met krampachtige religieuze belevingen zoals die in Zeeland voorkomen zijn niet vrij van kindermisbruik iig
Dat zegt ook niemand zoquote:Op woensdag 18 november 2020 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toch is het kort door de bocht om te stellen dat het hier om gereformeerde Rillanders gaat.
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
Dat walgelijke mens was alweer onderweg naar Middelburg
Goed dat ze terug gesleept wordt
Ik weet het niet, begreep een tweet verkeerd geloof ikquote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?
Er was gewoon een zitting.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was gewoon een zitting.
[ twitter ]
Bizarquote:Op woensdag 18 november 2020 12:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.
Ja hallo Tanja is hier het slachtoffer!!quote:Op woensdag 18 november 2020 12:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.
Ja dit,quote:Op woensdag 18 november 2020 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo Tanja is hier het slachtoffer!!
als je denkt dat het niet erger kan .....quote:Op woensdag 18 november 2020 13:02 schreef Viv het volgende:
Via NOS (https://nos.nl/artikel/23(...)liet-misbruiken.html ) nog op een andere tweet uitgekomen:
[ twitter ]
Sommige kinderen hebben gewoon geen schijn van kans zeg.Ik vermoed dat dit om de oudste dochter gaat, want die woont nu bij oma en de jongste dochter woont nu bij haar eigen vader.
Is het dat stuk tussen de Motorcrossbaan en grens met België langs het kanaal? Daar bij die oversized brug die zelden gebruikt wordt door verkeer.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.
Rilland valt wel mee qua gereformeerden, andere dorpen zijn stukken fanatieker. Rilland en Hansweert zorgen ervoor dat de SGP geen >50% meerderheid heeft in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.
Nee, noordelijker. Bij de zuidervoorhaven.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Is het dat stuk tussen de Motorcrossbaan en grens met België langs het kanaal? Daar bij die oversized brug die zelden gebruikt wordt door verkeer.
Oh daar. Wij kwamen vroeger nooit verder dan de rattekaai maar toen stonden er nog niet zoveel kassen. Mooi stukje natuur.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, noordelijker. Bij de zuidervoorhaven.
quote:Hij is al eens eerder veroordeeld voor een zedenmisdrijf.
quote:Een van de slachtoffers werd volgens justitie honderden keren door andere mannen misbruikt, onder meer in Belgische parenclubs. Ze zou daarbij zijn gedrogeerd met medicijnen, drugs en alcohol.
quote:De officier van justitie stelt dat de meisjes P. zagen als vaderfiguur. Eén van de dochters heeft verklaard dat ze acht jaar was toen de verdachte, de vriend van haar moeder, begon met het misbruik. Extra pijnlijk is dat ze ook misbruikt werd door haar eigen vader.
quote:"Zo'n unieke relatie krijg je nooit meer, je hebt een moeder met twee dochters," schreef de vrouw aan de man."
In een ander appgesprek schreef ze: "Zullen we samen nog een kind nemen? Dan kunnen we er lekker jong mee beginnen. (8 was te oud voor mevrouw???)"
Letterlijke untermenschen. Al sterft ze een langzame, pijnlijke dood komt ze nog goed weg.quote:De vrouw werd vorige week onwel tijdens de eerste zittingsdag. Volgens haar advocaat lijdt ze aan ernstig nierfalen.
Echt man...2020, wtf.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Letterlijke untermenschen. Al sterft ze een langzame, pijnlijke dood komt ze nog goed weg.
Wat voor straf is uberhaupt nog geschikt voor deze figuren?
Voornamelijk omdat er niet naar hun wens beantwoord is op verzoeken van de verdediging. Categorie 'ik heb er de kracht niet voor' waarop de rechter letterlijk zei dat dat aan een arts was om te bepalen en niet aan verdachte.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
Omdat die advocaat had verzocht om onderzoek te laten doen naar de gang van zaken rondom het onwel worden van Tanja afgelopen vrijdag, en dat verzoek was afgewezen.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
Ja en die advocaat speelt vaker spelletjes, die deed ook de zaak van die gozer die zijn vriendje uit de Bak mee naar huis nam in een vuilniszak, dader was een van de 60 op de lijst.quote:
Deze post komt op mij vrij warrig overquote:Op woensdag 18 november 2020 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Debiel en gevaarlijk= voor zeer lange tijd weg uit onze maatschappij
Ziek en gevaarlijk = weg uit onze maatschappij
Dus niet alleen gevaarlijke mensen uit onze maatschappij weren.
Seniel, dement, gehandicapt of what ever. Gewoon wegwezen.
Deze advocaat weet precies wat zorgt voor strafvermindering.
Die Koster heeft zelfs met tranen in haar ogen zitten beweren dat ze dacht dat haar cliënt voor haar neus zou sterven.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Omdat die advocaat had verzocht om onderzoek te laten doen naar de gang van zaken rondom het onwel worden van Tanja afgelopen vrijdag, en dat verzoek was afgewezen.
Zij gooien het er natuurlijk op dat Tanja eigenlijk te ziek is om terecht te staan, terwijl artsen haar hebben onderzocht en hebben verklaard dat er medisch gezien geen reden is waarom ze niet zou kunnen verschijnen.
Gewoon een strategie dus.
Deze advocate gooit het nu om het feit dat haar cliënt ziek is, lichamelijk. Dus geen strafvervolging of uitstellen en thuis de rechtszaak afwachten tot ze dood gaat.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze post komt op mij vrij warrig over
Wat bedoel je er allemaal mee?
Ja, dit dus. Zo’n advocaat is het en ook in het verleden. Ze weet helaas wel de gaten te vinden, dus uitstel nu van strafmaat voor Tanja.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Koster heeft zelfs met tranen in haar ogen zitten beweren dat ze dacht dat haar cliënt voor haar neus zou sterven.
Áls dat echt is, prima, heel rot voor haar dat ze dat zo beleefd heeft.
Maar wel fijn/degelijk om te horen dat de mensen die hun vak van arts uitoefenen er wel gewoon doorheen prikten.
Ben het er niet hélemaal mee eens, maar ik snap je post zo wel ja. Thanks!quote:Op donderdag 19 november 2020 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze advocate gooit het nu om het feit dat haar cliënt ziek is, lichamelijk. Dus geen strafvervolging of uitstellen en thuis de rechtszaak afwachten tot ze dood gaat.
Bij die andere zaak stelt ze dat haar cliënt te debiel is, om te weten dat iemand de gevangenis uitsmokkelen strafbaar is.
Daarom debiel ziek of seniel, moeten geen redenen zijn om mensen tijdelijk uit de samenleving te verwijderen.
Zij begaan ernstige delicten, zo ernstig dat we de maatschappij ten eerste moeten behoeden voor deze mensen.
Zij ziet hier een Maas in onze wetgeving.
Is het zo duidelijk?
Nou, de man vooral.quote:Op donderdag 19 november 2020 01:40 schreef roos94 het volgende:
Hoop dat het stuk stront nog een fijn kreperende lijdensweg ondergaat voordat ze dr laatste adem uitblaastvoor dit soort tuig hoop je toch tegen beter weten in dat de hel bestaat
Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:58 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Nou, de man vooral.
Krijg bij deze vrouw meer het idee dat ze heel beperkt is en ene laag niveau heeft. En die man haar daar ook om heeft uitgekozen, zodat hij zn gang kon gaan.
Oh wow. Kan ook dat ze toch wel een hoog niveau heeft.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Gestoorde maar geen domme/beperkte dame.
Waarschijnlijk gewoon simpel.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Oh wow. Kan ook dat ze toch wel een hoog niveau heeft.
I
Ziequote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Ik weiger te geloven dat een weldenkende moeder haar kinderen uitleent voor sex en verkrachtingen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die chatgesprekken tussen Pascal en haar er nog. Op basis van wat daaruit in de media verschenen is, is al af te leiden dat ze een zeer actieve rol had hierin.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:25 schreef Ceviche het volgende:
Nou ja als ik die Tanja was zou ik me ook voordoen als een zwakzinnige.
Zoooo beïnvloedbaar, en niet weten wat je nou eigenlijk deed, hele makkelijke strategie om er met een lagere straf vanaf te komen.
Dus in die zin begrijp ik wel dat ze deze weg inslaat.
Als het goed is heeft justitie wel een beeld van haar dus gaat die vlieger mooi niet op.
Waarom zouden mannen wel zo ziek kunnen zijn en vrouwen niet?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat een weldenkende moeder haar kinderen uitleent voor sex en verkrachtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |