Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen gewoon in een bos in een gevangenis. Laat die therapie maar zitten.
Gewoon in een inrichting.
Daarom pedo's nooit vrijlaten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.
Leesvoer: https://decorrespondent.n(...)21485436775-d881f3fe
Jammer dat ze niet dood neerviel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.
Wie zegt dat ik de straf niet veel tenlastelegging vindt? Levenslang weg ermee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze na de straf gewoon weer door gaan.
Leesvoer: https://decorrespondent.n(...)21485436775-d881f3fe
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef Black_Phillip het volgende:
Waarom is pedofilie sowieso geen levenslang delict?
En hij heeft al eens tbs gehad...quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.
Pedofilie is wel een stoornis, maar het hebben van die voorkeur en gevoelens is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af aangezien het wel een levenslange stoornis is.
Ja interessant, alleen werken ze nu met sociale netwerken zodat een pedo eigenlijk niets kan doen omdat die zo gecontroleerd wordt dat er geen mogelijkheid voor is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Pedofilie is wel een stoornis, maar het hebben van die voorkeur en gevoelens is niet strafbaar.
Er loopt nu een Vraag Wat Je Wil over dit onderwerp: GC / [Vraag Wat Je Wil]aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie #2
Aanrader!![]()
Ook de editie van vorig jaar is interessant om terug te lezen: GC / [Vraag wat je wil] aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie
Ik dacht dat het meer om de steun en erkenning gaat, dan om de sociale controle. Maar vraag dit anders even na aan de expert van Vraag Wat Je Wil!quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja interessant, alleen werken ze nu met sociale netwerken zodat een pedo eigenlijk niets kan doen omdat die zo gecontroleerd wordt dat er geen mogelijkheid voor is.
Nee, ik ga daar geen discussie starten, dat is een werknemer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer om de steun en erkenning gaat, dan om de sociale controle. Maar vraag dit anders even na aan de expert van Vraag Wat Je Wil!
Gezellig.quote:Dat een parkeerplaats aan de oostzijde van het kanaal, vlakbij de sluizen, een plek is waar homo’s elkaar ontmoeten om seks te hebben, is al jaren vrij bekend. Het is alweer twaalf jaar geleden dat een hengelsportvereniging er bij de gemeente over klaagde. Leden wierpen even verderop in het water wel eens een hengel uit. Mannen zouden naakt over de parkeerplaats lopen en dat terwijl de vissers hun kinderen soms meenamen. ,,Ik heb een keer twee mannen aangetroffen terwijl ze bezig waren’’, liet de voorman van de hengelaars destijds optekenen. ,,En ze gingen nog gewoon door ook!’’
Misbruikschandaal
Dat mannen (de locatie wordt op een website voor buitenseks overigens ook aangeprezen voor stellen) seks met elkaar hebben op een relatief afgelegen plek, daar zullen veel mensen niet zo’n probleem mee hebben. Maar het gebied komt ook in het nieuws met zaken die iedereen zal afkeuren. Vorige week werd tijdens de rechtszaak over de zedenzaak in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje duidelijk dat de verdachte de minderjarige slachtoffers ook veelvuldig seksueel zou hebben laten misbruiken nabij de Kreekraksluizen.
In 2013 stond al eens een man voor de rechter, omdat hij een zwakbegaafde en drugsverslaafde vrouw zou hebben uitgebuit door haar nabij de sluizen seks te laten hebben met andere mannen. Vorig jaar kwam de locatie negatief in het nieuws toen twee mannen werden veroordeeld, omdat ze op de homo-ontmoetingsplaats een man hadden beroofd van zijn auto en telefoon.
Politiecontroles
Dat afgelopen weekend een illegaal housefeest door de politie aan banden werd gelegd, is voorlopig het laatste incident dat zich in het aan het zicht onttrokken gebied bij Rilland heeft afgespeeld. De gemeente Reimerswaal laat desgevraagd weten dat de locatie de aandacht heeft, ook van de politie. Volgens een woordvoerster vinden regelmatig toezicht en controles plaats. ,,Bij het aantreffen van verboden activiteiten wordt handhavend opgetreden met bestuursrechtelijke of strafrechtelijke maatregelen.’’
De gemeente laat weten dat samen met andere instanties een aanpak wordt ontwikkeld om ondermijning in het buitengebied te bestrijden. ,,Want het is bekend dat dunbevolkte buitengebieden kwetsbaar zijn voor illegale of criminele activiteiten.’’
https://www.pzc.nl/bevela(...)housefeest~a23b88da/
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:39 schreef Nober het volgende:
Seksparking bij Rilland weer negatief in het nieuws door zedenzaak en illegaal housefeest
RILLAND - Beroving, seksueel misbruik, een illegaal housefeest... het afgelegen gebied bij de Kreekraksluizen bij Rilland heeft een beruchte reputatie. Tijdens de rechtszaak over de zedenzaak in Waterlandkerkje kwam naar buiten dat de slachtoffers ook op die plek zijn misbruikt. De gemeente Reimerswaal zegt dat het probleem de aandacht heeft.
[..]
Gezellig.
Is mogelijk, daarvoor bestaan longstay-afdelingen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk zouden voor dit soort gevallen gewoon levenslange opsluiting in een inrichting mogelijk moeten zijn.
Onzin, ik ken deze zaak persoonlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.
Dat was tbs met voorwaarden, wat iets heel anders is dan tbs met dwangverpleging.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:21 schreef Black_Phillip het volgende:
[..]
En hij heeft al eens tbs gehad...
Tanja en Pascal zijn Nederlands?quote:Op woensdag 18 november 2020 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, ik kom nu wel Ff op voor gemeente Reimerswaal en de revo’s
Deze shit komt uit België
De bezoekers daar komen uit België.quote:Op woensdag 18 november 2020 06:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja en Pascal zijn Nederlands?
Waarom zou dit specifiek Belgisch zijn? Snap je conclusies niet
Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?quote:Op woensdag 18 november 2020 08:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De bezoekers daar komen uit België.
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |