Oh dat kan.quote:Op maandag 16 november 2020 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die ook van die kinderen profiteerden
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Maar ik vind een garagehouder met een Ferrari niet heel erg opvallend of buitensporig
Ik denk dat als je deze mensen kent, en nu dit nieuws hoort, je denkt o toen en toen was hij zogenaamd daar. Puzzelstukjes zeg maar.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Zullen wel zulke paupers zijn, dat als men het weet je alsnog je mond dichthoudt.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Ook geen Pascal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapiequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.
Ben even door die tweets van Saskia Belleman gaan scrollen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, je kunt niet anders denk ik. Proberen om er toch wat van te maken tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapie
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat heeft die moeder voor straf gekregen?
Ohja, da's waar. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar zaak is uitgesteld tot morgen, omdat ze afgelopen vrijdag onwel werd in de rechtszaal.
We zitten hier niet in België waar dat gebruikelijk is. Gelukkig beschermd onze wet mensen zoals die dochters die dezelfde achternaam dragen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:48 schreef Black_Phillip het volgende:
Jammer dat FOK haar hele naam weghaald. Ze is lang en breed een bewezen dader.
Er is geen beter alternatief. Oog om oog moet je niet willen in een moderne rechtstaat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapie
Jawel, ze kunnen gewoon in een bos in een gevangenis. Laat die therapie maar zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief. Oog om oog moet je niet willen in een moderne rechtstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |