Ik denk dat de slachtoffers uit Terneuzen en omgeving kwamen, niet uit Sluis of Waterkerkje.quote:Op maandag 16 november 2020 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp. Dit klopt niet.
Soms komen dingen uit, maar vaak ook niet.
Die Pascal stond daar wel bekend om zijn voorliefde voor jonge meisjes, wist ook de vader van de jongste dochter:quote:Op maandag 16 november 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Net of niemand het weet op zo'n dorp als er een kindermisbruiker weer uit de bak is en weer vrolijk rond loopt![]()
quote:De Terneuzenaar wist dat zijn ex-vrouw omging met de autohandelaar uit Aardenburg. Ook had hij vermoedens van diens voorliefde voor minderjarige meisjes. Hij stapte meermaals naar de politie om te waarschuwen voor de man, maar hij heeft geen bewijzen. Ook zijn dochter liet niets los over het misbruik. Hij stond machteloos.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)%2F2579564%2F1%2F999
Yepquote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Die Pascal stond daar wel bekend om zijn voorliefde voor jonge meisjes, wist ook de vader van de jongste dochter:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:quote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef PirE het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)zou-hebben-misbruikt
6 jaar en TBS, dat is een flinke straf hoor...
quote:De vrouw zou niet alleen op de hoogte zijn geweest, maar ook meegewerkt hebben aan het misbruik.
Dat bleek ook uit de chatgesprekken die de officier van justitie er vanochtend bij pakte. Zo spreken de moeder en stiefvader in de chatgesprekken over het feit dat penetreren niet lukt bij de dochter die dan acht jaar oud is. Ze snappen het niet. "Een kind van 9 kan ook bevallen van een kind. En in het nieuws heb ik gelezen dat het ook bij een kind van vijf lukte."
Dat die vrouw nu nog redelijk anoniem kan blijven zegt me denk ik genoeg.quote:Op maandag 16 november 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De chatgroepen met verschillende mannen
Dei uitstapjes naar picknicktafels en weet ik het wat
Echt, dit moet breder bekend zijn geweest, kan toch niet anders joh
En wat iemand eerder al vroeg, waar is die echtgenote van Pascal?
Wat een idioten.quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:
[..]
Wat/hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2020 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat die vrouw nu nog redelijk anoniem kan blijven zegt me denk ik genoeg.
Ik had de maximale strafeis van 12 jaar verwacht en TBS.quote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef PirE het volgende:
6 jaar en TBS, dat is een flinke straf hoor...
Dat zij nog redelijk anoniem is, toont wel aan dat zaken in een dorp ook anoniem kunnen blijven.quote:
Wat wilde je dan met haar doen? Kaalscheren en met de trekker door het dorp?quote:Op maandag 16 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
Je echtgenoot/vader van je kinderen is veroordeeld vanwege ernstige zedendelicten.
Twee jaar cel en TBS.
Daar blijf je dan bij, en hij mag gewoon je kinderen mee opvoeden en je laat hem een garage starten in het dorp waar het vorige misbruik plaats vond.
Koekoek
Alles, echt, onbegrijpelijk
Oh zoquote:Op maandag 16 november 2020 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zij nog redelijk anoniem is, toont wel aan dat zaken in een dorp ook anoniem kunnen blijven.
Wat?quote:Op maandag 16 november 2020 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat wilde je dan met haar doen? Kaalscheren en met de trekker door het dorp?
stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.quote:Op maandag 16 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
Je echtgenoot/vader van je kinderen is veroordeeld vanwege ernstige zedendelicten.
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Echtgenoot/stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.
Dat deed ze niet. Ze was veel te bang hem dan kwijt te raken.quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Echtgenoot/stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.
Was Tanja zijn buitenechtelijke vriendin?quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.
Ik doel nu dus niet op Tanja, zijn buitenechtelijke vriendin, maar zijn echtgenote.
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarderquote:Op maandag 16 november 2020 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat deed ze niet. Ze was veel te bang hem dan kwijt te raken.
Ik vermoed dat zij ook een aardige straf en TBS gaat krijgen, die loopt anders kans weer een destructieve relatie aan te gaan, met alle gevolgen van dien.
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was Tanja zijn buitenechtelijke vriendin?
Ja, het is echt ziekelijk:quote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mooi hé, ben je stervende en hartstikke ziek, lig je wel te krikken met een bewaker.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarder
ok, domme kronkel misschien maar hij had een zoon. Het is misbruik was met meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En de kinderen waren van haar. Niet van hem
Hijzelf had/heeft een 'eigen' gezin.
O.a. dat maakt het ook gewoon zo vreemd. In 2004 toen zijn zoontje 4 was veroordeeld voor 2 jaar cel en TBS.
Daarna weer terug gekomen in dat gezin.
Tsja.
Dat is wel vreemd ja.quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En de kinderen waren van haar. Niet van hem
Hijzelf had/heeft een 'eigen' gezin.
O.a. dat maakt het ook gewoon zo vreemd. In 2004 toen zijn zoontje 4 was veroordeeld voor 2 jaar cel en TBS.
Daarna weer terug gekomen in dat gezin.
Tsja.
“Mijn vader leidde een compleet dubbelleven en wij wisten van niets.”quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ja, het is echt ziekelijk:
https://www.hartvannederl(...)p-vrijdag-van-start/
'stervende en ziek'quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi hé, ben je stervende en hartstikke ziek, lig je wel te krikken met een bewaker.
Wat een wezen.
Mag wijf. Het zal dus wel meevallen met die vreselijke ziekte van haar.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarder
En onder andere dat bedoel ik met dat meer mensen het geweten moeten hebben en oogjes dicht gedaan hebbenquote:Op maandag 16 november 2020 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ok, domme kronkel misschien maar hij had een zoon. Het is misbruik was met meisjes.
Ze hadden het financieel goed, mogelijk is zijn vrouw van de kerk. Dan vergeet je eerder dan dat je gaat scheiden.
Edit: vergeet moet zijn vergeef.
Zij moet het geweten hebben. En de familie van het slachtoffer toen. Mensen praten vaak uit schaamte niet en willen het zo snel mogelijk vergeten.quote:Op maandag 16 november 2020 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
En onder andere dat bedoel ik met dat meer mensen het geweten moeten hebben en oogjes dicht gedaan hebben
Ziekkk
Ja ik had mijn bericht nog snel geëdit, maar te laat.quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.
Ik doel nu dus niet op Tanja, zijn buitenechtelijke vriendin, maar zijn echtgenote.
quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
Edit: oh, jij bedoelt die andere vrouw. Tja, mensen kunnen soms een dubbelleven leiden, ik weet niet of haar iets te verwijten valt.
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De chatgroepen met verschillende mannen
Dei uitstapjes naar picknicktafels en weet ik het wat
Echt, dit moet breder bekend zijn geweest, kan toch niet anders joh
En wat iemand eerder al vroeg, waar is die echtgenote van Pascal?
Hoe kunnen meisjes verliefd worden op een Pascal P.?quote:
Dubbelleven, kan zeker, maar het valt toch wel op als je partner een paar jaar vast zit en een behandeltraject moet volgen (al dan niet succesvol) wegens zedendelicten?quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja ik had mijn bericht nog snel geëdit, maar te laat.
[..]
Manipulatie van hele kwetsbare jonge meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 12:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe kunnen meisjes verliefd worden op een Pascal P.?
Terwijl ze vaak de helft van de jongens uit hun klas niet een blik waardig gunnen.
Wat te denken van:quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?quote:Op maandag 16 november 2020 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dubbelleven, kan zeker, maar het valt toch wel op als je partner een paar jaar vast zit en een behandeltraject moet volgen (al dan niet succesvol) wegens zedendelicten?
Best kans dat ze wel in het zelfde huis woonden maar verder hun eigen ding deden. Die mensen heb je ook, scheiden kost teveel.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
Ik vind dat we hier verder niet over horen te speculeren. Laat dit maar aan justitie over, die zullen zich deze vragen ook stellen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Dat laatste kan zeker ja.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
quote:Op maandag 16 november 2020 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel bezig te traceren wie seks tegen betaling hebben gehad met de meisjes.
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.quote:De meisjes zouden namelijk niet alleen misbruikt zijn door de man, maar ook seks hebben gehad met anderen. Of de Aardenburger daarvoor betaald werd, kan niet bewezen worden
Hij krijgt één straf voor alle dertien zaken.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Zes jaar en tbs voor alles wat hij die meisjes heeft aangedaan 😅
En de andere verkrachtingen van de vriendinnen van die meisjes? Dat wordt nog behandeld?
Ohhh terwijl ik ergens wel las dat hij sprak met die moeder over bedragen voor de verkrachtingen van die meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.
Garagehouder, zo raar is dat nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij had een Ferrari lees ik even terug. Kunnen ze niet checken waar dat geld voor dat ding vandaan kwam? Of hem daarover ondervragen?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien had hij daar ook """vriendjes"""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |