Dat is wel vreemd ja.quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En de kinderen waren van haar. Niet van hem
Hijzelf had/heeft een 'eigen' gezin.
O.a. dat maakt het ook gewoon zo vreemd. In 2004 toen zijn zoontje 4 was veroordeeld voor 2 jaar cel en TBS.
Daarna weer terug gekomen in dat gezin.
Tsja.
“Mijn vader leidde een compleet dubbelleven en wij wisten van niets.”quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ja, het is echt ziekelijk:
https://www.hartvannederl(...)p-vrijdag-van-start/
'stervende en ziek'quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi hé, ben je stervende en hartstikke ziek, lig je wel te krikken met een bewaker.
Wat een wezen.
Mag wijf. Het zal dus wel meevallen met die vreselijke ziekte van haar.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarder
En onder andere dat bedoel ik met dat meer mensen het geweten moeten hebben en oogjes dicht gedaan hebbenquote:Op maandag 16 november 2020 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ok, domme kronkel misschien maar hij had een zoon. Het is misbruik was met meisjes.
Ze hadden het financieel goed, mogelijk is zijn vrouw van de kerk. Dan vergeet je eerder dan dat je gaat scheiden.
Edit: vergeet moet zijn vergeef.
Zij moet het geweten hebben. En de familie van het slachtoffer toen. Mensen praten vaak uit schaamte niet en willen het zo snel mogelijk vergeten.quote:Op maandag 16 november 2020 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
En onder andere dat bedoel ik met dat meer mensen het geweten moeten hebben en oogjes dicht gedaan hebben
Ziekkk
Ja ik had mijn bericht nog snel geëdit, maar te laat.quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.
Ik doel nu dus niet op Tanja, zijn buitenechtelijke vriendin, maar zijn echtgenote.
quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
Edit: oh, jij bedoelt die andere vrouw. Tja, mensen kunnen soms een dubbelleven leiden, ik weet niet of haar iets te verwijten valt.
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De chatgroepen met verschillende mannen
Dei uitstapjes naar picknicktafels en weet ik het wat
Echt, dit moet breder bekend zijn geweest, kan toch niet anders joh
En wat iemand eerder al vroeg, waar is die echtgenote van Pascal?
Hoe kunnen meisjes verliefd worden op een Pascal P.?quote:
Dubbelleven, kan zeker, maar het valt toch wel op als je partner een paar jaar vast zit en een behandeltraject moet volgen (al dan niet succesvol) wegens zedendelicten?quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja ik had mijn bericht nog snel geëdit, maar te laat.
[..]
Manipulatie van hele kwetsbare jonge meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 12:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe kunnen meisjes verliefd worden op een Pascal P.?
Terwijl ze vaak de helft van de jongens uit hun klas niet een blik waardig gunnen.
Wat te denken van:quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?quote:Op maandag 16 november 2020 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dubbelleven, kan zeker, maar het valt toch wel op als je partner een paar jaar vast zit en een behandeltraject moet volgen (al dan niet succesvol) wegens zedendelicten?
Best kans dat ze wel in het zelfde huis woonden maar verder hun eigen ding deden. Die mensen heb je ook, scheiden kost teveel.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
Ik vind dat we hier verder niet over horen te speculeren. Laat dit maar aan justitie over, die zullen zich deze vragen ook stellen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Dat laatste kan zeker ja.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
quote:Op maandag 16 november 2020 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel bezig te traceren wie seks tegen betaling hebben gehad met de meisjes.
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.quote:De meisjes zouden namelijk niet alleen misbruikt zijn door de man, maar ook seks hebben gehad met anderen. Of de Aardenburger daarvoor betaald werd, kan niet bewezen worden
https://www.omroepzeeland(...)zou-hebben-misbruikt
Hij krijgt één straf voor alle dertien zaken.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Zes jaar en tbs voor alles wat hij die meisjes heeft aangedaan 😅
En de andere verkrachtingen van de vriendinnen van die meisjes? Dat wordt nog behandeld?
Ohhh terwijl ik ergens wel las dat hij sprak met die moeder over bedragen voor de verkrachtingen van die meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.
Garagehouder, zo raar is dat nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij had een Ferrari lees ik even terug. Kunnen ze niet checken waar dat geld voor dat ding vandaan kwam? Of hem daarover ondervragen?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien had hij daar ook """vriendjes"""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |