Manipulatie van hele kwetsbare jonge meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 12:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe kunnen meisjes verliefd worden op een Pascal P.?
Terwijl ze vaak de helft van de jongens uit hun klas niet een blik waardig gunnen.
Wat te denken van:quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?quote:Op maandag 16 november 2020 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dubbelleven, kan zeker, maar het valt toch wel op als je partner een paar jaar vast zit en een behandeltraject moet volgen (al dan niet succesvol) wegens zedendelicten?
Best kans dat ze wel in het zelfde huis woonden maar verder hun eigen ding deden. Die mensen heb je ook, scheiden kost teveel.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
Ik vind dat we hier verder niet over horen te speculeren. Laat dit maar aan justitie over, die zullen zich deze vragen ook stellen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echtgenote is tijdens deze zittingen in elk geval niet ter sprake gekomen.
Heel bijzonder, laat thuiskomen van "werk" is 1 ding, maar hele weekends naar Center Parcs met je schaduwgezin...
Las trouwens ook dat de parkeerplaats waar ze vaak kwamen soms heel druk was. Dat moet toch ook mensen zijn opgevallen?
Er zijn zoveel mensen op 1 of andere manier betrokken en dan niet alleen de viezerikken die gebruik hebben gemaakt van de meisjes. Getuigen bij de parkeerplaatsen, mensen in de seksclubs..
Dat laatste kan zeker ja.quote:Op maandag 16 november 2020 12:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel geweten hebben, maar wellicht dacht die echtgenote dat de behandeling succesvol was en dat ze het nare hoofdstuk achter zich hadden gelaten?
quote:Op maandag 16 november 2020 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel bezig te traceren wie seks tegen betaling hebben gehad met de meisjes.
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.quote:De meisjes zouden namelijk niet alleen misbruikt zijn door de man, maar ook seks hebben gehad met anderen. Of de Aardenburger daarvoor betaald werd, kan niet bewezen worden
https://www.omroepzeeland(...)zou-hebben-misbruikt
Hij krijgt één straf voor alle dertien zaken.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Zes jaar en tbs voor alles wat hij die meisjes heeft aangedaan 😅
En de andere verkrachtingen van de vriendinnen van die meisjes? Dat wordt nog behandeld?
Ohhh terwijl ik ergens wel las dat hij sprak met die moeder over bedragen voor de verkrachtingen van die meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Als ze die betalingen niet kunnen bewijzen, wordt het lastig om die anderen veroordeeld te krijgen lijkt me.
Garagehouder, zo raar is dat nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij had een Ferrari lees ik even terug. Kunnen ze niet checken waar dat geld voor dat ding vandaan kwam? Of hem daarover ondervragen?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien had hij daar ook """vriendjes"""
Oh dat kan.quote:Op maandag 16 november 2020 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die ook van die kinderen profiteerden
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Maar ik vind een garagehouder met een Ferrari niet heel erg opvallend of buitensporig
Ik denk dat als je deze mensen kent, en nu dit nieuws hoort, je denkt o toen en toen was hij zogenaamd daar. Puzzelstukjes zeg maar.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Zullen wel zulke paupers zijn, dat als men het weet je alsnog je mond dichthoudt.quote:Op maandag 16 november 2020 17:37 schreef NgInE het volgende:
Überhaupt een 'schaduw gezin' hebben. Ik snap echt niet hoe mensen met dat soort dingen weg komen. Uiteindelijk moet iemand daar toch achter komen?
Hopelijk houden ze die gast voorlopig in TBS. Maar het lijkt mij een erg manipulatief typje, gezien alles waar hij zo lang mee weg is gekomen. Lijkt mij lastig om zo iemand ooit te kunnen vertrouwen.
Ook geen Pascal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Elke Tanja die ik persoonlijk ken is helemaal kierewiet/psycho. Serieus nog nooit een normale Tanja ontmoet. Conclusie: noem je kind geen Tanja
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:51 schreef roos94 het volgende:
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
En hier wordt dan zoveel tijd en geld in gepompt onder de noemer therapiequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit had ik nog niet gelezen. Deze mensen moeten zichzelf asap weggooien. Deze mensen zijn nu ziek en die zullen over 30 jaar nog ziek zijn. Daar valt nooit wat mee te beginnen en zullen voor altijd een gevaar zijn.
Ben even door die tweets van Saskia Belleman gaan scrollen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Las ook in een tweet van Saskia de opmerking die gemaakt zou zijn: "anders maar een keer doorduwen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |