Ik denk dat de slachtoffers uit Terneuzen en omgeving kwamen, niet uit Sluis of Waterkerkje.quote:Op maandag 16 november 2020 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp. Dit klopt niet.
Soms komen dingen uit, maar vaak ook niet.
Die Pascal stond daar wel bekend om zijn voorliefde voor jonge meisjes, wist ook de vader van de jongste dochter:quote:Op maandag 16 november 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Net of niemand het weet op zo'n dorp als er een kindermisbruiker weer uit de bak is en weer vrolijk rond loopt![]()
quote:De Terneuzenaar wist dat zijn ex-vrouw omging met de autohandelaar uit Aardenburg. Ook had hij vermoedens van diens voorliefde voor minderjarige meisjes. Hij stapte meermaals naar de politie om te waarschuwen voor de man, maar hij heeft geen bewijzen. Ook zijn dochter liet niets los over het misbruik. Hij stond machteloos.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)%2F2579564%2F1%2F999
Yepquote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Die Pascal stond daar wel bekend om zijn voorliefde voor jonge meisjes, wist ook de vader van de jongste dochter:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:quote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef PirE het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)zou-hebben-misbruikt
6 jaar en TBS, dat is een flinke straf hoor...
quote:De vrouw zou niet alleen op de hoogte zijn geweest, maar ook meegewerkt hebben aan het misbruik.
Dat bleek ook uit de chatgesprekken die de officier van justitie er vanochtend bij pakte. Zo spreken de moeder en stiefvader in de chatgesprekken over het feit dat penetreren niet lukt bij de dochter die dan acht jaar oud is. Ze snappen het niet. "Een kind van 9 kan ook bevallen van een kind. En in het nieuws heb ik gelezen dat het ook bij een kind van vijf lukte."
Dat die vrouw nu nog redelijk anoniem kan blijven zegt me denk ik genoeg.quote:Op maandag 16 november 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De chatgroepen met verschillende mannen
Dei uitstapjes naar picknicktafels en weet ik het wat
Echt, dit moet breder bekend zijn geweest, kan toch niet anders joh
En wat iemand eerder al vroeg, waar is die echtgenote van Pascal?
Wat een idioten.quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Met nog een inkijkje in de walgelijke rol die de vrouw speelde:
[..]
Wat/hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2020 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat die vrouw nu nog redelijk anoniem kan blijven zegt me denk ik genoeg.
Ik had de maximale strafeis van 12 jaar verwacht en TBS.quote:Op maandag 16 november 2020 12:11 schreef PirE het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)zou-hebben-misbruikt
6 jaar en TBS, dat is een flinke straf hoor...
Dat zij nog redelijk anoniem is, toont wel aan dat zaken in een dorp ook anoniem kunnen blijven.quote:
Wat wilde je dan met haar doen? Kaalscheren en met de trekker door het dorp?quote:Op maandag 16 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
Je echtgenoot/vader van je kinderen is veroordeeld vanwege ernstige zedendelicten.
Twee jaar cel en TBS.
Daar blijf je dan bij, en hij mag gewoon je kinderen mee opvoeden en je laat hem een garage starten in het dorp waar het vorige misbruik plaats vond.
Koekoek
Alles, echt, onbegrijpelijk
Oh zoquote:Op maandag 16 november 2020 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zij nog redelijk anoniem is, toont wel aan dat zaken in een dorp ook anoniem kunnen blijven.
Wat?quote:Op maandag 16 november 2020 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat wilde je dan met haar doen? Kaalscheren en met de trekker door het dorp?
stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.quote:Op maandag 16 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
Je echtgenoot/vader van je kinderen is veroordeeld vanwege ernstige zedendelicten.
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Echtgenoot/stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.
Dat deed ze niet. Ze was veel te bang hem dan kwijt te raken.quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Echtgenoot/stiefvader van je kinderen. Zij had die kinderen dus prima in veiligheid kunnen brengen door ze bij hun eigen vaders te laten wonen in plaats van bij haar.
Was Tanja zijn buitenechtelijke vriendin?quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pascal was/is getrouwd, zijn zoon heeft de garage van hem overgenomen sinds zijn detentie.
Ik doel nu dus niet op Tanja, zijn buitenechtelijke vriendin, maar zijn echtgenote.
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarderquote:Op maandag 16 november 2020 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat deed ze niet. Ze was veel te bang hem dan kwijt te raken.
Ik vermoed dat zij ook een aardige straf en TBS gaat krijgen, die loopt anders kans weer een destructieve relatie aan te gaan, met alle gevolgen van dien.
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was Tanja zijn buitenechtelijke vriendin?
Ja, het is echt ziekelijk:quote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mooi hé, ben je stervende en hartstikke ziek, lig je wel te krikken met een bewaker.quote:Op maandag 16 november 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Tanja had zelfs in de gevangenisziekenboeg een relatie met een gevangenbewaarder
ok, domme kronkel misschien maar hij had een zoon. Het is misbruik was met meisjes.quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En de kinderen waren van haar. Niet van hem
Hijzelf had/heeft een 'eigen' gezin.
O.a. dat maakt het ook gewoon zo vreemd. In 2004 toen zijn zoontje 4 was veroordeeld voor 2 jaar cel en TBS.
Daarna weer terug gekomen in dat gezin.
Tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |