Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?quote:Op woensdag 18 november 2020 08:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De bezoekers daar komen uit België.
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die bij die parkeerplaats met picknicktafels zijn geweest voor seks/misbruik?
En misschien gaan de Zeeuwen wel net over de grens kinderen misbruiken op Belgische picknicktafelsquote:Op woensdag 18 november 2020 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.
Edit:
Ik snap dat verhaal dan wel dat ze juist daar misbruikt is, want normale mensen lopen daar niet.
Is toch een flink stuk van de snelweg af, en veel natuur ervoor. Niemand ziet of hoort je daar.
Toch is het kort door de bocht om te stellen dat het hier om gereformeerde Rillanders gaat.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En misschien gaan de Zeeuwen wel net over de grens kinderen misbruiken op Belgische picknicktafels
Misbruik komt overal voor en stopt niet bij de grens
Mensen met krampachtige religieuze belevingen zoals die in Zeeland voorkomen zijn niet vrij van kindermisbruik iig
Dat zegt ook niemand zoquote:Op woensdag 18 november 2020 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toch is het kort door de bocht om te stellen dat het hier om gereformeerde Rillanders gaat.
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
Dat walgelijke mens was alweer onderweg naar Middelburg
Goed dat ze terug gesleept wordt
Ik weet het niet, begreep een tweet verkeerd geloof ikquote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?
Er was gewoon een zitting.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
De zaak is toch aangehouden tot 5 januari vanwege die wraking?
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was gewoon een zitting.
[ twitter ]
Bizarquote:Op woensdag 18 november 2020 12:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.
Ja hallo Tanja is hier het slachtoffer!!quote:Op woensdag 18 november 2020 12:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Een aantal slachtoffers zat zelfs in de rechtszaal. Om vervolgens te horen dat het verder niet doorgaat vanwege een wrakingsverzoek dat gistermiddag al gedaan is.
Ja dit,quote:Op woensdag 18 november 2020 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo Tanja is hier het slachtoffer!!
als je denkt dat het niet erger kan .....quote:Op woensdag 18 november 2020 13:02 schreef Viv het volgende:
Via NOS (https://nos.nl/artikel/23(...)liet-misbruiken.html ) nog op een andere tweet uitgekomen:
[ twitter ]
Sommige kinderen hebben gewoon geen schijn van kans zeg.Ik vermoed dat dit om de oudste dochter gaat, want die woont nu bij oma en de jongste dochter woont nu bij haar eigen vader.
Is het dat stuk tussen de Motorcrossbaan en grens met België langs het kanaal? Daar bij die oversized brug die zelden gebruikt wordt door verkeer.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staan geen picknicktafels, en ja ik bedoel de bezoekers van die plek. Die boer heeft ons in april allemaal foto’s laten zien, 95% is Belg.
Rilland valt wel mee qua gereformeerden, andere dorpen zijn stukken fanatieker. Rilland en Hansweert zorgen ervoor dat de SGP geen >50% meerderheid heeft in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het valt me op dat die vuiligheid zich wel vaak afspeelt in zwartekousen dorpjes.
Nee, noordelijker. Bij de zuidervoorhaven.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Is het dat stuk tussen de Motorcrossbaan en grens met België langs het kanaal? Daar bij die oversized brug die zelden gebruikt wordt door verkeer.
Oh daar. Wij kwamen vroeger nooit verder dan de rattekaai maar toen stonden er nog niet zoveel kassen. Mooi stukje natuur.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, noordelijker. Bij de zuidervoorhaven.
quote:Hij is al eens eerder veroordeeld voor een zedenmisdrijf.
quote:Een van de slachtoffers werd volgens justitie honderden keren door andere mannen misbruikt, onder meer in Belgische parenclubs. Ze zou daarbij zijn gedrogeerd met medicijnen, drugs en alcohol.
quote:De officier van justitie stelt dat de meisjes P. zagen als vaderfiguur. Eén van de dochters heeft verklaard dat ze acht jaar was toen de verdachte, de vriend van haar moeder, begon met het misbruik. Extra pijnlijk is dat ze ook misbruikt werd door haar eigen vader.
quote:"Zo'n unieke relatie krijg je nooit meer, je hebt een moeder met twee dochters," schreef de vrouw aan de man."
In een ander appgesprek schreef ze: "Zullen we samen nog een kind nemen? Dan kunnen we er lekker jong mee beginnen. (8 was te oud voor mevrouw???)"
Letterlijke untermenschen. Al sterft ze een langzame, pijnlijke dood komt ze nog goed weg.quote:De vrouw werd vorige week onwel tijdens de eerste zittingsdag. Volgens haar advocaat lijdt ze aan ernstig nierfalen.
Echt man...2020, wtf.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Letterlijke untermenschen. Al sterft ze een langzame, pijnlijke dood komt ze nog goed weg.
Wat voor straf is uberhaupt nog geschikt voor deze figuren?
Voornamelijk omdat er niet naar hun wens beantwoord is op verzoeken van de verdediging. Categorie 'ik heb er de kracht niet voor' waarop de rechter letterlijk zei dat dat aan een arts was om te bepalen en niet aan verdachte.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
Omdat die advocaat had verzocht om onderzoek te laten doen naar de gang van zaken rondom het onwel worden van Tanja afgelopen vrijdag, en dat verzoek was afgewezen.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |