abonnement Unibet Coolblue
pi_196313571
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
pi_196313612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
Voornamelijk omdat er niet naar hun wens beantwoord is op verzoeken van de verdediging. Categorie 'ik heb er de kracht niet voor' waarop de rechter letterlijk zei dat dat aan een arts was om te bepalen en niet aan verdachte.

En die arts oordeelde niet naar wens van de verdediging.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 18 november 2020 @ 23:35:23 #278
269689 crew  Viv
pi_196313614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:28 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Waaruit blijkt volgens de advocaat van Tanja dat de rechter mogelijk niet onpartijdig is?
Omdat die advocaat had verzocht om onderzoek te laten doen naar de gang van zaken rondom het onwel worden van Tanja afgelopen vrijdag, en dat verzoek was afgewezen.

Zij gooien het er natuurlijk op dat Tanja eigenlijk te ziek is om terecht te staan, terwijl artsen haar hebben onderzocht en hebben verklaard dat er medisch gezien geen reden is waarom ze niet zou kunnen verschijnen.

Gewoon een strategie dus. :X
pi_196313623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:35 schreef Viv het volgende:

[..]

Gewoon een strategie dus. :X
:Y
pi_196313698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y
Ja en die advocaat speelt vaker spelletjes, die deed ook de zaak van die gozer die zijn vriendje uit de Bak mee naar huis nam in een vuilniszak, dader was een van de 60 op de lijst.

Ja maar cliënt heeft een iq van 60 dus die wist niet dat dat niet mocht. Een medegedetineerde uit de gevangenis smokkelen. Lelijk gevaarlijk wijf dus. Kaliber kuitbijtertje.

Edit: debiel of ziek, je cliënt doet extreem gevaarlijke dingen, dus uit de maatschappij.
Das wel een grote Maas in onze wetgeveing.
pi_196313730
Debiel en gevaarlijk= voor zeer lange tijd weg uit onze maatschappij
Ziek en gevaarlijk = weg uit onze maatschappij

Dus niet alleen gevaarlijke mensen uit onze maatschappij weren.

Seniel, dement, gehandicapt of what ever. Gewoon wegwezen.

Deze advocaat weet precies wat zorgt voor strafvermindering.
  woensdag 18 november 2020 @ 23:56:02 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196313767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Debiel en gevaarlijk= voor zeer lange tijd weg uit onze maatschappij
Ziek en gevaarlijk = weg uit onze maatschappij

Dus niet alleen gevaarlijke mensen uit onze maatschappij weren.

Seniel, dement, gehandicapt of what ever. Gewoon wegwezen.

Deze advocaat weet precies wat zorgt voor strafvermindering.
Deze post komt op mij vrij warrig over

Wat bedoel je er allemaal mee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 november 2020 @ 23:58:21 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196313780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:35 schreef Viv het volgende:

[..]

Omdat die advocaat had verzocht om onderzoek te laten doen naar de gang van zaken rondom het onwel worden van Tanja afgelopen vrijdag, en dat verzoek was afgewezen.

Zij gooien het er natuurlijk op dat Tanja eigenlijk te ziek is om terecht te staan, terwijl artsen haar hebben onderzocht en hebben verklaard dat er medisch gezien geen reden is waarom ze niet zou kunnen verschijnen.

Gewoon een strategie dus. :X
Die Koster heeft zelfs met tranen in haar ogen zitten beweren dat ze dacht dat haar cliënt voor haar neus zou sterven.

Áls dat echt is, prima, heel rot voor haar dat ze dat zo beleefd heeft.
Maar wel fijn/degelijk om te horen dat de mensen die hun vak van arts uitoefenen er wel gewoon doorheen prikten.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196313828
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Deze post komt op mij vrij warrig over

Wat bedoel je er allemaal mee?
Deze advocate gooit het nu om het feit dat haar cliënt ziek is, lichamelijk. Dus geen strafvervolging of uitstellen en thuis de rechtszaak afwachten tot ze dood gaat.

Bij die andere zaak stelt ze dat haar cliënt te debiel is, om te weten dat iemand de gevangenis uitsmokkelen strafbaar is.

Daarom debiel ziek of seniel, moeten geen redenen zijn om mensen tijdelijk uit de samenleving te verwijderen.
Zij begaan ernstige delicten, zo ernstig dat we de maatschappij ten eerste moeten behoeden voor deze mensen.

Zij ziet hier een Maas in onze wetgeving.

Is het zo duidelijk?
pi_196313838
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Die Koster heeft zelfs met tranen in haar ogen zitten beweren dat ze dacht dat haar cliënt voor haar neus zou sterven.

Áls dat echt is, prima, heel rot voor haar dat ze dat zo beleefd heeft.
Maar wel fijn/degelijk om te horen dat de mensen die hun vak van arts uitoefenen er wel gewoon doorheen prikten.
Ja, dit dus. Zo’n advocaat is het en ook in het verleden. Ze weet helaas wel de gaten te vinden, dus uitstel nu van strafmaat voor Tanja.
pi_196313852
En ze is ziek en nu wederom in afwachting van haar uitspraak, dus die zit volgende week weer thuis. Tot begin januari.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:15:57 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196313916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze advocate gooit het nu om het feit dat haar cliënt ziek is, lichamelijk. Dus geen strafvervolging of uitstellen en thuis de rechtszaak afwachten tot ze dood gaat.

Bij die andere zaak stelt ze dat haar cliënt te debiel is, om te weten dat iemand de gevangenis uitsmokkelen strafbaar is.

Daarom debiel ziek of seniel, moeten geen redenen zijn om mensen tijdelijk uit de samenleving te verwijderen.
Zij begaan ernstige delicten, zo ernstig dat we de maatschappij ten eerste moeten behoeden voor deze mensen.

Zij ziet hier een Maas in onze wetgeving.

Is het zo duidelijk?
Ben het er niet hélemaal mee eens, maar ik snap je post zo wel ja. Thanks!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 19 november 2020 @ 00:34:52 #288
3542 Gia
User under construction
pi_196314018
Dat meisje straks op tv, echt heftig. 15 jaar oud en 11 jaar daarvan misbruikt. Je moeder wist het en faciliteerde het zelfs.

Misselijk mens!
  Miss 200.000.000! donderdag 19 november 2020 @ 01:40:57 #289
367000 roos94
pi_196314304
Hoop dat het stuk stront nog een fijn kreperende lijdensweg ondergaat voordat ze dr laatste adem uitblaast ^O^ voor dit soort tuig hoop je toch tegen beter weten in dat de hel bestaat
pi_196316329
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 01:40 schreef roos94 het volgende:
Hoop dat het stuk stront nog een fijn kreperende lijdensweg ondergaat voordat ze dr laatste adem uitblaast ^O^ voor dit soort tuig hoop je toch tegen beter weten in dat de hel bestaat
Nou, de man vooral.

Krijg bij deze vrouw meer het idee dat ze heel beperkt is en ene laag niveau heeft. En die man haar daar ook om heeft uitgekozen, zodat hij zn gang kon gaan.
  donderdag 19 november 2020 @ 10:00:07 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196316352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:58 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Nou, de man vooral.

Krijg bij deze vrouw meer het idee dat ze heel beperkt is en ene laag niveau heeft. En die man haar daar ook om heeft uitgekozen, zodat hij zn gang kon gaan.
Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Gestoorde maar geen domme/beperkte dame.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196316422
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Gestoorde maar geen domme/beperkte dame.
Oh wow. Kan ook dat ze toch wel een hoog niveau heeft.

I
pi_196316447
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Oh wow. Kan ook dat ze toch wel een hoog niveau heeft.

I
Waarschijnlijk gewoon simpel.
pi_196316629
Ik zou in deze situatie ook graag deze advocate willen hebben.

Strafbare feiten worden door alle bevolkingsgroepen gepleegd. Laten we erop vertrouwen dat de rechtbank haar toerekeningsvatbaarheid laat meten door een expert.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:08:46 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196318884
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Gestoorde maar geen domme/beperkte dame.
Zie

twitter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196318921
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zag een familielid van haar reageren op Twitter die vooral aangeeft dat ze dat beeld wil schetsen, bewust, maar dat de werkelijkheid anders is.
Gestoorde maar geen domme/beperkte dame.
Ik weiger te geloven dat een weldenkende moeder haar kinderen uitleent voor sex en verkrachtingen.
pi_196319076
Weldenkendheid/redelijkheid is niet recht evenredig met intelligentie.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:25:23 #298
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_196319115
Nou ja als ik die Tanja was zou ik me ook voordoen als een zwakzinnige.
Zoooo beïnvloedbaar, en niet weten wat je nou eigenlijk deed, hele makkelijke strategie om er met een lagere straf vanaf te komen.
Dus in die zin begrijp ik wel dat ze deze weg inslaat.
Als het goed is heeft justitie wel een beeld van haar dus gaat die vlieger mooi niet op.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 november 2020 @ 13:59:05 #299
269689 crew  Viv
pi_196319536
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:25 schreef Ceviche het volgende:
Nou ja als ik die Tanja was zou ik me ook voordoen als een zwakzinnige.
Zoooo beïnvloedbaar, en niet weten wat je nou eigenlijk deed, hele makkelijke strategie om er met een lagere straf vanaf te komen.
Dus in die zin begrijp ik wel dat ze deze weg inslaat.
Als het goed is heeft justitie wel een beeld van haar dus gaat die vlieger mooi niet op.
Gelukkig zijn die chatgesprekken tussen Pascal en haar er nog. Op basis van wat daaruit in de media verschenen is, is al af te leiden dat ze een zeer actieve rol had hierin.

Overigens wel ironisch dat die chatgesprekken bol staan van bevestiging zoeken dat Pascal behalve haar en haar dochters verder niemand nodig heeft. Terwijl zij dus de maîtresse is in dit verhaal. :X
  donderdag 19 november 2020 @ 14:01:02 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196319567
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat een weldenkende moeder haar kinderen uitleent voor sex en verkrachtingen.
Waarom zouden mannen wel zo ziek kunnen zijn en vrouwen niet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')