Dat was voor de gedeeltelijke lockdownquote:Op donderdag 12 november 2020 13:33 schreef D. het volgende:
Zaterdagen hadden ook mijn voorkeur gehad, maar 'jullie' kozen vrijdag
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees graag je recensie van de Corona zaterdag![]()
Ahquote:Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was voor de gedeeltelijke lockdown
Nee joh, vrijdagavond is prima, behalve morgen dan, maar zo is het altijd watquote:Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah
In overleg is het te verzetten natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij zit je nu alvast te verkneukelen dat anderen dit biertje gaan drinken.
Ik heb geen citroen in huis, vooralsnogquote:Op donderdag 12 november 2020 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vermoed dat de meesten er een zooi citroen in gaan mikken zoals Chufi
Ik heb wel zo'n knijpcitroentje, zou dat ook helpen?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vermoed dat de meesten er een zooi citroen in gaan mikken zoals Chufi
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen citroen in huis, vooralsnog
Oja, die welquote:Op donderdag 12 november 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n knijpcitroentje, zou dat ook helpen?
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:46 schreef pullup het volgende:
Nou ja dan gaan jullie voor de volle smaaksensatie
Maar ik denk dat hij die pittige bierchips wel weer prima blustquote:Op donderdag 12 november 2020 13:46 schreef pullup het volgende:
Nou ja dan gaan jullie voor de volle smaaksensatie
Je moet echt geen enkele vleug Co2 missen met dit bier door het uit te schenken.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:47 schreef espri het volgende:
[..]Ik probeer het eerst gewoon puur hoor, volgens mij uit het flesje toch? Of in een glas...
Heb je die gekocht?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij die pittige bierchips wel weer prima blust
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet echt geen enkele vleug Co2 missen met dit bier door het uit te schenken.
Gewoon uit de fles
Dat is wel weer waarquote:Op donderdag 12 november 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij die pittige bierchips wel weer prima blust
BOEREN! BOEREN!quote:Op donderdag 12 november 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet echt geen enkele vleug Co2 missen met dit bier door het uit te schenken.
Gewoon uit de fles
Nee maar wel net op mijn boodschappenlijstje gezetquote:
We kunnen er gewoon een chipsproeverij naast organiserenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar wel net op mijn boodschappenlijstje gezet
Minimum leeftijd werd volgens mij ook niet al te streng opgelet ....quote:Op donderdag 12 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze een maximum leeftijd hanteerden, maar snap je punt
Zo werkt het niet. Wanneer begint iemand zich ziek te voelen? Wanneer besluit iemand zich te laten testen? Laat iemand zich wel / niet testen? Hoe betrouwbaar isde test?Wanneer kan iemand terecht voor een test (of wanneer kan iemand zelf)? Wanneer wordt de uitslag geregistreerd en / of doorgegeven? Komt de uitslag terecht in de lijstjes van de GGD-en? (1/3 wordt particulier getest). Enz. enz.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:24 schreef chufi het volgende:
En de cijfers gaan weeer de verkeerde kant op...
Ja of <<Tarzan>> zit ik aan te denken.quote:
Blijf jezelf maarquote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja of <<Tarzan>> zit ik aan te denken.
Ik zit te zoeken maar kan niets vinden.. Wel dan je gedoneerd hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
5 euro foetsie, berichtje in de tikker
Zie je dat?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar kan niets vinden.. Wel dan je gedoneerd hebt
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniemquote:
Maar er verschijnt niets op de tikker ... vandaar Foetsie bedoel je ?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniem
Op zich wel een "goed doel". Ik twijfel of ik al niet eerder wat heb overgemaakt. Hm.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniem
Ja fuck it ik doe het niet meerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Op zich wel een "goed doel". Ik twijfel of ik al niet eerder wat heb overgemaakt. Hm.
Niet te zienquote:
Ja vast. Het is wat moeilijkquote:Op donderdag 12 november 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je blijkbaar ietss verkeerds gedaan
Wat, door die teller? Ik kan t iig niet terug vinden in m'n bankafschriften. Tja.quote:
Ik betaal voor de tellerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat, door die teller? Ik kan t iig niet terug vinden in m'n bankafschriften. Tja.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 november 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
Wel bericht gettypt maar niet aangevinkt ...
Nou nee ik ben wat voorzichtig als het om geld gaatquote:
Wat heeft dat dan met een eventueel bericht te maken, je hoeft niet te melden hoeveel je gedoneerd hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik ben wat voorzichtig als het om geld gaat
Zeg ik dat dan ? Mijn bericht staat er niet. Het zou kunnen zijn dat het aanstotelijk isquote:Op donderdag 12 november 2020 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met een eventueel bericht te maken, je hoeft niet te melden hoeveel je gedoneerd hebt
Ik heb best wel aanstotelijk berichten langs zien komen in het begin.. Maar heb de tikker uitgezetquote:Op donderdag 12 november 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ? Mijn bericht staat er niet. Het zou kunnen zijn dat het aanstotelijk is
Beterquote:Op donderdag 12 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb best wel aanstotelijk berichten langs zien komen in het begin.. Maar heb de tikker uitgezet
De bedoeling was dat het zichtbaar was mutsquote:Op donderdag 12 november 2020 18:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom koop je dan zo'n bericht, als het beter is dat je hem uitzet?
can't waitquote:Op donderdag 12 november 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het zichtbaar was muts
Nou wacht maarquote:
Wat denk je zelf.??? Neequote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is het anonieme bericht: 'Fijne dag mensen' soms van jou?
Volgens mij zei @Deisyy dat we het gewoon maar op vrijdag moesten laten.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef blackmirror het volgende:
Iedereen klaar voor de bierproeverij morgen? Ook eventuele snacks/chips? Ff nog 1 keer vragen want de vorige keer werd mijn vraag genegeerd: gaan we de bierproeverij verplaatsen omdat Deisyy niet kan of laten we het zoals gepland doorgaan?
Nee echt nietquote:
Zelfde gedachte als ik had.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is het anonieme bericht: 'Fijne dag mensen' soms van jou?
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zelfde gedachte als ik had.![]()
Helleuquote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd of jouw bericht nog gaat verschijnen.
Denk het niet GODVERDOMME !!!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Of we zien alleen 'bericht 99% gewijzigd door Danny'quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of we zien alleen 'bericht 99% gewijzigd door Danny'
Ik heb even gekeken maar die 5 euro is wel degelijk afgeschreven. Dit is ook de laatste keer dat ik fok fuckquote:
Ik heb die vraag gemist, lief hoor, maar ik ga zaterdagavond in mijn eentje proevenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef blackmirror het volgende:
Iedereen klaar voor de bierproeverij morgen? Ook eventuele snacks/chips? Ff nog 1 keer vragen want de vorige keer werd mijn vraag genegeerd: gaan we de bierproeverij verplaatsen omdat Deisyy niet kan of laten we het zoals gepland doorgaan?
Oké doei!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar die 5 euro is wel degelijk afgeschreven. Dit is ook de laatste keer dat ik fok fuck
Hoezo doei?quote:
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.quote:
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combiquote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Laat shiit eens met rust, slijt je vuurwerk maar ergens anders.
is zo ja. Alhoewel ik daar geen ervaring mee heb. Heb zowel paddo's als shiitakes nog nooit geproefd.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combi
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.
Oke doei!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Laat shiit eens met rust, slijt je vuurwerk maar ergens anders.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combi
Wil je ook kwijt waar je ons mee wilde 'verrassen'?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poen
Waarom wordt de donatieregel steeds tikker genoemd?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poen
Nee !! die 5 euro steekt Danny maar in zijn zakquote:Op donderdag 12 november 2020 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Wil je ook kwijt waar je ons mee wilde 'verrassen'?
Zo heet dat nou eenmaalquote:Op donderdag 12 november 2020 19:44 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waarom wordt de donatieregel steeds tikker genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |